Jos seuraava kierto alkaa niin mä ajattelin alkaa tikuttamaan ovista. Oispa se toinen kerta elämässäni sitten
Kokkeli mä käyn tuota samaa jahkailua läpi etenkin huonoina päivinä ja välillä iskee kauhu kun pitäisi sitten isompi auto hankkia. Asuntoomme kyllä mahtuisimme, mutta oishan se kiva vielä yksi huone saada lisää. Kaikki menot mietityttää ja samalla oma ura ja jaksaminen...
Mutta silti kuume nousee koko ajan enemmän ja enemmän.
Mä haluan lapset pienellä ikäerolla, jonka jälkeen minulla on aikaa omalle uralle. Ei ole kiire töihin taikka kouluun. Mä voin sit tulevaisuudessa opiskella vaikka hautaan saakka ja tehdä töitä enemmän kun lapset isoja. Kituuttelua tämä on minun osaltani kun ei ole tulot suuret, mutta meillä mies tienaa leivän pöytään.
Mä en oikein kenellekkään voi jakaa kuumettani, koska olen "hullu" kun haluan lisää lapsia. En voi vouhottaa miehellenikään koska hällä menis vaan hermo
Kohta alkaa olemaan tämä kuumeilu sen verta kovaa, että kohta varmaan luulen olevani raskaana vaiks tätikin olisi kylässä
Kuumetta pahentaa se kun aikasemmat lapset ovat ns. kertalaakista saaneet alkunsa ja nyt sit yrityskertoja vaan lisääntyy