Neljännestä Kuumeilevia vol2

mami09 hurjan paljon onnea!! :flower: :heart:

Onko sinulla minkälaisia oireita ilmennyt? Itse yritän tutkailla olisko jotain.. pientä vihlomista ja älytöntä miten ainakin tänään on hiki haissu, ihan järkkyä. Eihän nämä mitään raskautumista tarkoita mut tällaisia tuntemuksia/oireita ollu.viikonloppuna testailen jos sinne asti pääsen.
 
onnea mami09 :flower:

ny täti pakkas kamat ja lähti.eilen himot hyrräs mut ei voinu ku vielä vuoti.
jos tänään sit :p
hoitomuksu tuos pyörii lattialla ja omat nuorimmaiset nukkuu,vielä.
saa nähä kauanko ku poika huutelee sen verran lujaa. :whistle:
mä ku toivoin et poika olis vielä nukkuis niin saisin mäki vielä oikaista ku esikoinen lähti kouluun, mut turhaa toivoin |O
mä oon kyllä niin aamu uninen... |O
huomenna vielä aamu"vuoro" pojan kans ja sit 3 päivän "vapaa",saa ihan omien kans olla.
torstaina ja perjantaina tietty tyttö hoitoon.. ;) :heart:

säde sun puolesta kyllä jännittää!
 
Hei kaikille.

Taidan itseni tännekin tuupata mukaan.

Meillä mennään tjot joten varsinaisia yritys kertoja en voi laskea.

Mulla ennestään tyttö 02/02, poika 05/04 ja yhteinen poika 05/08. Ikä kun alkaa jo painaa päälle tulee kohta kiire saada katras kasaan.

Nyt kp 29/30-32
 
Onnea mami09! :flower:

Täytys tulla välillä katselemaan mitä tänne pinoon kuuluu. Ja lisäähän näitä plussia on tullut. Nyt vaan muutkin plussaputkeen mukaan. :D

Säteelläkin on jännät paikat, täytyypä tulla taas "vakoilemaan" välillä.

Itellä on pahoinvointi helpannut, väsyttää vietävästi ja nälkä on jatkuvasti. :D Eka neuvola on vasta 5.2. Nyt jo alkaa olla pienoinen ongelma vaatteitten kanssa kun kaikki ahdistaa eikä vielä viittis mammavaatteisiin siirtyä. Mutta ei se auta, kyllä se piakkoin on edessä.

Plussapuhureita kamalasti kaikille!+++++++++
 
:heart: Kiitos onnitteluista!!! :heart:
Säde: Mulla ei ollut oikeeestaan mitään ihmeellisiä oireita...Iltaisin ihan jäässä,mutta ajattelin sen johtuvan meidän vanhan talon vuotavista nurkista, rinnat näyttää hiukan isommilta(tai sitten se on toive ajattelua!) ja samanlaista menkkamaista kipuilua oli ennen kuin kuukautisten piti alkaa erona vaan siihen et ne "kipukohtaukset"(repäisyt ym.) meni aina nopeesti ohi...Olen aina ollut niin oireeton odottaja et joskus on jopa harmittanut :ashamed: eli mulla ei ole mitään käsitystä kipeistä rinnoista,pahoinvoinnista jne...
++++++tuulia kaikille :heart:
 
Huomenta!
Tuossa juuri päivitin listan niin säde sulla on kyllä kiitettävästi päiviä kasassa, kp 36 maltatko todellakin odottaa tuonne lauantaille? Täälä jo nyt peukut ja varpaat pystyssä että jatkat tuota tammikuun plussapinoa :heart:

Jossu-71 Tervetuloa joukkoomme :wave: Kiva saada uusia kun nuo vanhat tuntuvat katoavan tuonne odotuspuolelle =)

Mukavaa päivää kaikille!
 
Jossu: Sinäkin täällä :LOL: samassa pinossa aikanaan toukokuun tuhisijoita odoteltiin... nyt se tuhisija mennä viipottaa pitkin kämppää... monesko päivä se teidän poitsu syntyikään? (en jaksa kaivaa vanhoja pinoja...) meillä neitokainen tulee 26 pvä 8kk :heart:
ja mietintämyssy päässä tässä pinossa harhailen, ehkäisy on kyllä kunnossa, mutta salaa haaveilen.. :ashamed:
 
äippä 84 Meidän pikkumies syntyi 20 pv. Meillä ei olla pojan syntymän jälkeen otettu ehkäisyä käyttöön lainkaan joten rohkeasti tjot mennään, kun on tota ikääkin jo kertynyt niin ei passaa paljoa haaveita lykkäillä. :LOL:
 
äiti vm70, no en malttanut olla testaamatta, eilen tein testin (kp35)ja muuta en saanu aikaiseksi kuin sen kuuluisan viivanpaikan!! Ihan harmittaa ku pitiki ostaa samaa merkkiä kuin viimeks olleet testit jolla viivanpaikka tuli myös. Ajattelin ostaa eri merkkiä ja testata sunnuntaina uudestaan. Toiveet kyllä romahti et tässäkään kierrossa sitä plussaa ei saanu. Sunnuntaihin asti vielä vähän jaksaa toivoa koska aikaisemmin plussa on tullu kp39 ja kp4?, kolmannessa mentiin kans yli kp40. Mut jos ei silloin plussa tule ei sitä varmasti myös tule tässä kierrossa. Olen kovasti yrittäny itseäni kuullostella et olisko jotain oireen tynkää, tosin olen aina ollut lähes oireeton odottaja et epäilen et hyvin suuria tuntemuksia ilmaantuisi. Vasemmalle alamahaan on kyllä muutaman päivän nipistelly koko ajan, mitään kuivaa kautta ei tosiaankaan ole ollut vaan valkkaria on kyllä tullu ihan riittävästi, jatkuva kylmä on vaivannu ( tosin aina minua palelee,vanha talo kun meillä). Hyvin kyllä osaa oireita kehitellä jos raskaana ei ole, mut hyvällä mielikuvituksella se sekin onnistuu :)Että näissä merkeissä sitä mennään. Ei jaksais jos taas joutuu noin kamalan pitkään odottamaan menkkoja kuin viime kierrossa (56),mutt minkäs teet. Mielestäni tässä kierrossa ei ole ollut edes stressiä, kun annettiin tämä kierto mennä suurempia yrittämättä ja varmoja päiviä kytätessä, mut nähtävästi sitä stressaa sit alitajunnassaan ja kierto edelleen ihan sekaisin :|

Mutta muille parempaa onnea!!
 
Huomenta!
Säde :hug: :hug:
Jospa vain ei vielä näy, älä siis menetä vielä toivoa ;) Kuitenkin tuo sun valkkarijuttukin kuulostaa ihan siltä et salamatkustaja olisi kyydissä kun noita ketjuja on lukenut jne.

Tiukun äitikin viettänyt hiljaiseloa :/ miksi ihmeessä?

Itse taas elättelen turhaan toiveita vaikka tiedän että täti tulee viim. 10pvä päästä kun meillä tuo pupuilu oli vähissä ja ovista en bongannut sekä imetyksenkin vasta lopetin jne.
:ashamed: mutta kevättä kohden mennään et jospa sitten jossain vaiheessa ;)

Takana pari vapaa päivää, kyllä tekikin hyvää olla vapailla vaikka en siivottua saanutkaan mutta molempina päivinä tuli käytyä kävelylenkillä ja eilen meillä oli pikkuneidin kanssa jumppa ja perhekahvila vaikka oltiinkin ainoita vetäjien lisäks mutta silti pimulla oli seuraa niiden lapsista eikä olis malttanut lähteä silloin puol 12 aikaan pois.
Meillä on illat menny ihan kamaliksi, huutoo ja itkuu nukkumaan meno, luulin jo et nuo ei vain laita neitiä ajoissa nukkumaan mutta sama juttu minunkin kanssa, makkarista karataan ja sit kun yritän väkisin pitää kainalossa ja silitellä, omaan pinnikseen ei voi laittaa huuto on mitä kamalin siinä vaihees niin silti menee 1-1,5h et saan nukahtaa :| Toivottavasti olisi jokin vaihe joka menee nopeasti ohi :/

Mutta nyt päiviteltävä ja valmistauduttava kuskaamiseen.
Mukavaa päivää kaikille ja peukut edelleen varpaita myöten pystyssä säteelle ;)
 
Huomenia täältäkin! Eipä kummempia täällä, odotellaan, jos tulis päivä jolloin minä tai mies ei oltais niin väsyneitä, että jaksettais jotain tehdäkkin... :| Mulla stressaa nuo liiton rahat, ku vasta joskus maaliskuussa saan rahaa. Helmikuu pitäisi elellä vaan miehen palkalla, ja kun ei siihen oo tottunu niin hankalaa tulee.

äiti vm70 Meillä on tuolla kohta neljä vuotiaalla samoja oireita! Ei nukkumaan sitten millään! Pojat nukkuu kaikki samassa huoneessa, ihan omasta tahdosta, niin tuo pienin sielä häiriköi monta tuntia, ku pitäis jo koululaisen saada nukkua. Ja sitten yölläkin näkee niin unia, että itkee vähän väliä ja oikein mikään ei auta, ku on niin sikeessä unessä, ettei herää, itkee vaan. :( Oon kyllä huomannu, että mielikuvitus sillä on ihan hirmuinen, että varmaan siitä nuo unet. Mutta muistaisin, että meilläkin on ollut nuo ensimmäiset unenkanssa taistelut juuri tuossa yhden vuoden tienoilla, kun alkaa liikkumaan enemmän.

Kevättä minäkin odotan tosi kovaa! Sais energiaa, ja meillä miehellä aivan kauhee ihottuma naamassa tästä pakkasesta. Kävi jo lääkärissäkin, ja eipä tuo mitään osannut siihen sanoa, ehdotti etelänlomaa! Juu, millä ihmeen rahalla... :(

Mutta mukavaa torstaita kaikille! :wave:
 
Heipsan!
Päivitin huomisen kun aamulla en ehdi ja kylläpäs täälä on hiljaista :eek:
Miltski :hug: Toivottavasti rahallisesti pärjäätte, viime keväänä minä olin vielä äippälomalla ja mies lomautettu niin silloin jouduin ensimmäistä kertaa jättämään lainan lyhennyksen lyhentämättä et meni vain korot mutta asioilla on aina tapansa järjestyä et jospa teilläkin pian järjestyisi.

Mikäs on iskenyt kaikille vai ollaanko sielä niin ahkerasti vällyjen alla :kieh: ettei koneelle ehdi kuulumisia kertomaan ;)
Tultiin likkojen kanssa nyt myöhään kotiin kun isoilla soitto ja samalla hain pikkuneidin hoidost niin käytiin kapp;alin alemyynnin loppurytäkäs tekee viel löytöjä ja samal lindexil. Ostin mä pikkuneidille kevät tai voipi olla et ens syksynä sopivampi ja farkut eivätkä jääneet paljoa maksamaan =)
Aamulla olisi taas punttisali ja aamuvuoro et pitkästä aikaa saa olla perjantai-illan kotona mut taitaa mennä siivotessa kun ympärilleen kattelee :/
kirjoitelkaahan, osa listalla olevista kadonnut kokonaan ja Tiukun äiti kävi aikaisemmin ahkeraan ja nyt ollut hiljaiselossa :|
Huomisesta alkaa vikkonloppu eli nauttikaa kaikki jotka ette joudu työssä olemaan ;)
 
Moips kaikille!

Kiva kun edes joku kaipaa :D
Mä kun ajattelin vähän säästää teitä mun tyhmiltä jutuilta ;)

Mulla on vaan ollut sellainen olo etten enään usko,
siis että tulen enään koskaan raskaaksi :(
En ole sitten viitsinyt kirjoitella, ja teitä masentaa :ashamed:
Kyllä mä teidän juttuja olen käynyt lukemassa ja pidän peukkuja että kaikki pian raskaudutte :)
Tuo meidän keskimmäinen on oppinut tietokoneella pelaamaan,
niin ei jää enään äidille niin aikaa kirjoitella :D
(meillä kun on vaan tämä yksi)
Eli ei oo ainakaan mun aika oo vällyjen alla mennyt, oikeestaan muuten kun nukkuessa :ashamed:

Jossu-71 Tervetuloa mukaan :hug: :flower:
Toivottavasti teillä pian onnistaa :)

Me (minä + 2 nuorinta) käytiin muuten tänään siellä hoplopissa (jos se nyt noin kirjoitettiin :ashamed: )
Oli tosi kivaa :)
Täytyy mennä uudestaa ja ottaa esikoinenkin mukaan.

Nyt täytyy mennä nukkumaan kun pimukin nukahti että huomenna jaksaisi siivoilla.
Meillä olisi meinaan siivouspäivä tiedossa.
Tänään kun ei ehtinyt siivoilla ollenkaan :ashamed:

Muuten ihanan outo juttu, mä tunsin niitä haamupotkuja täs yhtenä päivänä, siis melkein koko päivän. Kiva kun maha muistaa miltä ne vauvan potkut tuntuu..
Johtuiskohan kovasta vauvakuumeesta :D

Hyvää yötä ja kauniita unia kaikille! :heart:
Ja plussia! :heart: :wave:
 
Iltoja!

On täällä tosiaan aika hiljaista, en tosin itsekään ole mahdottomasti kirjoitellut :ashamed: Käyn kyllä päivittäin useammankin kerran lukemassa muiden juttuja mut en sit itse aina oikein tiedä mitä kirjoitella kun olossa ei muutoksia ja menkkoja ei näy eikä plussaa tullu ku tein testiä aiemmin :/ Sunnuntaina vielä testailen, ellei näytä mitään niin sit en kyllä testaa pitkään aikaan, turhaa rahan tuhlausta kun ei se plussaksi muutu.

äiti vm70 taisit mainita joskus et teidän pikku neiti käy aika huonosti nukkumaan niin meillä on ihan sama ongelma nyt tän nuorimmaisen kanssa, joka täyttää su 1v. Nukuttamisessa saattaa mennä ties kuin kauan, pinnasänkyyn ihan turha kun en jaksa niin kauaa nukuttaa et asettuisi sinne. Ja on niin mahdoton pyörimään ettei kauaa nuku pinniksessä ku herää milloin poikittain tai jotenki muuten huonosti. Tänään huomasin uuden hampaan et se varmasti on vaikuttamassa et ei oikein asetu ja se kun on paljon taas uutta opettelemassa, ei vielä kävele mut kovasti harjoittelee. Osaa seistä ilman tukea niin sitä sitte pitää sängyssäki harjoitella kun seinän vieressä nukkuu niin helppo kiikkua ylös tai sitte äiti on hyvä "kiipeilyteline". Leikkis vain eikä asettuis nukkuu, milloin se tulee nenä nenää vasten tai antaa märkiä pusuja yms. muuten vain kiikkuu. Onhan se hellyyttävää kun toinen puskee ja antaa "pusujaan", mut kun se jatkuis ja jatkuis ja pitäis sitä sit lopulta alkaa nukkumaanki. Monet kerrat ite on sit myös lopulta 1-2 tunnin nukutuksen jälkeen nukahtanu ja herää sit joskus keskellä yötä valoja yms. sammuttelee alakerrasta.

Tiukun äiti tule vain kertoilemaan kuulumisia, ne mitään tyhmiä juttuja ole!! Joskus keskusteltiin et kun jotku kaverit raskautuu tosi nopsaan. Kerroin yhdestä kaverista jonka kanssa ollaan kahdesti oltu yhtäaikaa raskaana. Heki siis aloitti neljännen yrityksen ja kuinkas ollakaan heillä kävi tärppi ekasta kierrosta, eilen kuulin. Olen kyllä iloinen heidän puolestaan mutta pakko myöntää et kyllä se itsellä jossain tuolla sisällä kirpaisee kun itse aloittanu yrityksen melkein puol vuotta heitä ennen eikä silti vieläkään ole raskaana :( Toisilla se on helppoa ja toisilla ei. Mut se siitä, ei se muiden raskautumisten murehtiminen minua raskaaksi saa joten unohdan asian ja toivon toisille onnea. Meillä kans lapset tykkäs silloin kovasti siellä hoplopissa käynnistä, nuorimmallaki tuntui olevan vaikka mitä ihmeteltävää ja tykkäs kovasti istuskella pallomeressä. Ja vaikka ei osaa viel kävellä niin kontaten pääsee =)

Mutta hyvää yötä kaikille ja plussia meille kaikille!! :heart:
 
Huomenta!

No minä se taas kirjoittelen ;)

Esikoinen ei menekkään päiväkotiin tänään.
Soittivat päiväkodista että henkilökuntaa pois niin paljon.
Parempi mulle :D Saa viettää rennompaa aamua.
Kun ei ole minnekkään "kiire".

säde :hug: Paljon haleja ja voimia sulle :hug: Toivottavasti se plussa vielä tulisi :heart:
Mulla on vähän sama juttu että tulee paha mieli tai just sillai kirpaisee jostain sisuksista :ashamed: kun kuulee toisten raskautumisista, mutta se menee nopeesti ohi ja olenkin sitten tosi onnellinen toisten puolesta.
Ja tottaka sitä toivoo että kaikki jotka vaan raskaaksi haluavat, myös tulevat :heart:

Hauskaa päivää kaikille!
:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :wave:
 
Heipsan!
Edelleen on hiljaista kuin huopatossutehtaalla kesäloma-aikaan :D
Kiva kuulla jos tuo kuuluu vain ikään ja hampaisiin tuo iltaunille meneminen et toiveissa on että helpottaa jossain vaiheessa ;) siis jossain mut missä :whistle:
Meille on puhjennut kyllä juuri kulmahammas ylös ja vielä tulossa loputkin kulmikset kovaa vauhtia, muut hampaat taitaakin tuola jo olla, tulivat niin hujauksessa etten enää pysy perässä miten niitä yhtäkkii tulikin niin paljon :)
Nyt meillä menossa joku uhma :eek: eilen kun tulin kotiin niin neiti seiso pöydän ääressä ja samassa paiskas lautasen lattialle rikki, sit sillä aikaa kun olin saunassa oli paiskonut kaikki nojatuolissa olevat vaatteet ja tavarat lattialle :ashamed: vaik kuinka kiellät niin ei tunnu uskovan ja karmee itku, osakseen tekoitkuu. Isosiskojaan ei tunnu noteeraavan ja isänsä ei tunnu jaksavan kieltää koko aikaa jne. mut taas hetkenpääst ollaan niin hymytyttöä kun olla voi ja niin kilttiä :)
Kaikista kovin sana tuntuu olevan isosiskojen singstar, sielä yrittää laulaa mukana mikkiin ja kovasti vetää sitä pop,pop, pop hauskan kuuloista =)

Täälä ei sitten kummempia, pitkät päivät taas edessä tänään ja huomennä töissä, mutta käykääpäs kertomassa omat kuulumisenne.
Säde kovasti peukkuja sulle et plussa tulisi huomenna, eikös sun pitänyt huomenna testailla ;)
Mukavaa viikonloppua kaikille :wave:
 
Moikka!

Mitäs teille muille kuuluu? :D

Mua on pari päivää väsyttänyt ihan hirveästi.
Piti jo eilen pitää siivouspäivä, mutta en sitten jaksanutkaan :ashamed:
Tänään sain vähän siivoiltua ja sitten väsy iski :(
Mä olen ollut myös jotenkin hirmu kireänä.
Pelottaa jos olenkin masentumassa :'(
Mä haluun olla pirteä ja jaksaa siivoilla ja touhuta.
Toivottavasti menisi nopeesti ohi.

Ei niitä menkkoja kuulu ei näy :ashamed:
Olenkohan mä ihan pöhkö jos tuossa kuun vaihteessa taas testaisin,
jos siis ei oo vielä mitään tapahtunut.
Ja sitten vaikka kuukauden välein.
Kun mä vielä kuvittelen et toivoa olisi.

Pimu nousi tänään toisen kerran tukea vasten ylös :heart:
Tuossa joululomalla nousi siis ekan kerran. (silloin vähän niin kun vahingossa)
On hurjasti harjoitellut. Kovasti tekisi mieli nousta seisomaan :D
Pimu on ruvennut syömäänkin paremmin. Johtuu varmaan siitä kun liikkuu nyt enemmän.

Hyvä tietää että hampiden tulo voi tuotakin aiheuttaa.
Miten teidän lapsilla on hampaita tullut?
Mun esikoisella tuli aika myöhään (1vuotiaana oli vaan 3 hammasta ja eka tai 2 ensimmäistä, tuli vasta 7 1/2kk iässä 3. sitten lähempänä vuotta)
Keskimmäisellä melko aikaisin (8kk ikäisenä oli 8 hammasta,eka hammas n.4kk ikäisenä)
Nyt tuol typyllä on 5. hammas just puhjennut. Ensimmäisen sai n.5 1/2kk ikäisenä (ja kohta sen 10kk)
taitaa niin kun "välistä" mennä ;)

Säde pidän täällä sulle peukkuja että se plussa tulee! :hug: :heart: :wave:

Ja tietty kaikille muille myös! :)

Iloista iltaa ja plussatuulia! :heart:
 
Iltoja!

Missä kaikki on?

Tiukun äiti Oli hampaista puhetta niin meidän kuopuksellaki on aika myöhään hampaita tullu. Vasta kolmas hammas puhkesi ja huomen täyttää vuoden. Näyttää et hampaita olis tulossa vielä lisää. Kahdella muulla tais aikaisemmin tulla mut en enää tarkkaan muista milloin.

Äiti vm70 Minä olen kans välillä ihan huvittuneena seurannu meidän 1v neitiä ku on mukamas jo niin iso. Samalla tavalla viskautuu lattialle mahalleen kuin joku isompiki kiukuttelemaan jos ei mene mielen mukaan. Tutti on myös sellainen jonka varmasti viskaa äksyissään jos yrittää laittaa sille sen suuhun jos on alkanu jostain kamalasti itkemään. Vielä herää kerran yössään kokeilemaan et eikö sitä ruokaa kuitenki sais jos kiukuttelee, tuttia kun tarjoaa se lentää samantien. Hauska seurata toista ku on niin isoa, taitaa tulla aika temperamenttinen ja omapäinen lapsi :)

Kiitos tsemppauksesta! Menkkoja ei siis vieläkään näy, eikä tunnu et olis alkamassa (nyt ku kehuu niin huomenna sit alkaa). En usko plussaa saavani. Jotenki sen vain tietää et ei vieläkään tässä kierrossa onnistanu. Ajattelin et kunhan menkat alkaa niin pitäis varmaan jokunen kilo yrittää tiputtaa painoa, ylipainoa olis joku 5kiloa ( mut sais sitä muutama kilo enemmän lähteä), hävettää ihan miten sitä on tähän kuntoon itsensä päästäny :ashamed: , ei sitä aina näin iso ole ollut. Vois helpottaa raskautumistakin ja yleistä jaksamistakin. Ja kyllähän se pieni kevennys piristäis omaa mieltäkin, turha sitä on kieltää. En tiedä mut on tosi ärsyttävää ku tuntuu et kaikki ylimääräinen kertyy mahan seudulle, moni varmaan kattoo et raskaan aollaan. Maha nahka on varmaan niin venyny kolmesta läheisetä raskaudesta et maha on jääny entistä löysemmäksi. Sillon urheillessa ei mahaa ollu, mut ei tosin lapsiakaan. Enkä minä enää sellaista vartaloa tavoittelekaan mut jos edes pientä kevennystä onnistuis aikaan saamaan.

Tulen huomenna kertoilemaan kun olen testannu, sen negan. Toivon vain kovasti et ei kierto venyis niin pitkäksi kuin edellinen.

Muille paljon plussatuulia !! :heart:
 
Huomenta!

Säde Onnea teidän 1v neitokaiselle :heart: :flower:


Täälä peukut pystyssä että kaksi viivaa ilmaantuu testiisi ;)

Tiukun äiti siitää se lähtee, kohta saat huomata kuinka seistään kaikkia vasten ja sit jo kävellään :) Hienoa et neitisi on alkanut syömään paremmin niin silloinhan haluaa tisuakin vähemmän ja hormoonitoimintasi palautuu entiselleen niin pikkuhiljaa raskaudutkin ;)
Mulla ei ole vieläkään mitään mahkuja, ensviikonloppuna täti on paikalla :ashamed: Nyt mennyt vasta 18pv. imetyksen lopetuksesta, voi kuinka tekisi mieli välillä ottaa tuo neiti tuohon mutta eipähän noissa sit enää edes mitään ole :ashamed:
Mulla olisi salainen haave siitä kevätvauvasta mut sit pitäis odottaa todellakin sinne kesään vaik voihan se olla et meneekin sinne asti kun tuola 35+ pinossa yksi kerran kirjoitti et meni 0,5v ennen kuin raskaantui imetyksen loputtua.

Meillä on ollut töissä tosi rankat päivät ja sit kun yrität kotona tehdä ensin aamulla ja sit töissä kiire jne. sit tuut yöllä kotiin niin sotkua vaan edessä niin hermohan siinä palaa. Eilen jo tiuskasin miehellenikin että voi kun saisi edes yhden päivän olla niin kuin se et kaikki "passattais" ja saisi vaan lukee kirjaa, kattoo telkkaa jne. :/ No, se siitä :/

Miltskillä ja mammalla ovispäivät lähenee :p Pääsette kohta heiluttaa peittoja urakalla ja sit päästäänkin jännittelee ;)

Mutta nyt lähdettävä kohta heittämään neitiä kirkkoon kun riparikirkko :wave:
Mukavaa päivää kaikille =)
 
Huomenta!

säde Hirmuisesti onnea syntymäpäiväsankarille! :)
:flower: :heart: :heart:
Onkos teillä tänään juhlat? Tuleeko paljon vieraita?

äiti vm70 :hug: sulle. Sulla on kyllä tosi pitkiä päiviä ja paljon hommia, töissä ja kotona. Miten sä oikein jaksat :)

Niinhän sitä ajattelee että tisuttelu vähenisi. Tai päivällä pimu syökin harvemmin nyt tisua, mutta viime yönäkin heräsi varmaan 5 kertaa :ashamed:
Että nuo yöheräilyt näyttäis lisääntyvän.
Toivotavasti vaan tilapäisesti.
Olen mä aika iloinen että ruoka maistuu :)
Toisaalta haikea olo..
Ja mulla just nimenomaan tuo yösyötöt näyttäis vaikuttavan, raskautumiseen siis.
Tai ainakin typyä rupesin odottamaan, vaikka tuo "keskimmäinen" söi vielä päivällä tissiä.
Mutta siis vaan muutaman kerran.
Mä olen ajatellut lopetella noita yösyöttöjä. Siinä on vaan se vaara että sitten se imetys pikkuhiljaa lopahtaa, joten olen päättänyt että vasta kun pimu täyttää sen vuoden.
(sitten ei niin haittais jos imetys loppuis. toki imetän pidempään jos tyttö vaan haluaa)
Tulikoshan taas epäselvästi kirjoitettua :ashamed:
Siis päivällä tyttö saisi syödä tisua, mutta yöllä voisi vähentää :D

Eilen ei ulkoiltu ollenkaan, olin niin laiska.
Kohta olisi tarkoitus ulos lähteä. Jospa siitä vähän piristyisi.

Vielä vähän "ällö-juttuja". Siis mä en oo pitkään aikaa mitään "limoja" huomannut :ashamed:
Mutta nyt niin kun tässä viimeaikoina niin kun näytäis nuo "limatkin" lisääntyvän.. :D
Jospas se jotain tarkoittaisi.

Iloista päivää kaikille! :heart: :wave:
 

Yhteistyössä