Mitenkäs teillä on lähipiiri/kaverit suhtautuneet neljännen yritykseen tai oletteko kertonu aikeista?
Me ei olla kerrottu kellekkään, kerrotaan sitten jos aihetta on =)
Mun vanhemmat varmasti järkyttyy kuulessaan sitten joskus jos/kun raskaana jo olen. Olen vähän rivien välistä jo ymmärtänyt, että heidän mielipiteensä on, että mun pitäs mennä jo töihin.. Olen ollut kotiäitinä 2010 keväästä asti. Heille en nyt sitten ainakaan ensimmäisenä ole hehkuttamassa raskautta.. Eikä meillä ole kenelläkään kaveri/sukupiirissä sellaista joilla olisi edes 3 lasta, saati 4
Tosin kaikki muutkin varmasti yllättyy, myin kaikki tavarat nimittäin pois kolmannen jälkeen.. Mutta niin sitä on nyt mieli muuttunu
Ja ajateltiin miehen kanssa, että koitetaan nyt sitten tähän samaan saumaan vielä tätä viimeistäkin, niin sitten kun töihin palaan ni sitten ois jo lapset kaikki "tehtynä"..
Onko täällä muita, jotka vielä edellisestä lapsesta kotona?
Sitä en tiedä, että mitä työnantaja mahtaa suhtautua, jos ja kun tästä raskaudun. Mullahan on siis vakityöpaikka josta ollu pois sen 4vuotta jo ja jos taas ilmoitan, että katkaisisin hoitovapaan TAAS ja jäisin TAAS äitiyslomalle