Neljättä kuumeilevat kevät ja kesä 2014





Tiistai 8.4.


PePa(28).........................49/?-?.....................yk1..................-07, -10, -13
iltatähtönen(37)..............35/?........................tjot...................-96,-98,-13
Omppuf(24)....................32/21-53................yk5..................-10, -13, -13
Toiveikas..........................21/23-26..................tjot...............
Niisku-Rouva(25).............20/32-34..................yk2.................-08,-09,-11
emmin(31).......................20/30-33..................yk6.................-06, -11, -12
marrasmasu(34).............. 3/24-25..................yk10..................-06, -08, -11
Sannuli(85)......................?/?-?.......................yk1..................-04,-08,-11
nastapimu81(32).............?/?-?.......................yk2..................-01, -06, -08
emilia80...........................24/26-31..........................................-00,-02,-05

Taustailijat ja harkitsijat

Neljättä (29v)................................... .......T-01, T-04, T-07
Emmama (33).................................... .... .T-03, P-04, T-09
Mymosa(31).............................. ...............-04, -07, -12

Kadoksissa/ ei päivitetty

Popelid (30)..............68/26-27.....tjot 9/13..............P-07, P-09, P-12
aanelli(27).................69/?..............tjot 8/13..........P-06, P-11, P-12

Plussanneet

Losa yk2
MimSe yk2
Jiina yk2
Delila yk1
Orchidx2 yk1
äx3
kääkkis82 yk1
Tambers yk1
Marilyn yk2
Läkerol yk4
bulla yk1
hömppää
Daniella yk1
Riksu84 yk1
JonMa yk2
coffeebreak yk4
Romanssi yk9
Giraffe
Miinu84 yk4
Tiqustiina yk1
KAS yk2
Ansukka yk6
Meemii yk13
Riiviöiden äippä
Kuu-mami
Vauvahaave yk1
maisakaarina yk3

linkit vanhaan pinoon:

http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen...ilevat-2013-a/

http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen...ksylla-2013-a/

http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2315476-neljatta-kuumeilevat-talvella-2013-2014-a/

Muutospyynnöt punaisella kiitoksia

Viimeinen muokkaaja: marrasmasu Eilen 12:39.
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta!

Uusi pino aloitettu! Tervetuloa kevät ja paljon plussauutisia!

Olen viettänyt hiljaiseloa kun eipä ole mitään kerrottavaa. Tässä kuussa ei todella tärppiä kannata odotella mahdottoman ajoituksen takia.

Mites Omppuf?
 
mymosa
Kuinka julkisesti olette kuumeilevia? eli moniko tietää sukulaisista, ystävistä että kuumeilette neljännestä? Meillä ei tiedä kukaan, eikä ole tarkoitus kertoakaan. Plussan jälkeenkään emme kerro ennen kuin its sitten kyselevät. Jotenki sillä haluaa suojella itseään, että kukaan ei tiedä jos jotakin sattuukin.
Tuon keskenmenon seurauksena tuli osittain julkista tästä meidän projektista.. Eli oli pakko kertoa miehen vanhemmille ym, koska lapset lähti yöhoitoon tunnin varotuksella, kun jouduin lähtemään/jäämään sairaalaan. Ja omalle äidille halusin asian myös kertoa, koska on lähihoitaja/itse kokenut km.. Ja tietenkin muutenkin meidän välit on sellaset, että kerron paljon asioita äidille.
Joten ainakin miehen vanhemmat pienesti varmasti odottavat sitä plussa uutistakin.

Hiljaiseloa pitänyt, kun tuon kaiken aikana vähän tippunut kelkasta..
 
Hei kaikki! Meillä on pitkä sairastelukierre takana tässä. 3 viikkoa flunssaa/mahatautia, milloin kenelläkin. Ei ole tainnut tänne uusia plussia ihan hetkeen tullakkaan? Pitänee kahlata tuota vanhaa pinoa siihen asti kun on viimeksi käynyt lukemassa. Mymosalle parempaa onnea uuteen yritykseen. Pitkää pinnaa myös taukoilijoille ja toivonsa menettäneille!

Mulla jatkuu tämä sama kierto vieläkin (viime kierrossa taisi olla 37 päivää). Välillä on menkkatuntemuksia, mutta ne ei vaan ala millään sopivan aikasin! Eilen tuhlasin jopa testin, jossa luki "ei raskaana". Noh.. eiköhän tämä tästä kohta. Ens viikonloppuna olis tyttöjen saunailta, taitaa tosin se sauna jäädä välistä jos sillon vuodan. :D

Nyt kun kerta kevät on niin niitä plussia!! joulu ja tammivauvoja kaikille :)
 
Omppuf, tsemppiä sairastelun keskelle! Mustakin tuntuu että meillä on jatkuvasti joku kipeänä..

Kuumeilusta olen kertonut yhdelle ystävälle, piti päästä jollekin purkamaan omia ajatuksia. Muille tuskin tulee kerrottua ennenkuin on ihan pakko :p Tiedän että tietyiltä ihmisiltä lähipiirissä on odotettavissa ihmettelyä ja typeriä kommentteja joten ei pahemmin tee mieli kertoa heille mitään. Pelkään jo tuota kertomista etukäteen. Itse sitä kuitenkin on ollut ja tulen olemaan onnellinen jokaisesta raskaudestani ja lapsistani niin tuntuu kurjalta että joidenkin mielestä on oikein arvostella meidän lapsilukuamme ja elämäämme..

Raskausaika mietityttää myös. Edellinen raskaus oli fyysisesti ja henkisesti melko raskas. Loppuun asti pelkäsin ja stressasin että saadaanko tätäkään vauvaa elävänä ulos ja raskas työ aiheutti selkäkipuja, kipeitä supistuksia ja liitoskivut oli kovia. Mutta ehkäpä sitä vielä kerran, palkinto on niin mahtava :)

Ensi viikolla alan leikkimään ovistikuilla. Odotukset ei ole kovin korkealla näin ensimmäiselle yrityskerralle. Esikoisen jälkeen plussaa on saanut odottaa vähintään puoli vuotta.

Ihanaa kevään odotusta :)
 
marrasmasu kiitos uudesta pinosta :)

Mä käytin viime raskaudessa ovistikkuja kun sain kaverilta. Oviksen löysin mutta myös huomasin elimistöstäni sen, että milloin se on. Silloin mulle mulle jäi niitä muutama niin ajattelin ne nyt ensin käyttää sitten raskaustesteinä. Ne kun näyttävät raskaudenkin, ainakin osa.

Vielä on aikaista mutta oeltteko katsonut uutta äitiyspakkausta? Mitä ajatuksia herättää? Aiotteko ottaa vai otatteko rahana? Itse tykkään nyt uudesta pakakuksesta ja sen aion myös ottaa. Ennestäänkin on molemmille niin haluat nytkin ottaa. Enkelille en ehtinyt sitä ottamaan.
 
Paranemisia sairastelleille toivotaan, että kevät aurinko ajaa pöpötpois!!

vauvahaave kävin katsomassa Ton paketin kuvia Kivalta näyttää!! Olen ottanut aina kaikille ja otan nytkin kunhan sen aika vaan jo ois, että sen paketin Sais :) .

Meillä kuumeilusta tietää, mun sisko siinä Se! Riittää kun on joku jonka kanssa asiaa jakaa :)

Ittellä nyt kun tarkistin niin kp.16 ja varmaan kohta ovis siis käsillä! En oo pihdannu enkä tarjonnu. Eli ihan miehen mukaan menty ja jokunen kerta puuhailtu. Oon ollu hissukseen koko vauva asiasta, ovulaatiosta tai kiertopäivistä tai mistään näistä asioista ei oo puhuttu eikä mieskään kyselly... Noh nyt lähden huomenna reissuun niin ovis aika saattaapi mennä luontevasti ohi :( ilman kummempia. Toki toivon et tähän Sais mun puolesta vaikka osuu Viel "vahingossa" Yks talletus, mutta ei taida toteutua. Olis vaan ollu ehkä kiva pitää kuitenkin toiveita yllä... En tiedä... Haikee loppukierto kun jos ei voi toivoo... Kurja Tää meidä kahdenkierron tauko :(

Tsemppiä muille kuitenkin :) ja kohti sitä vauva haavetta vuodelle 2015 <3
 
mymosa
En ole ottanut kellekään pakettia, rahalla on saanut enemmän mieluista ja vanhoja vaatteita vielä tallessa. Tykkään uusretrosta, bamsesta ym niin noi pakkaukset on vähän liian "pliisuja" mun makuun :)
 
Heips kaikille!

Voisin liittyä seuraan :) Meillä siis mennään tjot meiningillä, mutta vasta nyt sillai oikeesti :) Perheesemme kuuluu mies, esikoinen 9v. ja 8kk ikäiset kaksoset. Ikää on meikäläisellä jo sen verran kuitenkin että päätettiin, että yksi saa vielä tulla jos on tullakseen. Kierto on ollut normi siitä asti kun synnytyksen jälkeen taas aloin vuotaa, mutta otin käytännöksi etten merkkaa menkkojen alkamispäivää, joten varmaa tietoa kierrosta en ole. :)

Eli Kuu-mami(35)........?.......... yk 1............. p -04, p-13 ja t-13
 
Mut voikin siirtää plussanneisiin :) Tein tänään spontaanisesti Prisman halppistestin, kun oksetti ja rinnat on kipeet. Plussa sieltä pärähti eli neljän olisi tulossa, jos kaikki menee hyvin. Peukut pystyyn kaikille teille!!!
 
Hei! josko liittyisin mukaan kuumeilemaan.. meillä mennään tjot meiningillä kanssa.. lapsia on -05, -10 ja -13.. imetyksen takia luulen ettei kovin pian ole tärppiä tulossa.. yritetty on jo pari kiertoa.. yksi vielä mahtuisi meidän pesueeseen jos nyt tulisi..
eli tiedot maisakaarina(33)......18/26-28............yk3.......-05,-10,-13....

ja oikein paljon onnea plussanneille!
 
Onnea plussanneille. Toivottavasti nuo tois meillekin hyviä plussatuulia ;)
Tervetuloa maisakaarina

Täällä on touhuttu tasaseen tahtiin vaikka ovista ei vielä kai olekaan ollut, loppuviikolla pitäis mun laskujen mukaan olla. Nyt vaan flunssa meinaa taas painaa päälle. Etovaa oloa on nyt ollut muutaman päivän mutta johtuu varmaan tästä alkavasta flunssasta ja kierukan poistosta.
Mitenkä muiten touhuilut? Onko tässä kierrossa jännitettävää?
 
Meillä osu nyt viimesin touhuilu kp.16 ovis oli viimekierrossa kp18 tuolloin touhuiltiin kp17 eipä tärpännyt, joten tuskin nytkää. Niin ja nyt oon reissussa niin Tää ovis menee luonnollisesti täysin oikeelta hetkeltä ohi, ellei toi kp.16 riittänyt, mut tuskin kun 17 ei viimeks riittäny :(

Niin ja meillä on muutenki tauko, jos joku ei tuolta pidemmältä oo lukenu. Kun mies ei taho loppuvuoden vauvaa ni Tää ja ens kierto taukoo...
No mies ties et ovuloin viimekierros vasta kp18 ni varmaa laskeskeli et uskkalletaan toi kp.16 viel vaikka asiasta ei sanallakaan puhuttu ja alote tuli häneltä muutenki. No saa nähdä :)

onnea kuu-mami ja tervetuloa maisakaarina!

vauvahaaveen touhuilu tahti kuullostaa lupaavalta!
 
mymosa
Meillä pupuilut on aina kun jaksaa ja ollaan samaan aikaan sängyssä hereillä..eli suunnattoman harvoin. Siksi tikutan ovista.. Jos ees sais jonkinlaisen ajoituksen. Toki km-kierrossa en bongannut ovista ja raskaanahan tuota oltiin.

Ei jännättävää, odotusta vaan minkä siirron kroppa tekee seuraavaksi.
 
Meillä mennään pienimmän mukaan, milloin antaa touhuilla.. joten jää pariin kertaan vk:ssa.. Ovista olen yrittänyt etsiä, tässä kierrossa on joko tulematta tai sit oli jo viime viikolla kun en silloin testaillut.. Edellisissä tullut kp 18 ja 20 joten aika myöhään, kun on lyhyt kierto.. siksi en usko, että tärppäisi pitkään aikaan.. Ja miten toi imetys vaikuttaa oviksen tuloon? Joten ei jännättävää tässä kierrossa.. katsoo miten menee seuraava..
Loppuvuoden lapsesta.. Miehellä on loppuvuodesta syntynyt ja se riippuu lapsesta onko muista jäljessä kehityksessä vai suht samoissa.. Toki sit tuo vapauden valita lähteekö kouluun samaan aikaan kuin muut vai vuoden myöhemmin..
 
Onnea kuu-mami plussasta!! Ja tervetuloa maisakaarina :)

Täällä olen tikutellut ovista mutta toistaiseksi ei ole näkynyt mitään siihen suuntaan viittaavaa. Meillä pupuillaan nykyään niin harvoin että tällä menolla ei ole odotettavissa mitään pitkään aikaan :p

Saako kysellä miten asutte? Onko kaikilla omakotitalo ja paljon neliöitä lapsille :p ? Kovasti on nyt mietityttänyt että jos meitä vielä yksi tulee lisää niin miten me tänne mahdutaan, vauva nyt ei paljon tilaa vie mutta mites sitten kun on 4 teiniä, mahtaa neliöt ratketa liitoksistaan :D Meillä on reilu 80 neliöö 4h+k ja kerrostalossa asutaan. Voi olla että pitää jossain vaiheessa harkita muuttoa isompaan..
 
Meillä asutaan ihan liian ahtaasti 65neliöö ja 3h+k ja teinejä jo osa, joten tänne ei vauva mahu!! Laina asiat järjestyksessä, kyllä omakotitaloa varten, kunhan muun elämän saa järjestykseen. Nyt väliaika kituuttamista ollut 5. Vuotta, kun elämä ollut vähän vaikeaa...TOIVOSSA TÄNÄ VUONNA PAREMPAA :)

Ja PePa nää neliöt kyllä ratkee ja ovet paukkuu, kun teinit jyrää ja meillä kuiteski ei mitään ihmeempää murkku kaaosta! ;)
 
mymosa
Meillä on 86m2 rintamamiestalo, 4h+k. Ja tänne aijotaan mahtua vaikka neljäs tulisikin. Yläkerrassa on kaksi huonetta, pienempi on niistä esikoisen käytössä ja isompi keskimmäisellä, jonne kuopuskin sitten asettuu kunhan äiti sen viereltään laskee pois ;)

Meillä on makuukammari alakerrassa, jonne vauva sitten meidän ja kuopuksen kanssa asettuisi, jos sattuisi piakkoin tulemaan. Jotenkin tänne on vaan mahduttava, eli ei tule olemaan teineille omaa huonetta mitenkään.

Toki onhan kellarissa 61m2 jos sinne haluaa sitten majottua hiirien ja kylmyyden kera.. Kyllähän se mielessä kävi miten mahdutaan kun muutettiin (mä halusin tän vaan pihan perusteella, on yli 6000m2 omaa tonttia), mutta silloin ei vielä kuumeilua neljännestä ollut.
 
  • Tykkää
Reactions: iltatähtönen

Yhteistyössä