* NELJÄTTÄ kuumeilevat kesä 2012 *

Perjantai huomenta!!

Tervetuloa mukaan petronella09 :wave:

Leo mä kävin kurkkimassa (tai olen jo hetken lueskellutkin jo) tuota hätähousujen pinoa ja kyllä siinä jotain näkyy siis apteekin omassa :heart: Eikös siitäkin sanota, että olisi luotettavimpia testejä? Nyt pari päivää piinaa ja uusia testejä niin kyllähän se varmasti vahvistuu ;) Peukut ja varpaat pystyssä sulle!!

Kokkeli äläs nyt, ei ne ala sieltä :D Heti ilmoittamaan mahdolliset käänteet!

Me lähdetään tänään nyt sinne "reissuun" ja olen sitten "palstatauolla" tiistai iltaan asti... lukemassa käyn varmaan kuulumisia kännyllä, mutta sen kanssa kirjoittaminen on niin ärsyttävää niin kommentointi varmaan jää :|

Nyt mä lupaan, etten enää testaa (siis jos ei ilmene "aihetta"), tässä tämän aamun tulos: Aijaa.com - 10518444 :heart:

Nyt pakkaamaan loput kamat ja auto kohti Särkänniemeä, hyvää viikonloppua kaikille!!
 
Usko jo natusani sä oot RASKAANA. :D
Mä koetan uskotella itteleni, että kaupan halppis testi ei tiedä mitään. Maanantaina kunnon testi apteekista.
Musta tuli muuten viime yönä täti :heart: Oon aivan onneni kukkuloilla.
 
onnittelut plussanneille, ihanaa, aivan kylmät väreet tulee itsellekin.... josko sitä vielä perässä tultais?

Nyt tämä mamma jatkaa rokkiin valmistautumista, hiuksissa väri, varpaan kynsissä uusi lakka rokrok:cool:
 
  • Tykkää
Reactions: Leo81
Kokkeli, onnea tuoreelle tädille :flower:

Mä oon nyt mitannut niitä lämpöjä. Viime kierrossa näinä päivinä mittailin enkä saanut kertaakaan yli 36, mikä on mulle ihan tyypillistä. Nyt sitten dpo 3 oli 36,4 ja dpo 4 oli 36,5 ja tänään dpo 5 oli 36,6. No, ompahan tullut mitattua. Tarkottaako sitten mitään tuokaan, empä usko. Katellaan.
 
Hurjasti onnea plussanneille! :heart: Tosiaan mahanpohjasta kouraisee, kun katselee teidän testikuvia ja haaveilee omasta haamutulkinnasta :)

Ite oon tässä pyöritellyt ajatusta, että joulukuussa voitaisiin jättää loputkin ehkäisyt pois.. mutta en ole uskaltanut vielä miehelle tätä ehdottaa. Pelkään, että hän pitäytyy tiukasti kannassaan odottaa vielä ainakin pari vuotta :(
 
Ei mitään oireita mihkään suuntaan ja huomenna olis kp 28.
Onneksi ei oo testejä, joten testailut jää varmaan maanantaille tai tiistaille.
Meinasin ostaa testin tänään kaupasta, mutta kävelin rivakasti kassalle ilman. :D
 
Kokkeli: mäkin yritän sinne maanantaille nyt vaan sinnikkäästi odotella. silloin kp32 dpo mahdollisesti 10 tai ehjä jopa 14. mut ainakaan vielä ei vuotoa näy. menkka jomotuksia kyllä on ja kaiken näköistä juilintaa on ollu. oikeen mitään oiretta ei ole. vähän ehkä vatta rullalla ollut nyt, mutta mulla nyt välillä on muuten vaan. voi paska, jännittää kyllä aika lailla ja nuo apteekin omat hailurat viivat ei nyt auta asiaa yhtään. on kyllä sellainen olo, että ei oo tarpänny. aikaisemmin sen on jotenkin vaan aavistanut. nyt ei oo sellaista fiilistä...hyi, pois sellainen tunne!:stick:
 
Heissan vaan kaikille! Teiän juttuja täällä jonkun aikaa seurailleena, ajattelin tulla mukaan kuumeilee sitä neljättä ja viimoista :) ( vaikka niinhän se toisen piti olla jo viimeinen mutta kun on parantumaton :) ) olen 27-v. ennestään tyttö-05, tyttö-08 ja tyttö-10. ja ja mitäs vielä...kp olis 2/28 ja yk 14. On tää kuumeilu rankkaa.. ja varsinki ku tuntuu et vaikka tekis kaikki ihme pomput ja kuviot ni ei meinaa millää tärpätä. usko menee ni täältä sitten hakemaan vähän vertaistukea ni ei tarvi höperöityä yssinää :)
 
Leo81 Heiii ! Eiks sun pitäny odottaa maanantaille ? :D Onnea haamulaisesta eiköhän se siitä ala vahvistumaan :heart:

Tervetuloa äx3. Mullakin viimeinen on aina se viimeinen. Kummallinen toi vauvakuume :D
Alkaa olla kinkkinen tilanne, ku isäntä meinaa jo pyörtää päätöksensä neljännen suhteen :(
Mut huomenna testailua.
 
Tervetuloa äx3 joukkoon höperöimään! Kp17 yrittämätöntä kiertoa, tosin taisipa viime yö mennä aivan toisin kuin suunniteltiin;)..eli pienen pieni tovon kipinä jo tähän kiertoon...eli käytännännössä tulee taas tilattua testejä kaappiin ja ihan turhaan ihan vaan varulta pitää testailla..juupa juu...
En kyllä ymmärrä tätä kroppaa. Ikinä ei aiemmistakaan ole tärppi käynyt pillereiden lopetuksen jälkeen vaan on tarvinnut se "puhdistautumis"kuukauden. Nyt on toista viikkoa ollut voimakkaita ovisoireita. Varmaan kolme neljä päivää vatsa kipuillut. Eilenkin tärähdykset aiheutti niin mukavaa tuskaa, tänään näyttäisi mahdollisesti helpottavan. Olispa ollut mielenkiintoista jos olisi omistanut ovistestejä, tietäisi milloin tapahtui mitäkin.. Mutta sepä siitä sepostuksesta, jatkan aamua telkkarin äärellä...
 
Kokkeli: no piti, mutta heräsin aamulla krapulaan ilman syytä niin oli ihan pakko! :D kyllä tuo apteekin oma vain melko hyvä testi on, mä nyt kyllä luulen, että se kp18 ovikivut oli totta, muuten tuo apteekin oma olis näyttänyt sitä ekaa viivaa jo dpo6. vähän epäilen. luulen,että se dpo10 sopis paremmin. mut nyt on joko dpo9 tai 13. Mutt pidin mä lupauksen siltä osin, että en tuhlannut sitä maanantail suunniteltua apteekin omaa. :LOL:
 
Leo81 Onnea :heart:
Kokkeli Peukut ja varpaat pystyssä että huomenna plussa/2viivaa tulee testiin =)

Tsempit piinailijoille ja plussatuulia kaikille =)

Ja sori kun vielä täällä pyörin :) uskaltauduin jo odottajien puolelle mutten malta pysyä pois täältä =)
 
Hei ihanaa! Tännehän on tullut plussia vaikka kuinka!! :) Mulla alkoi kierto vihdoin, menkat oli myöhässä ja revin jo hiuksiani kun testit negaa mutta onneksi ne menkat sit vihdoin tuli. Normi 33 päivän kierto olikin tälläkertaa 38 päivää. No, toivottavasti tämä kierto on sit jo taas normaali eikä ala heitteleen! Ens kierto menee vielä harakoille koska ei ehditä lasten kanssa reissusta kotiin ennen ku ovis on jo mennyt mutta tätä seuraavaan panostetaan sit ihan huolella ;) Mies oli jotenkin niin söpö kun mulla oli menkat myöhässä ja sanoin et testi on negaa niin löysin sen tonkimassa roskiksesta sitä tikkua ja tiiraamassa että jos siihen sittenkin olis tullu se viiva :D Monivitamiinit ja foolihapot on kummallakin käytössä ja kuume on kova!
 
Kokkeli Mä uskallan iloita, mutta tiedän nyt alkavan sen ainaisen vessassa ramppaamisen ja tarkistamisen ettei varmana tule verta jne. Ja vielä on testejä kaapissa, joten ne testailen loppuun ja odotan normaalin kierron loppuun, vaikka siis kierron pituus heitellyt nyt niin sitten varmaan vasta alan neuvolaan varailemaan aikaa.
 
kääkkis
Heipähei :) Voisin minäkin tulla tähän porukkaan taustailemaan, kun on alkanut noita plussia satamaan ihan kiitettävästi, ONNEA kaikille :heart:

Olen -82 syntynyt ja perheeseeni kuuluu aviomiehen lisäksi tytöt 08/06 ja 05/08, sekä poika 02/11 :) Mitä vanhemmaksi tuo pienin varttuu, niin vauvakuume kasvaa... Mahdollinen yritys alkaa joskus vuodenvaihteen kieppeillä tai keväällä, riippuen missä kunnossa olen ja mitkä ovat fiilikset. Skolioosi on vaivanani ( ei paha, mutta hermokipuja aiheuttaa ) ja muutenkin on selkärangassa vähän ongelmaa + nivelissäkin. Jos olen yhtä kipeä vielä ensi keväänä, niin vauvahaaveet saa jäädä, mutta siihen asti pidän mielen avoimena ja otan mitä tulee :) Lihaksia tässä vahvistellaan ja käydään jäsenkorjaajalla, jospa se siitä.

terv, kääkkis :flower:
 
Pakkohan se oli vielä tänään testata toiseen kertaan =) tässäpä kuva äsken pissitystä tikusta jokohan sitä uskoisi että raskaana ollaan :ashamed: pahoitteluni kun tungen noita testikuvia mutta lupaan että tämä on viimeinen :D

Aijaa.com - 10538527 tämä äsken pissitty

Aijaa.com - 10538529 tämä on ke 11pvä tehty

näyttää viiva vahvistuneen. nyt voin nauttia hieman jo raskaudesta ja alkaa uskomaan että on siellä joku kasvamassa :)
Plussa-aalto näyttää tosiaan tulleen tähän pinoon,mahtavaa :) Plussatuulia kaikille :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Hellun martta

Yhteistyössä