Neljännestä Kuumeilevia vol2

Hei,
vieläkö mahtuisi yksi neljännestä lapsesta kuumeileva mukaan? Pari viikkoa olen kirjoitellut jo tuolla 35+-ketjussa, mutta tämäkin poppoo tuntuisi tosi "omanlaiselta", joten olisi mukava tulla mukaan turisemaan näitä vauvajuttuja.

Eli: olen vuosimallia 70, lapset ovat pojat 92 ja 96, tyttö 06. Nyt olisi toiveissa vielä toinen yhteinen lapsi tämän nykyisen mieheni kanssa, mutta kapuloita rattaisiin saattaa pistää minun ja mieheni ikä (hän on jo 45) ja minulla edellisen synnytyksen jälkeen todettu nivelreuma. Toiveet on silti korkealla, nyt on menossa yk 4 ja kp 19/29. Ekaa kertaa nyt oli Clearbluen digitaalinen ovistesti käytössä, jota voin kyllä suositella kaikille. Se näytti plussaa viime maanantaina, mikä sitten hyödynnettiin mahdollisimman tehokkaasti. Ja nyt vaan ootellaan...

Säde83, pahoittelut negasta! Jotkuthan plussaa vasta tosi myöhään, ehkä sinä kuulut heihin, toivotaan niin.
Hyvää sunnuntaipäivän jatkoa kaikille!

Säde83 Pahoittelut negasta :hug: , mutta ennenku menkkoja näkyy niin voihan se vielä muuttua plussaksi. Synttärisankarille kuitenkin isot onnittelut! :heart:

Nyt en yhtään muista sitten mihin muuhun piti kommentoida... Mutta tervetuloa joukkoon Destiny, kiva saada uusia! :wave:

Meillä olis tosiaan parhaat ovispäivät nyt, mahaa juiliikin just niin. Mutta, mulla on kamala hiivatulehdus, ei täs ny huvita mitään heilutella! :x |O Huomenna pitäis hakee lääkettä, ja sitten ne parhaat päivät jo meniki, ennenku edes päästiin yrittämään. Mun tuuria... :headwall:

Oikein mukavaa sunnuntain jatkoa kaikille! Meen pelaan pokien kaa Pirates of the caribbean- lautapeliä... :wave:

Säde :hug: Vielä on toivoa ;)
Miltski :hug:
Destiny tervetuloa mukaan :wave: Me ollaankin saman ikäiset ja esikoinen saatu samana vuonna, kakkonen mulla onkin -94 ja tämä viimenen -07 ;)
Lisäks olen myös sielä +35 v mutta pino aikasta hiljainen (mulla siinä eri nikki :ashamed: eli päivittelen sitä pinoa nyt ) ja sinne ei oikein "uskalla" kaikkea kirjoittaa :)

Mulla tänään lyhyt aamuvuoro ja sit pari vapaata, ihanaa :) Saa viettää pikkuneidin kanssa taas aikaa ja lisäks tietää siivousta tuo huominen :/

Oikein mukavaa maanantaita kaikille! Edelleen puhaltelen että säteen testiin vielä plussa piirtyy ja täti kiertää kaukaa koska mä olen sen varannut tulevaks viikonlopuks ;)

Heipsis!!!
Säde: :hug: ens kierrosta sitten... :whistle:
destiny: welcome!

Mitämitä??? Oliko jonkun muunkin lapsella eilen synttärit? Meidän keskimmäinen täytti myös... 4- vuotta :D miten aika onkaan mennyt...

Hampaista olitte keskustelleet... meillä isommilla tytöillä tuli tosi aikaisin, 4kk:n iässä oli kaks alahammasta kummallakin, mutta tämä pikkuisin... tulee kohta 8kk, eikä ole ensimmäistäkään kakkokirvestä :LOL: Tosin nyt on ollut pari päivää hitusen huonolla tuulella, joten josko kohta... :whistle: (isommat ei kyllä oireilleet mitenkään hampaitaan...)
Muuten on kyllä melkoinen justiina tuo meidän kuopus, ikää ei ole tuon enempää, mutta seisoskelee rehvänä tukea vasten, kiipeää nelinkontin yläkerran rappusia, ryömii kun viimeistä päivää, käy kissan- ja koiran ruoka-astioilla, marsuhäkillä...huhhuh..

En tiiä mikä tuohon ukkoon nyt on mennyt, nyt on kovasti sitä mieltä, kun mun pitäisi hakea apteekista uusi satsi ehkäisyrenkaita, että niitä ei nyt haetakkaan...

:eek:
what a...?? mies....

mutta jeps, palataan asiaan!!

Oon aina aatellu et en pinoudu mihinkään, mutta mä tuun nyt tänne mukaan kanssa ;) Viides kuukausi menossa ilman pillereitä, ompa aika menny nopsaan :eek: Itse olen vm. -78 ja mies -70.

Lapset meillä on ADHD poika 05/99 syntyi 32+3 alateitse, tyttö 03/01 syntyi suunnitellulla sektiolla perätilan takia 39+4, tyttö 07/05 syntyi 40+6 alateitse "normaalisti". Kaikki raskaudet ihan erilaisia ja neljäs saapi tulla jos on tullakseen.

Tervetuloa muppe-78! Aika samanlaiset nuo sun "lukemat" ku mulla. Oon ite vm -79 ja pojat on -99, -02, ja -05. Mun mies on -77.

äippä 84 Alkaa miehelläs kuume heräillä... :D

äiti vm70 viikonloppunako sun puolesta sais jännäillä?

Meillä on tuo pikkuherra kohta 4v. ollu nyt ihan kamala veljiään kohtaan, kiusaa niitä koko ajan, jos eivät huomioi häntä tarpeeksi. Ja sillä on ihan hirveä isoveli-kuume, puhuu joka päivä pikkusiskostaan, ja että ostaa sille kaksi ainun pupua, punaisen ison ja punaisen pienen. :heart:

Tänään pitäisi illalla jatkaa tuota Shindlerin listan katsomista, kun eilen jäi kesken. Että aika kyynelrikas ilta tulossa. Mulla,kun tulee itku ihan tosi herkästi, saatikka sitten tuollaisesta elokuvasta. Meidän esikoinen siitä mua aina kiusaa, ku kaikis kevät-ja joulujuhlissa itken aina.

Moikka!
muppe-78, tervetuloa joukkoon mukaan :wave:
Ihanaa kun ollaan saatu uusia kuumeilijoita niin saadaan pino pidettyä vireänä =)

Vautsi vaude äippä 84 :D ja Onnea vielä teidän keskimmäiselle eilisten synttäreidin johdosta

Miltski toivottavasti sait apuja hiivaasi tänään :hug:
Ei mun puolesta tarvitse jännitellä, to-la sektorilla täti kurvaa kylään, valitettavasti :/ Kyllä tuo imetys on ollut sen verran 100% ehkäisy ja nyt vasta menossa 19pv. kun en enää imetä mut jännäillään sit vaikka helmikuun lopulla kimpassa ;)

Mukavaa iltaa kaikille :)

Hei vaan kaikille! Oon vietellyt hiljaiseloa odotellessa varmuutta tilanteesta..kun en tunne kuitenkaan vielä varsinaisesti kuuluvani odottajien puolellekaan (ainakaan ennen kuin nää vaarallisimmat viikot takanapäin) . Tänään kävin ultrassa ja sykekin jo löytyi, viikoista lääkäri antoi arvioita...tuumi että laskettu aika katsotaan myöhemmistä ultrista. Siis kun raskauduin uudestaan keskenmenon jälkeen niin viikoista vaan arviota... Huoli on kuitenkin kova, mitä jos tää ei kestäkään. En oikein osaa iloitakaan vielä..ja sitten toisaalta mietin että tuliko tätä nyt mietittyä loppuun asti kuitenkaan..yövalvomiset jne. Plääh...kun voipi olla sekavaa..

Kiitokset tervetulotoivotuksista! Juu, äiti vm 70, huomasin saman että meillä on aika samanlainen tilanne. Ja ilmeisesti sama yrityskiertokin, neljäs. Sinulla on jo jännät päivät käsillä, itellä menkat pitäisi alkaa tasan viikon päästä. Kovasti jo oireita itsestäni etsiskelen ja kehittelen, mutta vähän on sellainen olo, ettei tärppi ole käynyt. Viikon päästä on viisaampi.

Ristiinkulkija, onnittelut raskaudesta ja toivotaan että kaikki menee hyvin! Vaikka ite en ole vielä edes raskaana, niin mullakin on vähän ristiriitainen olo tän projektin kanssa. Että onko tää nyt järkevä juttu, riittääkö voimavarat ja aika, entäs raha, kun asuntoakin luultavasti pitäisi vaihtaa isompaan, jos meille tulisi uusi perheenjäsen. Järki sanoo ettei tässä ole järkeä, mutta vauvakuume ei tottelekaan järkeä, ja ehkä hyvä niin.

Plussaonnea kaikille!

Tiistaita kaikille! :wave:

äiti vm 70 aika hassua, mut mun hiiva lähti ilman lääkitystä, kun mies vähän "auttoi". :D :ashamed: Tiedä mitä ihmelääkettä se on, mut auttoi tuohonkin vaivaan. Tai sitten siirtyi mieheen. Tiedä sitte oli edes hiivaa, jos vaan jotain muuta. Pääasia, että on poissa!

ristiinkulkija kovasti tarrasukkia matkaan pienelle! Ja ihanaa, että pieni sydän sielä sykkii. Kyllä tuo oma jaksaminen tosiaan pyörii vähän mielessä mullakin, ja miehellä myös. Kun ei aivan vielä olla toivuttu tuosta pojan sairaudestakaan, niin nyt sitten yövalvomiset, ja jos uusikin on refluxivauva jne... Kaikki huoletta, ja jo nyt ennen raskauttakin. Mutta eiköhän sitä sitten taas jaksa, ja ihanaahan se on kokea se kaikki vielä.

Moi!

Destiny ja muppe-78 Tervetuloa mukaan! :flower: :)
Kiva kun tulee uusia kuumeilioita :D
(Me ei tosin olla vieläkään päässyt "tositoimiin".
siis kun ne kuukautiset ei vaan ala :ashamed: )

äippä 84 Myöhästyneet onnittelut 4-vuotiaalle! :heart: :flower:

Mulla on tänään koko päivän särkenyt tuolta lantion seudulta, lähinnä selässä tuntuu.
Ajattelin et nytkös ne menkat sitten alkaa :ashamed:
Vuotoo ei kyllä vielä ole tullut, et ehkäpä mun kroppa vaan harjoittelee :D
Etsin jo siteetkin valmiiksi..
Ehkäpä siitä on sittenkin hyötyä että typy on syönyt muutakin kun tisua.
Hirvee "kipu", toivottavasti pian jotain tapahtuis :heart:
Tänään kun oltiin "kerhossa" (mä kutsun sitä kerhoksi, mut en kyl tiedä mikä virallisesti on.. ) tuntui että "kaikilla" oli isot masut :ashamed:
Ja sitten siellä oli sellainen ihan söpö pikkuvauveli :heart:

Ristiinkulkija :hug: Kiva kun tulit kertomaan kuulumisia.
Hienoa että pikkuisen syke löytyi :)
Toivottavasti kaikki menisi nyt hyvin :heart:

Hauskaa päivää kaikille! :wave:
Ja plussia! :heart:

Heipsan!
Ensiksi, Ristiinkulkija lähettelen sinulle lisää tarrasukkia ja vauvaliimaa pienelle masumatkaajalle :heart: Ihanaa että sieltä syke löyty ja kyllähän tälläkertaa kaikki menee hyvin, ihan varmasti. Teillä on ollut niin paljon vastoinkäymisiä :ashamed: Nyt vain pää pystyyn ja nautit raskaudestasi ;)

Miltski että sellainen "hiivalääkitys" :D Nyt sit pitelen peukkuja ;)

Kiva että Tiukun äitikin on kuulumisiaan kirjoittelemassa ja nyt sit toivotaan parasta ;) Eihän sitä koskaan tiedä vaikka olisikin jotain muita kuin tätikipuiluja, jotain paljon ihanampaa :)

:ashamed: Halusin sit varmistua että täti varmasti hyökkää viikonlopun tietämiin niin kävin tänään apteekin kautta ja niinhän se on että puhdas nega oli että voi kun pääsis jo seuraavaan kiertoon ja oikeesti yrittää ja jännittelee :ashamed: Olen kyllä lukenut että keskimäärin 0,5v menee raskautumiseen imetyksen loputtua et saapi sit nähdä, nythän vasta ensimmäinen kk ja siitäkin vasta 20pv.

Mulla on eilisen salin jälkeen rintalihakset kipeet, vedin taljalla vähän pidempää sarjaa ja muutenkin treenasin kovempaa. Tänään kävin sit koiran ja rattaisen kans kävelylenkillä kun pitäis saada tuo paino taas takas alas kun nyt pienen ajan sisään tupannut nousta parilla kilolla :ashamed: ja noita joulupipareitakin on vielä jäljellä kun isot likat oli nostaneet purkin takan päält niin eikös se käsi väkisin sinne kavahda :/

Missä on säde? Mietin vain että millä herkkyyksillä olet testaillut kun negaa sait....

Muppe mitkä olisi kiertopäiväsi niin saisin päivitettyä tuonne ensimmäiselle sivulle ;)

Nyt taas mentävä, mukavaa iltaa kaikille :wave:

Kaikille uusille oikein paljon tervetuloa joukkoomme!!

Itse en ole kovin aktiivisesti jaksanut kirjoitella vaikka lukemassa käynkin. On ollut viime päivinä kamalan turhautunut olo kun ei vieläkään ole tärpännyt. Ei jaksais näitä reilusti ylipitkittyneitä kiertoja :( Äiti vm70 sunnuntaina (kp40) testailin mammaksin herkällä, eli onko niissä herkkyys se 10. Ja negaa näytti :( Muutamana päivänä mahaan on sattunu et olen odotellut et ne menkat nyt tulis et pääsis uuteen kiertoon. Toistaiseksi menkkoja ei ole näkynyt. Eihän sitä tiedä jos se täti kuitenki jättäis sulle tulematta ja testi vielä plussaksi muuttuisi.

Menkkoja taas odotellessa. Paljon plussatuulia teille muille!!

Huomenta!
Säde :hug: :hug: Voi kun kiertos palautuis normaaleiksi pian ja saisit sen plussan, rasittavaa tuolainen :hug: Imetätkö vielä paljonkin et jospa kun imetys vähenee niin tasaantuu ja sit het plussan saisit ;) Kovasti jaksuja :hug:

Tänne ei ihmeempiä, päivittelen listamme ja toivottelen kaikille mukavaa keskiviikkoa =)

Moi!

säde :hug: Tosi kurja juttu :hug:
Tollaset pitkät kierrot ovat tooosi inhottavia.
Toivottavasti pian raskaaksi tulisit :heart:
Mulla oli tuon keskimmäisen syntymän jälkeen kierto enimmillään 49 päivää.
Ei ollut kivaa. Sitten kun lopetin yösyötöt seuraava oli 28 päivää ja sitten plussasin.
(kumma juttu sillai, kun mulla on yleensä vähän pidempi eli n.30päivää, mutta molempien noiden nuorempien kohdalla ainakin kun tulin raskaaksi niin kierto oli sen 28 päivää.. siis viimeinen ennen raskaaksi tuloa)
Nyt onkin jo toosi pitkä, olisikos kohta jo varmaan 500. päivä menossa :D

Tänään ei taas mitään kipuilua :ashamed:
Eikä muitakaan tuntemuksia.
Mun hormonit on varmaan vaan ihan sekaisin :D
Tai jos olis ollutkin oviskipuilua?
Kestääkö se vaan päivän?
Sittenhän 2 viikon päästä pitäis tapahtuu jotain..
Tai sitten mä kuvittelen kaiken.

äiti vm70 :hug: Jospa sä teit sen testin vaan liian aikaisin :heart:
Eikä vielä näytä plussaa siksi :hug:
Mun pitäisi laihduttaa paljon enemmän kun pari kiloa.
Sellanen 10kg olisi hyvä näin aluksi..

Taas tuli sekavaa kirjoitusta :ashamed:

Iloista päivää ja plussia kaikille!
:heart: :heart: :heart: :heart: :wave:

Kiitos tiukun äiti ja Äiti vm70 =)

Jotain hyvä'ä tähän päivään, nimittäin mulle saa päivitellä kp1 ja yk 6. Eihän se niin kivaa ole kuin plussa, mut olen tosi iloinen et vaikka tämä kierto oli jo aika pitkä lyheni se viime kiertoon nähden 2 viikkoa!! Ja minusta se on jo aika hyvin et jospa se siitä vaikka alkais tasaantumaan. Sitte toinen asia, kun luulin sillo kp20 tai 21 et olis ovis, peuhailtiin silloin, kuitenki kp28 tuli kuiten sellainen olo et ei se ovis tainu sittenkään vielä sillo aikasemmin ollu ku limat oli vähän sen suuntaiset, ajattelin kuiten et ei se enää silloin voi ovis olla eikä siis silloin kp28 peuhattu (eikä ihan lähipäivinä). Nyt sit kierto oli se 42 eli sopis hyvin se et ovis olis tosiaan ollu sillo kp28. Tällä meinaan nyt sitä et mä ehkä sittenki tunnistan sen oviksen, ku aiemmin en ole ollut yhtään varma. Et jospa seuraavassa kierrossa sitten. Imetän viel kaks kertaa päivässä, aamulla ja illalla. tarkoitus oilisi luopua myös niistä.

Tiukun äiti ite koitan tässä tehdä ruokaremonttia, olen jättäny kaikki herkut pois ja liikuntaa olen lisänny et jos muutaman kilon saisi pois. Varsinaista laihdutusta en siis viel uskalla ku imetän mut syön terveellisemmin niin uskon et se vaikuttaa. Mulla oli paha tapa aina iltaisin herkutella kun sai lapset nukkuu ja itsellä oli päivän ainut huilitauko. Nyt päätin lopettaa sen mässäilyn et toivotaan et tulosta tulis. Yritän samalla saada ajatukset vähemmäksi tästä raskautumisesta, kolmatta yrittäessä tepsi kun olin samassa tilanteessa et kierrot vain venyi, niin päätin silloin vähän painoa tiputella niin heti ku pääsi hyvään vauhtiin olinki raskaana ja laihdutus jäi siihen, mut en valita. Toivon et jos vaikka muutaman kilon pudotus vaikka helpottais ihan raskaaksi tulemista. Tavoitteena olis 7-8 kiloa saada pois. Mies aloitti myös keveämmän syömisen niin jospa sitä yhdessä jaksais paremmin eikä sorru herkuttelemaan.

Vielä kuitenki jännitän sun puolesta Äiti vm70 et jospa se plussa kuitenki viel tulis :heart:

muille myös paljon plussatuulia puhaltelen!!

Säde, onnittelut menkoista, jos nyt niin voi sanoa...Pääset taas uuteen yritykseen käsiksi. Ja ikätoverini äiti vm 70, toivottavasti nega vielä muuttuisi plussaksi!

Itelläni menossa kp 23/28, kaapissa odottelee herkkiä raskaustestejä. Ehkä hätähousuna testailen jo sunnuntaina, että näkyykö mitään. Minkäänlaisia oireita ei kyllä ole, kuten yleensä raskaana ollessani on jo tässä vaiheessa ollut. Plussaan en siis oikein jaksa uskoa, täsmäseksistämme huolimatta. Mutta plussatkaa te muut =)

Huomenta!
On niin ristiriitaiset tunteet kuin ollavoi :/ Tietää et täti kurvaa paikalle tänään tai huomenna mut sit kuitenkin mielessään toivoo ettei näin kävisi ja yrittää olla pettymättä ja rakentamatta pilvilinnaa :ashamed: Menkkaoireita siis ollut jo pitkin viikkoa ja siksi jo tänään odottelen kun viimekierto oli sen 29pv ja muutkin paitsi se edelleinen venäähti 30 jossa se pilvilinna olikin jo rakennettu siinävaihees, mut nyt sietty tulee joku vielä pidempi kierto ja onhan tämä ensimmäinen imetyksen lopetuksen jälkeen et sekin voi tietty pidentää, men ja tiedä :| Nyt sit vaan odotellaan ja odotellaan :whistle:

Destiny sait kyllä hymyn huulilleni kun luin että ikätoverini, ihanasti kirjoitettu, kiitos :hug: Eläkä sinäkään ikätoverini heitä vielä kirvestä kaivoon, kovasti peukuttelen että jo haamun sunnuntaina tikkuun saisit edes, olin lukevinani tuolta meidän 35+ pinosta et olit ajatellut tuota sunnuntaita, peukutukset :heart:

Säde :hug: Sulla myös tuntuu tuo imetys vaikuttavan tehokkaasti :ashamed: Älä menetä toivoa vielä ja hyvä että kiertosi lyheni ja eiköhän se kohta palaudu normiksi ja ennenkuin huomaatkaan oletkin jo raskaana :heart:

Nyt vielä käytävä päivittää 35+ pino ja sen jälkeen valmistauduttava punttisalille ja uimaan pikkuneidin kanssa =) Mukavaa päivää kaikille

Huomenta!

äiti vm70 :hug: Voimia sinulle! :hug:
Mulla on usein ollut samanlainen olo :ashamed:
Just tällä hetkelläkin.
Vaikka tiedän etten voi raskaana olla sitä kuitenkin sitä kuvittelee.
Närästää, ja on välillä sellainen "paha olo", väsyttää sillai kummasti, mahassa ihmeellisiä tuntemuksi, rinnoissa aristaa välillä jne.. Ja juu, kaikille on joku hyvä selitys,
mutta silti sitä toivoo turhaan.
Osasinkohan nyt selittää että ymmärsitte.
äiti vm70 :hug: vielä ja toivottavasti sulle plussa tulisi :heart:

Pimulla oli eilen 10kk neuvola. Pikkuinen on. 71,5cm ja 9,920kg.
Veljet olivat noin tuon kokoisia 6kk iässä :D
Kysyin tuosta kun mulla ei oo vieläkään kuukautiset alkaneet.
Sanoi et ihan normaalia on kun imettää. (niin kun arvasinkin)
Mutta sitten monta kertaa hoki että imetys ei ole ehkäisy..
Mä sanoin et juu tiedän.
Teki kyl mieli sanoa että kyllä se näyttää meillä hyvin toimivan.
Mä jo rupesin miettimään et jos tuunkin raskaaksi nyt puolen vuoden sisällä, niin mitäköhän se "täti" mustan oikein ajattelee :ashamed:

Yöllä oli satanut ihanasti lisää lunta.
Viedään esikoinen päiväkotiin ja sitten mennää puistoon leikkimään :)

Hauskaa päivää kaikille!!
ja plussatuulia :heart: :heart: :heart: :heart:

Pakko oli tulla tänne taas purkautumaan.. :ashamed:
Menin taas tyhmänä testin tekemään
(edellisestä kerrasta oli kyl yli 3 viikkoa)
Nega :'(
Mä en vaan jaksa enään, en jaksa.
Taas tänään puistossa yksi äiti selitti (niille tulossa 3. lapsi, toisen ja kolmannen ikäeroksi tulee 1 1/2v) "ei olisi näin pientä ikäeroa tarvinnut tulla.
Just, oliskohan kannattanut selibaattia kokeilla tai edes jotain ehkäisyä, jos ei halua lapsia pienillä ikäeroilla.
Mä niin kiehun :kieh: :kieh: :kieh:
Mä kun tekisin ihan mitä vaan että raskaaksi tulisin :'(
Anteeksi, jos jonkun mieltä pahoitin.
Tottakai mä olen onnellinen myös sen äidin puolesta.
Mä en vaan enään jaksa näitä "hups, tulin raskaaksi, vaikken halunnut", "mä olen super-äiti, kun mä saan lapsia putkeen, ja silti jaksan", "säälikää mua kun saan lapsia pienellä ikäerolla/ kun on niin rankkaa" jne..
Nyt ei siis oo mitään mahdollisuuksia saada alle 1v 8kk ikäerolla lapsia.
Olisin niin edes kerran saada pienen ikäeron lapsille :(
Noilla kun on niin isot.
Terkkuja vaan jos nyt mut joku tunnistaa :wave:
Jospa mä nyt "repäisen" ja pian lopetan yö tisuttelun :ashamed:
Ja olen vaikka viikon tai kaksi syömättä, niin saan laihdutettua.
En jaksa koko päivänä mitään tehdä, vaikka pitäisi, ahdistaa :'(
Kai mä oon niin huono äiti etten ansaitse tulla raskaaksi.
Se on ihan tasan tarkkaan varma että mä en suostu ikinä enään mitään ehkäisyä käyttämään.
raskautuminen kun näyttää mulle olevan täysin mahdotonta :(
Ja anteeksi vielä hurjasti. Oli pakko purkaa, kun mä en voi kenellekkään tästä puhua :ashamed:

tiukun äiti Ensiksi tosi iiiiisoooo :hug: , ja sitten, mä uskon vakaasti, että tuo imetys nyt sotkee sun kiertoa ja hormoneja. Ja et tosiaan ala ajatteleen olevas huono äiti! Hyvän äitiyden mitta ei tosiaan ole kuinka nopeesti lapsia saa! Ja oothan sä antanu tärkeän lahjan pienellesi, kun on saanut näin kauan rintamaitoa. Jaksuja kovasti! Kyllä se vaavi vielä teillekkin tulee!

Meille ei kummempia, en meinaa malttaa odottaa testauspäivää... Mutta vielä pari viikkoa pitäisi ootella. :headwall:

Äiti vm70 täällä on peukut pystyssä et täti jättäis tulematta ja saisit sen plussan!! :heart:

Tiukun äiti :hug:

Itselle ei mitään uutta, menkat viel meneillään, ilo on ollu huomata et neki alkaa olla ihan "normaalit", viimeksi kun vuosi siihen malliin et jatkuvaan joutu uutta vaihtamaan neljän ekan päivän ajan, sellaiset niagaran putoukset oli kyllä. Mut jospa tämä tästä ku kierto jo hieman lyhyempi ja vuoto aika normaalia, niin eiköhän se plussa viel jossain vaiheessa ainakin toivottavasti tule.

Plussia vain muille!!

Moips!

miltski ja säde kiitos haleista :)

mitski se pari viikkoa menee (toivottavasti) ihan nopeasti :hug:
(tää 10kk on tuntunut ihan ikuisuudelta, ei jaksais enään yhtään odottaa :( )
Eiköhän sulle se plussa tule :heart:
(ainakin mä pidän kovasti peukkuja)

säde Hieno juttu että sulla on tuollainen positiivinen asenne :)

Ja anteeksi vielä tuo purkautuminen :ashamed:
Kun sain tänne kirjoittaa, niin ei sitten niin ahdista ja jaksan paremmin.

Juu, kaipa se tuo imetys on syynä. Eli eipä mulla ole mitään toivoa raskautua ainakaan 2-5 kuukauteen :(
Tuntuu vaan niin oudolta. Siis kun edellisillä kerroilla mulla alkoi kuukautiset kuitenkin paljon aikaisemmin. Silloin ei tietty mies halunnut vielä uutta lasta..
Pitäiskö sitä sitten lopettaa imetys kokonaan.
Tai olisi varmaan parempi ettei olis imettänyt ollenkaan.
Tosin onhan niitä jotka raskautuu vaikka imettää.
En tiedä tuntuu jotenkin turhalta imettää, kun se estää raskautumisen ja kun joka paikassa toitotetaan että "korvikkeet on yhtä hyviä kun äidinmaito" yms.
Mä kuitenkin haluisin imettää, ihan ristiriitaisia ajatuksia..

Olen jotenkin hassu, mutta musta tuntuu että äitejä joilla on paljon lapsia tai lapsilla lyhyet ikäerot, pidetään jotenkin parempina äiteinä. Jonain "super-äiteinä"..
Ja sitten sitä, että on paljon lapsia, olisi oma valinta. Siis, että jos ei ole paljon lapsia, se tarkoittais ettei niitä halua, eikä jaksa hoitaa jne.
Nyt tuli taas niin epäselvästi. Anteeksi :ashamed:

Mä en vaan jaksa kun mulle sanotaan kun "sulla on niin isot ikäerot lapsilla"
tai että "sulla on varmaan tosi helppoa, kun lapsilla on isot ikäerot" jne..

No mun äidillä on ollut vaikeuksia tulla raskaaksi, että eiköhän tuokin ole jotenkin perinnöllistä. Onneksi sitä kuitenkin suht aikaisin rupesi lapsia yrrittämään, jos olisin vasta nyt ruvennut, niin en olisi varmaan yhtään saaanut.
Ja en nyt siis tarkoita ettei "vanhana" voisi lapsia saada.
Vaan että itse en varmaan enään saa.
(haaveilen että saisin vauvan vielä n.40 vuotiaana :heart: )

Iloista päivää kaikille!
Ja plussia! :heart:

Mä taidan lopettaa vähäksi aikaa kirjoittelun, et saan taas pään toimimaan :ashamed:

Pitkästä aikaa aattelin kirjottaa kuulumisia.
Onnea :flower: kaikille plussautuneille.
:hug: Testituloksiin petyneile.Kyllä se plussa tulee un on sen aika.Jaksamisia.
Omaa napaa;Selkeä ovis bongattu.Ja ne ekat menkat kolmosen syntymän jälkeen...Ihan kiva.Mietteissä vielä se "yrityksen" alotus.Kuume nostaa vauhdilla ja vähän puskan takaa päätään.Mut joteskii pelottaa raskautuminen.Meniskö kaikki hyvin ja ja ja.Mut aika näyttää.
Tiukun äiti :hug: siulle.Ymmärrän siuta.Kyl se vauva tulee kun on sen aika(ei varmaa paljo lohduta,anteeks,hyvää tarkotan)Voimia.
Plussatuulia kaikille :flower:

Yhteistyössä