* NELJÄTTÄ kuumeilevat huhti/touko 2012 *

Hermot pettivät ihan totaalisesti. Vannoin itselleni lähes käsi sydämellä, että testaan seuraavan kerran vasta joskus kp 32.. No, arvatenkin jouduin taas sanani syömään (en näkynyt mörökölliä, fiuh!). Pissaa ei taaskaan tullut pidäteltyä, kahveetkin juotua ja kellokin oli jotain 9 jäljestä.. Mutta kai sitä voi sitten sanoa plussanneensa :) Kyllä siinä nyt killitti ihan rehellinen viiva ja kp 30.

Voi iik, tunteet on hieman sekaisin, voi olispa tää nyt kestävä.
 
Heips!

Voisko uusi mamma eksyä joukkoon :)
Olen 24v äippänen pk-seudulta ja jaloissani pyörii -08 -09 ja -11 syntyneet lapsoset ja aviomies.

Helmikuusta asti on ollut ehkäisy poissa ja nyt menossa 4.kierto kp 22/29
Vaikea uskoa tärppiin tässäkään kierrossa, oireena on vaan metallin maku suussa ja iltaisin palelu.

Vauvakuume on noussut joka kierrossa taivaisiin ja tuntuu ettei ole ketään kenen kanssa jakaa tätä tunnetta :/
 
Maanantai päivää kaikille!!

Tervetuloa uusille joukkoon :D

Voi onnea äiti maa :heart: Täällä kaikki peukut ja varpaat ristissä ja pystyssä, että pikkuinen pysyy kyydissä!!!

Olikos jollain muulla nyt jotain?? Ei pysty muistamaan :ashamed:

Täällä tänään aamulla taas jälleen kerran tehty "kontrolli" testi niin antoi viivan, mutta nyt voisi kyllä jo jopa sanoa, että on lauantain viivaa aavistuksen verran haaleampi, mutta siltikin värillinen ja nähtävissä.... tylsää!!! Tarvii varmaan poiketa kauppaan ja hakea ovistestejä ja noita r-testejäkin sitten kaappiin varoiksi...

Oltiin eilen koko perheen kera appivanhempien mökillä saunomassa ja uimassa :D Hui, oli kyllä aikast viileän tuntuista vaikka mittari väitti veden lämpötilaksi +22 :D

Nyt tarvii taas mennä, mutta palaillaan :wave:
 
Tervetuloa nimendi :)

Mä otin ja siirsin äiti maan plussanneisiin ja ny sitte pysy siellä eli pinkka tarrasukkia pikkuseille :heart:

ON: Minen tiedä missä vaihees tuota ovista kannattais tikuttaa. Ny kaiken lisäksi noi menkat ei näytä loppuvan normaalisti vaan aina vaan jotain tiputtelee. Ja tunteet heittelee aina vaan laidasta laitaan haluun neljänen, en haluu, haluun, en haluu :( Plaah...
Olis mahottoman mielenkiintoinen homma tiedos, mut se vaatiis haaveiden lyykkäämisen hamaan tulevaisuuten ja ikä alkaa tulla pian vastaan. Enpä tiedä....
 
Äiti maa, hurjasti tarrasukkia ja onnea mukaan odotukseen! :heart:

Nimendi, tervetuloa mukaan! :wave:

ON: ei mitään uutta, ei aavistustakaan kierronvaiheesta tai mistään. Katellaan jossain vaiheessa varmaan kesäkuuta tuleeko menkat ajallaan ja mitä sitten. Aloiteltiin keittiöremppaa ja luvassa onkin muutama viikko kaaosta kotona. =)

Hellunmartta yk 6
 
Jos seuraava kierto alkaa niin mä ajattelin alkaa tikuttamaan ovista. Oispa se toinen kerta elämässäni sitten :D

Kokkeli mä käyn tuota samaa jahkailua läpi etenkin huonoina päivinä ja välillä iskee kauhu kun pitäisi sitten isompi auto hankkia. Asuntoomme kyllä mahtuisimme, mutta oishan se kiva vielä yksi huone saada lisää. Kaikki menot mietityttää ja samalla oma ura ja jaksaminen...

Mutta silti kuume nousee koko ajan enemmän ja enemmän.

Mä haluan lapset pienellä ikäerolla, jonka jälkeen minulla on aikaa omalle uralle. Ei ole kiire töihin taikka kouluun. Mä voin sit tulevaisuudessa opiskella vaikka hautaan saakka ja tehdä töitä enemmän kun lapset isoja. Kituuttelua tämä on minun osaltani kun ei ole tulot suuret, mutta meillä mies tienaa leivän pöytään.

Mä en oikein kenellekkään voi jakaa kuumettani, koska olen "hullu" kun haluan lisää lapsia. En voi vouhottaa miehellenikään koska hällä menis vaan hermo :D Kohta alkaa olemaan tämä kuumeilu sen verta kovaa, että kohta varmaan luulen olevani raskaana vaiks tätikin olisi kylässä :D Kuumetta pahentaa se kun aikasemmat lapset ovat ns. kertalaakista saaneet alkunsa ja nyt sit yrityskertoja vaan lisääntyy :)
 
Ja sitten kun minä päätin unohtaa koko asian ja lakata stressaamasta, tulikin kuume pahoinvoinnin kera :( Hetken löi tyhjää kunnes tajusin käydä taas ostamassa sen raskaustesti ja + sieltä tuli :heart: Kiitos kaikille "myötäkuuntelijoille" ja haikaratuulia kaikkiin muihinkin koteihin :hug:
 
  • Tykkää
Reactions: *mur-mur*
Tulin pitkästä aikaa kuikkimaan mitä kuuluu ja mitä näinkään! Onnea ÄitiMaa!!! Ja onnea äitä79 ja muutkin plussanneet! Jaksuja yrittäville, itsellä aika meneekin nyt vain heppaillessa ja kesätöissä tuon elukkalauman kanssa..onneksi lapsetkin viihtyy!
 
  • Tykkää
Reactions: Äiti maa
Tänään kp1 ja 5. kierto käyntiin kera ovistikkujen.

Pikkaisen mieli maassa varmaankin kun kierto on epäsäännöllinen sit näköjään... No nuorimman synnytyksen jälkeen ilman pillereitä ja pillereiden kanssa ovat kierrot menneet näin: 41,29,33,42,16,34,28,29 ja nyt 24

Aiemmin kierrot ovat olleen synnytyksien jälkeen melkein heti säännölliset sen 29pv Mut joo ei auta ku elää tän kropan kanssa :(
 
Eilen vihdoin alkoi kunnollinen vuoto, eli eilinen on nyt tän yk 6 kp 1. Eli viikon pituinen vuodoton jakso oli tuon toisen keskenmenon jälkeen. Ovistikkuja en hommaa ja muutenkin siirrän vauvan yrityksen taka-alalle. Keittiö/vessa/eteis/pesuhuone/sauna -remontti onneksi työllistää niin että ehkä homman voi jopa hetkittäin unohtaa.

Hellunmartta yk6 kp 1
 

Yhteistyössä