* NELJÄTTÄ kuumeilevat huhti/touko 2012 *

Vilipille viivan vahvistumista :heart: ja Leo81:lle tervetuloa mukaan! :)

Mulla taisi sittenkin ovulaatio olla. Tiistaina ja keskivikkona oli ovisoireita, mutta ovistestiin en sitä saanut, oireet oli tosi "laimeita". No, ajattelin ettei tässä kierrossa vielä sitten ovista tulekaan, mutta se tulikin sitten vähän myöhemmin, perjantai-aamuna tunsin selvästi sen, juuri sellainen kuin aina ennenkin. En ovistestiä pystynyt tekemään joten ei 100% varmuutta asiasta ole. *muoks* tänään tuntui taas sellaisia vihlovia kipuja alavatsalla tuolla oikealla sivussa, mitähän se nyt sitten on, toinen ovisko??

Jokatapauksessa sitä nyt on sellaiset ovisoireet ollu, että toiveet raskautumisesta heräsi uudelleen.

No, en kyllä hirmu kovasti uskalla toiveita herätellä, kun on vasta eka yritys..mutta aiemmin olen raskautunut todella helposti niin niin....:D (salaa sitä kuitenkin toivo ERITTÄIN paljon, ei vaan halua sitä itselle myöntää..)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Hellun martta
Täällä olis jo kp 26 ja dpo 12. Minkäännäkösiä oireita mihinkään suuntaan ei ole. Eilen illalla nukkumaanmennessä ihan pientä jomotusta alavatsalla mutta siinä kaikki. Päätä särki illalla ja särkee edelleenkin. Kurjaa :ashamed: Ei auta. On kammettava lapset kouluun, päiväkotiin ja eskariin ja lähdettävä töihin. Onneks mies laittaa tänään ruokaa :p

Pienin tyttö 2v8kk on aamun imettänyt nukkevauvaa jonka nimi on kuulemma Jeesus :D

Niin ja mitäpä luulette jos ne testit tänään tulee niin jaksanko huomista pidemmälle odottaa ;) Pitää yrittää pinnistellä.
 
Viimeksi muokattu:
Aurinkoiset maanantai huomenet kaikille :wave:

Voih Vilipi, toivotaan niin, että viivat vahvistuvat :heart: ja toivottavasti pyykinpesukone tulee helpolla kuntoon!!

Äiti maa kyllähän nuo "omatoimiset" lapsukaiset on ihania. Meillä tuo esikoinen kun jo täyttää loppu vuodesta 10 niin tuntuu, ettei se enää mikään lapsi olekaan :(

Emo4x peukut sinnekin piinailuun ja toivotaan parasta :heart:

Ananaskookos, mistähän noi lapset kaikki ideat "repii"? Mutta ihana ajatus :D

Täällä takana "hieman" rikkinäinen yö, keskimmäinen änkesi aamuyöstä väliin ja sitten meni pissimään vielä mein sängyn |O Nooh, vahinkoja aina sattuu, mutta ei se kivalta tunnu herätä siinä lammikosta!!

Jossain kohtaa oli ovislimoista juttua niin mulla oli nyt viimeisen synnytyksen jälkeen ihan selkeästi ovislimat :ashamed: Nyt tässä "kierrossa" ei näkynyt, ennen kuin eilen alkoi, ei mitään hirmuisen paljoa mutta kuitenkin??? Voisiko se ovis olla nyt vasta? Kp 31?? Toisaalta mulla on limailut lisääntynyt aavistuksen verran ennen menkkoja...

Kokkeli onko sullakin nyt eka kierto kkm:n jälkeen? Katselin, että parin päivän heitolla mennään kp:ssä :D Tänään on varmaan "pakko" hakea kyllä testi... ei millään pysty odottamaan tuonne kesäkuun alkuun :snotty: Mutta nyt "hommiin" niin päästään lasten kanssa ulos :wave:
 
Juu nyt olis eka kierto. On näitä odotettukin tai no oikeesti mä toivoin jotain muuta...
Ja lähtis yk 10. Oikeesti !!! Ei tää ennen näin vaikiaa oo ollu. Ei oo ukon tarvinnu ku vilikaasta päälle nii on pamahtanut paksuksi. :D

Ny pitääs osata ajoittaa oikeaan aikaan noi oviksen tikutukset. Tuli jonkun verran käytettyä turhaa testejä, mut onneksi tilasin kunnon pinkan kumpiakin.

Käys ny hakees vaan testi. Toivottavasti sieltä tulee kirkuvat viivat. Minoon nii hätähinen, jotten malttais odottaa. ;)
 
Viimeksi muokattu:
Kokkeli:Mä en oo ihan varma, et alkaako mulla yk 8 vai 9.. Mutta kumminkin! Tekeekö muka jo ikä tepposensa vai mitä hittua!?:O
Kuopusta on tehty 4kk se on meillä tähän asti ollu pisin aika. Välillä tuntuu, et alkaa usko loppumaan. Mutta sitten taas, kun joillain menee useita vuosia niin :snotty:

natusani: Niin ne vuodet vaan vierii. 10v onkin jo iso, ainakin omasta mielestään :). Meillä on huomenna esikoisen eskariin tutustuminen ja MINUA jännittää. Poika ei oo moksiskaan.. :D

AK:Tsempitykset testailuun, et muuten ole ainut ketä ei malttas olla testaamatta. Mullakin olis 2 r-testiä ja tekis mieli nyt jo.. Mutta aijon pysyä kovana. :saint:

Emo4x?: Pidetään peukkuja. :)

Mihnähän mein bullamme on kadonnut? Vai onks multa mennyt jotain ohitte? :) En yllättyis vaikka oliskin..

Aivan huikea toi ilma! :heart: Auringossa +23.. Hieman olin kateellinen tolle meidän kaksikolle kun jäivät vielä ulos kun menin hoitolapsen ja nuorimmaisen kanssa valmistelemaan ruokaa, olis mieli tehny jäädä itsekkin paistattelemaan. Täytyy heti mennä jahka nuorimman heräävät. Alkaisko se kesä tästä? :cool:
Olisko niin ihanaa. Jospa siinä samalla helpottas kuopuksen korvatkin taas.

kp 23/28-30. yk 8 tai 9 kai!
 
Oho, unohin aamulla koko testauksen ja onnessani lorotin menemään vaan.... :D No huomenna sitten. Ja aurinko paistaa ja vaikka tuulee niin, että tukka lähtee päästä niin ei haittaa sekään, sain kodinkonehuoltoliikkeestä uuden osan pyykkikoneeseen!!! Nyt ei tarttis ku se oma asentaja kottiin, niin pääsis pyykkäämään. :)

Kokkeli :hug:

Äiti Maa, häät on kyllä yks herkistelyn kohde mullekin, aina aukeaa hanat :D Toinen on ristiäiset.

Vilipi ja kp31
 
No hö, miehän ihan vastailen vain edellisen sivun viesteihin! Tänne oli tullut niin kovaa uusia kuulumisia, etten edes huomannut kun oltiin menty uudelle sivulle. :D

Vilipi (ja varmaan joku raitisilmamyrkytys, nyt vois vaan nukkua)
 
Iltoja :wave:

Voi sua Vilipi, miten sä nyt niin menit lorottelemaan? Huomen aamulla sitten teet ja heti meille kertomaan ;)

Kokkeli, kyllä niin komppaan fiiliksiä vaikka meillä ei ole kuin yk 6(?) tuon kuopsun jäljiltä, mutta anyway! Täällä tehty iltapisusta juuri hetki sitten edelleen haalea, mutta selvä plussa BLÄÄÄHHH!

Äiti maa niinhän tuo kovin yrittää olla iso jo :D

Ovis näyttäis limojen mukaan tekevän kuitenkin tuloaan :D

Nyt ilta toimiin!!
 
Niin se vaan taitaa taas olla, ei onnistu. Tuhnuttaa eli epäilen hanojen avautuvan lähipäivinä kunnolla. Tämä on niin paskaa. :headwall: Olin jo neuvolaan soittelemassa, mutta nyt sitten päätin odotella ainakin tämän viikon aj ens viikkoa. Jos ei vuoto ala kunnolla niin testaan vielä ja soittelen sitten neuvolaan. Kipuja ei ole.

Hellunmartta ja pikku hukka 4+3
 
Muistin! Kyllä sen viivan erottaa jo paremmin kuin alussa, mutta ei se kyllä hirveesti ole vahvistunut, vaikka on siis huomattavasti vahvempi kuin se ensimmäinen :heart:. Pitäisikö sen jossain vaiheessa muuttua yhtä vahvaksi kuin se kontrolliviiva? Tai voi olla, että haen vielä apteekin oman testin, kun jotenkin tuntuu nuo liuskat minua vain pitävän jännäsä. :) Ei vuotoja, mutta kipuja jonkin verran, koko ajan pitää laukkoa vessassa, että nytkö ne alkoi.

Onneksi on ens viikolla lähtö kesälomareissulle, että saa ajatukset vähän muihin juttuihin. Ja kun se pyykkikone ei edelleenkään toimi, sen osanvaihdonkaan jälkeen, niin reissuressiä se meinaa pukata. Miten ihmeessä ehdin pyykätä kaikki vaatteet mukaan?!?

Hellun martta :hug: :(

Vilipi ja ehkäpä jo salamatkustaja
 
Onnea Vilipi :heart: Nuo ovat kuin minun eilinen ja tämän päiväinen järjestys vaan toinen :)

Voi Hellu :hug: toivotaan parasta ja pelätään pahinta!!

Elikkä täällä on nyt tänään saatu eilisestä selkeästi vaaleampi viiva, WUHUU!!! Voi kylläkin johtua ylenpalttisesta kahvin juonnista, mutta kuitenkin :D

Nyt lasten kanssa ulos :wave:

p.s mun "saldo" : Aijaa.com - 10236389 ja vasemmalla eilen illan ja oikealla tämän päivän tuotos... kuvanlaatu ei kyllä nyt ole kehuttava :ashamed:
 
Viimeksi muokattu:
:flower:Vilipi: ONNEA!! :heart:

ON: anopin kanssa oli puhetta siitepölyallergiasta ja varsinkin koivuallergiasta..minä olen koivulle allerginen ja yleensä olen ihan tukossa tähän aikaan vuodesta..paitsi jos olen ollut raskaana tai imettänyt. Noh, siinä yhteydessä sitten tajusin että nyt mulla ei ole mitään allergiaoireita :O Voikohan se kierukan poisto sotkea hormonit niin että vaikuttaa jo tähänkin.. :confused: turhan aikaista olisi ajatella, että olisin nyt raskautunut ja jo heti se vaikuttaisi.. Tai sitten en enää ole koivun siitepölylle allerginen; ihmeparantuminen :LOL:
 
Kiitos kaikille! :heart: En olekaan aikaisemmin testannut näin aikaisin, niin taidan vielä hetken roikkua taustalla. En varmaan osaa muihin ryhmiin vähään aikaan hakeutuakaan.

Ja pyykkikonekin toimii. Ja niin sen kuuluukin toimia, ostettiin uusi. Meni hermot ja korjaus oli heti vähän kalliimpi kuin koneen arvo, niin vakuutusyhtiökin pesi kätensä tästä ulos. Noh, ei se mittään. Kannatti kerrankin tehdä hintavertailua, eroa oli jopa 250€ eri liikkeiden välillä. Jei, meikä pääsee pyykkääämään!!!

Vilipi ja salamatkustaja
 
Ai joo, jännittääkö muilla muiden ihmisten reaktiot, että miten ottavat sitten mahdolliset vauvauutiset vastaan? Meillä oli vaikka minkälaisia reaktioita kun kerrottiin kolmannesta, siis ihan osa jopa ala-arvoisiakin kommentteja. Ei olla kyllä kerrottu koskaan edes yrittämisestä, mutta olen kyllä aina soittanut isovanhemmille plussauutiset heti. Nyt ei taida uskaltaa. Kerron sitten kun huomaavat. Ja aika pian koittaa varmaan sekin aika :)
 
Vilipi, tavallaan joo stressaan vauvauutisten kertomisesta vaikka toki toivonkin pääseväni niitä kertomaan. Saattaa kuulostaa todella pimeältä mutta näin perheyrityksessä työskentelevänä koen aina jumalatonta syyllisyydentuntoa jäädessäni äitiyslomalle. Sijaista on vaikea löytää, koska taidan olla meidän firman sisälläkin ainut joka pystyy työskentelemään kaikissa toimipisteissä jne. Olen äitini ainut lapsi ja hän on aina ollut sitä mieltä ettei kukaan täysjärkinen tee enempää lapsia kuin yhden :whistle: Mutta sitten on se toinenkin puoli. Nää kylän akat. Kun on ammatissa jossa kaikki kylällä tietää nimen, ne luulee tuntevansa. Meikäläisen asiat aina painosta lähtien (olen normaalipainoinen) tuntuu olevan aina sillointällöin kylän kuumin puheenaihe. Saati sitten mitä olisi raskaus. Varsinkin kun on vielä "uusi" mies. No mulle on ihan sama nämä mitä kylä akat juoruaa mutta kyllähän ne ala-arvoiset kommentit joita tuli jo kolmatta odottaessa välillä kyrsii |O No kunhan nyt ensin raskautuisi.

Ananaskookos kp27/30 ja mateleva aika :stick:
 
Viimeksi muokattu:
Meillä oikeastaan kaikki "odottaa" et kai ne sen neljännenkin tekee. Miehen vanhemmat on varmasti ainoat ketkä voi sanoa jotain tyhmää.. Vaikka loppujen lopuksi varmaan hyvin sitten ottavat vastaan. Mut he on muutenkin semmosia vastarannan kiiskiä aina : /. Ja mun vanhin kaveri saattaa jotain tyhmää tokasta.. Parhainta antia on varmaan häneltä (olen siis pph) et koskahan sääkin menet oikeisiin töihin?.. :mad: Vissiin kaikkien tarvis 9-5 istua toimistossa niin olisi oikeissa töissä...:whistle:

Ananaskookos::hug: ei kuulosta mukavalta sun kokemukset. Onneks et kuitenkaan elä muiden odotuksille :)

Emo4x?: Täälä sama juttu. Siitepölyalleria on ollu 13v asti ja nyt ei mitään. Myöskin raskaus ja imetys on ollu "lääke".. Epäilen kyllä vahvasti ettei se tässä kohtaa ole kyllä omalla kohdalla merkki raskaudesta. Vaikka mieskin illalla meinas, et sää oot kyllä raskaana, kun tuli puhe ettei oo allergia oireita.. Pöh, en ole. Mutta toivottavasti se sun kohdalla, emopitäis kutinsa. :)

natusani:Vaalenee, vaalenee! :)

Hellu: Onko tapahtunu muutosta suuntaan tai toiseen?
 
Vilipi: Onnea! ja tosiaan hirvittää toisten reaktio jos tästä vielää odottamaan pääsen. Henki meinas lähteä edellisen synnytyksen jälkeen ja kaikki on niin meille sanonut, että nyt teillä on perhe kasassa. Onneksi nää päätökset saa tehdä itse miehen kanssa... ;D. Paras kommentti on tähän mennessä anopilta, että näki painajaista jotta kerroin olevani raskaana ja niitä oli kaksi. =D Oma äiti ei tuollaisia ole ainakaan vielä sanonut. Mutta itse olen mielestäni valmis vielä kerran ja kun osataan seurata vointia ja vauvan kokoa lopussa aikaisemman synnytyksen komplikaatioiden vuoksi niin en osaa ainakaan vielä pelätä. Jos odottamaan pääsen niin käyntejä tulee pelkopolille ja polille muutenkin. Jotta sen suhteen turvassa.

).( havaintoja alkavasta kierrosta tehty... eilen jo, mutta katsotaan lähteekö käyntiin vai onko jotain pientä vain, mutta ihanaa jos näin nopeaa lähtee käyntiin. =) Heti kun antoi itselleen luvan kuumeilla =D naama lähti kukkimaan jo muutama päivä sitten ja pientä niukkaa vuotoa havaittu. Onhan tuosta synnytyksestä jo 9,5kk. =)

Leo
 
Onnittelut Vilipi!

Täällä odotetaan yhä. Vuoto niukkaa, mutta kuitenkin oireet vähenee ja oikeastaan olen jo luovuttanut tän suhteen. Olo tosi kurja. Tänään on sitten juilinut siihen malliin että josko se nyt sitten alkais vuotamaan kunnolla. |O
Odotus puolellekkin ehdin sitten jo tammikuisiin, niin nyt tulee itku jo pelkästä ajatuksesta että kahdesta pinosta jo tippunut pois. :'( Mies on kans allapäin, mutta kovasti yrittää lohduttaa. Sanoo että hän ainakin aikoo jatkaa yritystä vaikka vuosia jos se sen vaatii. JA kuulemma ihan minun kans haluaa yrittää. :heart:

Hellunmartta
 
Äiti maa: toivon kanssa että kyse olisi nyt siitä, mutta jotenkin tuntuu heikolta perustelulta että siitä tämä allergiaoireettomuus johtuis.. Raskutumista vahvistais nyt kuitenkin se, että olen ollut pari päivää ihan mielettömän väsynyt, nukkunut jopa päiväunia meiän nuorimmaisen kanssa.. väsymys on mulla ollut aina ensimmäinen raskausoire ja kakkosen kohdalla se alkoi jo ennen plussaamista.. Mutta mutta, voihan se olla vaan nyt jotain kevätväsymystä.. *yrittää olla toivomatta liikoja* :whistle:

Ajattelin lauantaina tehdä testin, josko saisi haamun aikaiseksi (kahdessa edellisessä raskaudessa olen kp25 saanut haamun ja sitten kp27 jo selvän plussan).. Voi olla typerää, mutta sitä kun on niin malttamaton :headwall:

Hellun martta: ihana mies sulla! :)
 

Yhteistyössä