Neljännestä Kuumeilevia vol2

Moikka!

Tiukun äiti Mulla on myös ylipainoa tosi paljon.Stressaan asiasta kans mutta ei mulle neuvolassa ole koskaan mitään sanottu.Lihoin eka raskauden aikaan tosi paljon ja suurin osa kiloista jäi.Toka raskaudessa painoa tuli muutaman kilo ja kaikki jäi.Kolmatta odottaessa ei kiloja juuri tullut mutta eipä sitten lähtenytkään.Yritän tässä nyt laihduttaa ennen uutta raskautta koska tuota ylipainoa on mulla todella paljon ja enempää ei kyllä kärsi kiloja tulla.Sokerirasituksessa olen käynyt kahden viimesen raskauden aikaan ja kaikki ollut kunnossa.Jotain liikuntaharrastusta olen itselleni yrittänyt suunnitella mutta se on sitten jääny.Pitää ottaa itseä niskasta kiinni,ei muu auta.
Voi että en millään malttaisi odottaa tuonne kesään asti että yrityksen voisi aloittaa.Me ei olla koskaan varsinaisesti vauvaa päätetty yrittää vaan ollaan annettu vauvan tulla jos on tullakseen.Joka kerta olen raskautunut varsin nopeasti.Nyt on pakko hillitä itsensä koska haluaisin kevät/kesä vauvan.Kaikki kolme ovat syntyneet loppu kesästä tai alku syksystä ja tuntuu että siihen ajanjaksoon sitten tulee kaikkien neuvolat,hammashoitokäynnit ja ne synttärit.Kiirettä pitää jo muutenkin.
 
Huomenta!
Kyllä se taitaa niin olla et nyt vasta se vuoto taitaa alkaa kunnolla :'( Nyt selkeesti pyyhkiessäkin enemmän ja jo siteeseenkin tullut heti aamusta jotain et eipä mun tarvii enää miettiä ja testailla mitään :ashamed:

Destiny varovaiset onnittelut :flower: :heart: Kyllä se siitä vahvistuu ;)

Mukavaa päivää kaikille :wave:
 
Äiti vm70 :hug: Ikävää jos sinulleki on ilmaatunu sama ongelma kuin mulle. Toivotaan et oli vain tämä kierto jossa kroppa vain viel vähän sekaisin imetysken lopettamisesta. Niin turhauttavia nuo kierron venymiset ja tuhruttelut!! Mutta nyt plussa sitten seuraavassa kierrossa vaikka meille molemmille kun yrityskiertoja on meillä jo ihan tarpeeksi, minusta ainakin :heart: :heart: En tiedä maltanko kuitenkaan jättää tätä kierto väliin sen painon pudotuksen takiakaan vaik toisaalta tekis mieli.. Tosin olisihan minulla tässä viel hyvällä/huonolla tuurilla monta viikkoa aikaa laihdutella jos kierrot huitelee noissa parin viime kierron lukemissa. Tsemppiä vain uuteen kiertoon!

Tiukun äiti en minä pahalla ottanutkaan sinun puheita painoon liittyen! Vaikkei liikaa olisi kuin tällä hetkellä ihan jokunen kilo kun jonkun verran olen saanut tiputeltua kerranki niin itseä se turhauttaa kun normipainon rajoissa (BMI 20-25) ei ole, enkä ole ollu lasten aikana kertaakaan. Siksi sitä toivois niin kovasti et sais ne muutamat ylimääräiset pois ja säästyis kerranki siltä rasitukseltakin. Ei minullakaan koskaan ole ollu niissä arvoissa mitään, mut tuntuu silti et kuuluu johonki riskiryhmään ku painoa on liikaa. ja kohenisi tämä itsetuntokin kun sopisi viel vanhat vaatteet, joita en ole raaskinu heittää kaikkia menemään :ashamed: Just tässä eilen mietin et miten noloa olla tässä kunnossa kun mukamas muutama vuosi sitte lukiosta valmistuttuaan sain liikuntastipendin ja liikunta numeroki aina ollu 10. Potkaiskaa mua persiille et saisin taas innostuksen tohon liikuntaan, siis kyllähän sitä vaunujen kanssa päivittäin liikkuu/lenkkeilee mut kun sais tehtyä jotain muutaki et paino laskis. Aika tahtoo itselllä olla vain aina niin kortilla ettei kerkeä. Pitäis varmaan kotona alkaa jotain tekemään kun lapset menee yöunille kun ei aina huvittais sillon lähteä kun mies tulee töistä, kun ei sitä perheen yhteistä aikaa muutenkaan liikaa ole. Ja kun itse haluaisin viettää aikaa ihan koko perheenkin kanssa, kotihiiri tullut minustakin.

Mutta hyvää päivän jatkoa kaikille!! :heart:
 
Moikkelis! :D

säde :hug: Mä pidän peukkuja, että saat pudotettua ne kilot pois ja raskaudut.
Eikös se riitä että se paino on se "normaali" siellä ekassa neuvolakäynnillä?
(voithan sä vähän valehdella, et se oli sama myös ennen raskautta ;) )
Niin onhan sulla sitten muutama viikko aikaa, vaikka saada painoa tiputettua vaikka raskaaksi tulisit. (ja toivottavasti tulet)
Tai jos sä nyt keskityt siihen painon pudotukseen, niin tuletkin raskaaksi, kun en sitä stressaa :heart:
Juu, ei mustakaan uskois että olen joskus urheillut. Ja olin mä ihan hyvä kyllä koulun liikunnassakin. Vaikka mulla oli tosin vaan 9 liikuntanumero.
Siitä on vaan niin pitkä aika että olen ihan unohtanut :ashamed:
Ja mitä enemmän aikaa kuluu, sitä isompi kynnys on aloittaa kuntoilu.
Jospas nyt saisin aloitettua.
Muakin sais persuksille potkaista :D
Mäkin olen mun vanhat "nuoruus-vaatteet" säilyttänyt.
Voin sitten lapsenlapsille näyttää että "oli mummukin joskus laiha".
Mä kun uskon etten ikinä enään laihdu :ashamed:
Mutta paljon voimia + :hug: vielä sulle, että sä onnistut!
Meillä ei muuten ole vaakaa joten ei oo hajuukaan paljon mä nyt painan :ashamed:

äiti vm70 :hug: Toivottavasti tästä kierrosta onnistaisi :hug:
Jospa se sun hormonitoiminta olisi jo "palautunut" :heart:

Iloista päivää kaikille! :flower:
 
moikkelis.en tiedä mikä konetta vaivaa.
aina ku tänne meinaan kirjoittaa niin kone menee tilttiin tai sammuu kokonaan.
ehkä joku korkeempi herra ei haluu et kirjoitan seuraavan asian julki tänne.

me (tai oikeestaan mä) päätettiin et vauva projekti siirtyy niin kauan,
siihen asti ku meillä on rahat mun ajokorttia varten.
niinpä mun kiertoa ei tartte päivittää.voi laittaa siihen et kuumeilua. :whistle:

me ollaan asuttu vuokralla aina ja tullaan varmaan asumaan aina.
pieniähän tää 2makkaria,keittiö,olkkari,vessa,sauna on meille mut isompaan ei oo varaa.

mulla on ny työnalla 5000 palan palapeli joka valtaa makkarin laattiaa.
ihana horoskooppi kuva.maltan tuskin muuta tehäkkään ku sitä.

lasten huone on pieni johonka ostettiin kerrossänky.tyttö ei sinne suostu nukkumaan,
joten yläsänky on pehmolelujen alla ja alasängys esikoinen nukkuu.

en muista kirjoitinko tänne jo mut nuorimmainen alkoi kävellä 1v1kk18 päivän ikäisenä.

mun serkku 9kk ikäinen poika on mulla hoidos vielä 4 päivää ku aloittaa sit hoidossa.
on ollu kyl vauhtia,aivan ku kaksoset.

ehkä se työmäärä on saanu vauvakuumeen laskuun,miehen kuume on vaan nousus...
 
Huomenta!
Iso Kiitos kaikille :) Eiköhän tämä taas tästä kun saa häädettyä tuon tätösen niin pitkälle kuin pippuri kasvaa tai sit Tiukun äitille ;) Mä ilomielin voisin sen nyt koko sydämmestäni lahjoittaa ettei enää tarttis tulla mua kiusaa, eikös se riitä et vierailee vain meidän neitien luona eikä mun :)
Eilen kävin vielä illalla hiihtää 10,4km, saa ajatuksia vähän muuallekkin ja kummasti piristää kun iltahämärässä saa sivakoida omaan tahtiin pururadalla ja välillä tuntea vauhdin hurmaa mäkiä laskiessa tai sit ponnistella km mäkeä ylös =)

Mitäs jos perustettaisiin samalla tähän pinoon painonpudotuspino kunnes raskaudutaan? Näin ainakin tuettais toinen toisiamme ja jotain tulis tehtyä sen eteenkin ;) Anteeks, ei ole ketään tarkoitus loukata tällä ehdotuksella, älkää siis ymmärtäkö väärin :ashamed:

Nyt olen lähdössä pikkuneidin kanssa salille ja uimaan vaik siel altaalla ei kyllä voi olla kuin ihan hetken ja saa nähdä miten pystyy salillakaan tekee et paljonko siel vuodan :/

Mukavaa perjantaita kaikille :wave:
 
Huomenta!

Mulla oli taas viime yönä sellaista ihme "kipuilua". Siis suunnilleen samanlaista kun mulla oli joskus kun kuukautiset oli, siis alaselassä/ lantiolla.
(on mulla supistuksetin tuntuneet aina suunnilleen samoissa kohdissa)
En tiedä mitä tää on. Ehkä mun elimistö harjoittelee :D

mamma84 Onnea pikkuisen kävelyn oppimisesta.
Se on niin ihanan näköistä kun pikkuiset kävelevät :heart:
Meidän tyttö on vasta oppinut nousemaan tukea vasten ylös.
Siis ei meilläkään ole omaan asuntoon varaa, ainakaan pitkään aikaan, kunhan haaveilen :ashamed:
Olen vaan miettinyt että tässä jos asuu (mä haluisin toisaalta kovasti pois muuttaa) jäisi vähän enemmän rahaa niin kun muuhun käyttöön, kun jos asuis isommassa/ kalliimmassa vuokra-asunnossa.
Ja kaipa 6 ihmistä tähän mahtuisi. Eikös ennenkin asuttu vielä ahtaamminkin.
Ehkä se sun vauvakuume iskee takaisin sitten kun sulla ei enään hoitolasta ole ;)

äiti vm70 Tänne vaan :wave:
Siis se täti sieltä. Mä taidan olla toosi tylsä tyyppi, kun ei ees täti haluu mun luo tulla kylään :ashamed:
Tuo painonpudotusino kuulostaa ainakin musta hyvälle.
Mulla on nyt 1 päivä takana "kevyempää elämää" :D
(tosin yöllä sorruin ja söin pari palaa suklaata, tosin vaan sen pari. Joka on siis mulle ihme, yleensä menee enemmän herkkuja)
Toivottavasti jatkuisi hyvä alku.
Huomenna ajattelin kattoo paljon painan. Meillä kun ei kun kotona ei ole mitään punnitusvälinettä. (mennään mun vanhemmille kylään)

Hauskaa päivää kaikille! :flower:
 
äiti vm70 :hug: tädistä! Jos nyt sitten kuitenkin olis sulla hormonit tasapainossa, ja seuraavasta kierrosta plussaisit! Olishan se jo aikakin!

Mitäs muut oli kirjotelleet, ei nyt oikein muista. kun itkettää ja naurattaa... Mä testasin äsken sellasella tosi herkällä, ja sain haamun! Tosi hailakkaan sellasen, ja mulla on tosi paljon menkkaoireita, että pelottaa ja jännittää ihan sikana! *kyyneleet valuu*

Niin teillä oli painosta puhetta, mä olen tällänen tosi pieni tapaus. Siitä johtuen oon aina riskisynnyttäjä, kun oon vaan 147 pitkä. Ja alipainoinen oon tosi paljon ollu ennen, mutta nykyään ei enää, ihan normipainonen olen. Mahat mulla raskaudes kasvaa aina ihan jättimäisiksi, ku ei tuota tilaa ole pystysuunnassa. :D

Ihanaa perjantaita kaikille! :wave:
 


Miltski varovainen onnittelu haamusta :heart: Lisäsin sinut ekalla sivulla Destinyn kaveriksi haamuilijoihin ;)

Ikätoverini koskas olet ajatellut testailla uudestaan, nyt varmasti jo vahva viiva :heart:

Punttisali olikin ok, mutta kun piti lähteä suihkuun niin johan valui, en päässyt kun pukukopista suihkuun niin reidet veressä :ashamed: Suihkussa ollessa lattia alko punerta niin enhän voinut muuta kuin vetää uikkarit päälle ja käydä vessas laittaa paperia suojaks et sain vietyy uimalan puolelle pikkuneidin et työkaverini käytti neitin uimassa. Välittömästi menin uudestaan vessaan niin muutama pieni hyytymäklöntti oli niissä, jotenkin omituista :ashamed: ei mulla normisti mitään tuolaisia hyytymiä ole ollut mitä nyt oli :| Istuin sit suihkun penkillä ja odotin että työkaverini tuo neitin suihkuun mut jospa sit maanantaina pääsis jo itsekkin, toivotaan ainakin. Anteeksi tuo kuvaelmani mutta kun olen vain itse niin tyhmä ja ymmälläni tästä vuodosta kun niin erilainen kuin aiemmin :ashamed:

Ne jotka haluavat "liittyä" painonpudottajiin niin kirjataan maanantaina lista painosta ja sit joka maanantai kirjataan uusi lukema, jos sopii ;) Ei tietty pakko ole antaa lukuaan vaan voipi sit laittaa et - 200g tai 1kg edelliseen viikkoon tjt. kehitellään jos kiinnostusta löytyy :)
 
Miltski täältäkin varovaiset onnittelut :flower:

Äiti vm70 Kuullostaa ikävälle, ettei vain olisi ollut kemiallinen raskaus.

Minä voisin ainakin liittyä tohon laihdutuspinoon, jospa sitä sais paremmin tuloksia aikaan näin ryhmätuella :) Olenkin jo vähän aikaa, parisen viikkoa tiputellut painoa, vaaka näyttää -4kg, mutta vielä siis ylipainoa :ashamed: Jospa sais muuta ajateltavaa ja tärppi kävis sitte meille kaikille kun raskautumista ei niin paljon ehkä stressaa:)

Mukavaa päivän jatkoa kaikille!!
 
Olipas sitten päivä! Aamulla juuri ennen kouluun lähtöä esikko sanoi, että päähän sattuu, kun yskäsee tai liikuttaa nopeeta, ja vielä juuri siihen kohdalle, jossa särky oli silloin vuosi sitten. No ei poikaa kouluun ja soitto lastenpolille, sieltä vasta sitten hiljattain kotiuduttiin, magneettikuvaus tehtiin päivystyksenä ja tulokset saatiin heti. Ei ollut valtimo mennyt uudestaan tukkoon! Huh! Pojalla on sivuontelon tulehdus ja sai siihen antibiootit. Kyllä säikähdettiin oikein kunnolla!

Eipä tässä tosiaan osaa oikein vielä olla iloinen, kun tuo oli niin haamuviiva. Odottelen sinne maanantaihin ja testailen sitten, josko vahvistuisi.

Plussatuulia kaikille!
 
Huomenta!
Miltski kamala mikä päivä teillä eilen ollut :hug: Kovasti voimia :hug:
Kyllä se sinun haamusi vahvistuu :heart:

Säde mietin sitä itsekkin kun viimeeksi kun tuollaiset "isot" hyytymäklöntit tulleet niin oli synnytyksen jälkeen seuraavana päivänä mutta ei auta kuin kahsoa tätä tulevaa kiertoa ja yrittää saada marrasvauva aluille ;)
marraskuinenhan meiltä sit puuttuukin, menisi sit siinä jonon jatkeena eli elo-, syys-, loka- ja marras- :D
Olet kyllä hienosti saanut jo painoasi pudotettua, onnittelut :hug:

Nyt naiset sit herkutelkaa kun voitte, maanantaista alkaa armoton herkkukielto :LOL:
Lauantaina vasta sit seur. kerran jotain piäntä :p

Mun piti lähtee hiihtää niin hitsi täälä pakkasta -21 et eipä asiaa ladulle. Täytyy siis tyytyä koiran kanssa kävelylenkkiin ennen töihin menoa ;)

Mukavaa viikonloppua kaikille :wave:
 
Moi! :)

Mullakin on aina välillä ollut noita hyytymiä kuukautisten mukana.
En ole ikinä niistä mitään ajatellut.
Tai riippuu tietysti millaisia hyytymiä te tarkoitatte.

Mä olen menossa tänään yhden kaverin syntymäpäiville.
Pimu menee poikien kanssa ekan kerran mummulle ja ukille kylään ilman mua.
(itse halusivat välttämättä ottaa)
Mulla on jo valmiiksi ikävä, vaikken mä aijo "reissussa" olla kun max.4 1/2 tuntia :ashamed:
En ole ollut tytöstä paria tuntia kauemmin erossa.
Kumma juttu, kun esikoinen oli kuitenkin yökylässä jo vähän yli 6kk ikäisenä.
Ja keskimmäinenkin n.10kk ikäisenä, jos oikein muistan.
(ei sitten mitään haukkuja et olen huono äiti jookos)

äiti vm70 hieno juttu kun sä jaksat kuntoilla, vaikka noin paljon pakkasta :)
Marras-vauva sopisi teille hyvin :D
Mä haaveilen tuosta alkuvuodesta (en usko et mulla on mitään mahdollisuutta raskautua ennen kun pimu lopettaa yötisuttelut)
Noi meidän lapset ovat synytyneet maalis, touko- ja kesäkuussa. Et tammi-, helmi- ja huhtikuut olisivat niin kun vapaana ;)
Huhtikuukin olisi ihan kiva, niin mulla olisi tässä n.6kk aikaa laihduttaa.
Mutta siis mulle kelpaisi tietty vauva ihan milloin vaan :heart:

Hauskaa päivää kaikille! :flower:
 
Huomenta!

Nostellaas vähän tätä meidän pinoa ettei tipahdeta kovin kauas. Nopsaan kävin vain kurkkaa onko tekstiä tullut. Lähdenki tässä lasten kans omaan mummolaan vieraille. Iltasella taas palailen..

Mukavaa päivää kaikille!!
 
No onpas täällä ollut hiljasta! Missäs kaikki ootte? :wave: Mulla on ihan sellanen tunne, että kyllä se täti sieltä kurvaa viimeistään tiistaina, kaikki oireet sen mukaisia, ja kun mä olen ollut yleensä tässä vaiheessa täysin oireeton. No, katsotaan.

destinyn kuulumisia täällä odottelen, että jokos haamu on vahvistettu? :wave:
 
Kyllä se nyt vissiin niin on, että nelonen olisi masussa kasvamassa! Vahvemman viivan sain aamulla. :heart:

Tulkaa nyt nopeesti kaikki perässä, että saa tuttua juttuseuraa lokamassujen puolelle! :wave:

Plussatuulia kovasti lähettelen! :wave:
 
Moikka!

miltski Hurjasti onnea! :flower: :heart: :heart:
Hieno juttu. Mä arvasinkin että sä tulet kyllä heti raskaaksi :D
Muut sitten kanssa pian plussailemaan :heart:

Mä en ainakaan perässä tule.. :ashamed:
Mä kun en enään ikinä raskaaksi tule, ennen ainakaan ennen kun olen sellaiset 20kg laihduttanut, ja enhän mä sellaiseen pysty. Mä haluisin heti raskaaksi ja lahdutukseen menisi ainakin vuosi, ylikin, niin enhän mä jaksa odottaa..
Sitten mua masentaa se, ja sehän tarkoittaa etten mä pysty olemaan syömättä :ashamed:
Jotain positiivistakin, eilen kun punnitsin itseni, niin huomasin että multa olikin lähtenyt viime mituksesta 2,4kg pois :)
Et nyt olisi vielä min.9,6kg jäljellä kesään mennessa.

Pojat lähtivät eilen mummun ja ukin kanssa kylpylään. Mä en ole mitään taas saanut tehtyä, vaikka pitäisi. Tulevat huomenna kotiin.

Hauskaa päivää kaikille! :wave:
 


Hirmuisesti Onnea Miltski :hug: :heart: :flower:
Pienelle masumatkaajalle kovasti vauvaliimaa ja tarrasukkia :heart:
Destiny koskas sinä tulet kertomaan meille, että saan lisättyä sinutkin tuonne plussanneisiin ;) :heart:

Tiukun äiti Onnittelut painon pudotukseta :hug:
Kun kiirjoitit näin; "En ole ollut tytöstä paria tuntia kauemmin erossa.
Kumma juttu, kun esikoinen oli kuitenkin yökylässä jo vähän yli 6kk ikäisenä.
Ja keskimmäinenkin n.10kk ikäisenä, jos oikein muistan.
(ei sitten mitään haukkuja et olen huono äiti jookos) "

Varmasti teki hyvää viettää ihan omaakin aikaa :hug: Sai rauhassa jutustella eikä tarvinnut koko aikaa katsoa mitä pikkuneiti teki jne. Nyt sit jatkossa jätät iltasella vaikka tunninkin verran lapsukaiset iskän hoitoon ja lähdet vaikka kävelylle tai jotain muuta ;)
Tiukun äiti, mullakin taas sellainen tunne ja itku tulee herkästi kun mietin et mä en varmaan enää raskaudu :'( Mies taas tänään sano et eiköhän meille tuo pikkuneiti riitä ettei enää yhtään :'( vaikkei välttämättä tarkoittanutkaan sitä mutta :'(

Mulla oli kiireinen viikonloppu, meni niin töiden merkeissä ettei tänne oikein ehtinyt ja sit sen vähäisen ajan halusin viettää pikkuneidin kanssa :/ Huomenna meillä olisi vapaapäivä, sit olis pari töitä ja vkonloppuvapaa, ihanaa, seuraava onkin kun olen talvilomalla muutamanvkon pääst :) toivottavasti olisi silloinkin lunta niin päästäis hiihtelee porukalla ;)

Täällä täti alkaa pakkailee kimpsujaan, toivotaan ettei sit mun nurkkiani enää kolistelis seur. pariin vuoteen ;) Nyt sit pitäis kohta jaksaa vaada mies pidettyä vireessä et nähtäväksi jää kuinka käy :p Paljoa en todellakaan aseta toiveita vaikka kyllä se niin vaan on että se toivo hiippaa salakavalasti looppukierrost :ashamed:

Säde, eikös se ovis jo kolkuttele vaiko menikö jo? Nyt vain ahkeraa peittojen pöllytystä, vähintään joka toinen päivä :p

Teen vielä tuon painonpudotuspinon, se kuka listoille haluaa niin ilmoittautuu ;) sekä päivitän meidän muutaman kp.t ja käyn päivittää tuon +35 pinon eri nikillä :ashamed:
Palaillaan :wave:
 
Pudottaja .. tavoite ...saavuttanut, tavoitteeseen -kg

säde ............ - 10,7 kg .........- 4,5kg....... - 6,2kg (65kg)
Tiukun äiti .... - 12 kg .........- 2,4 kg ........ - 9,6kg (70kg)
äiti vm70 69,9kg - 4-5 kg ....... - 0,3 kg ......... - 4,7 kg (66kg)

 
Huomenta!

äiti vm70 :hug: paljon voimia sulle! :hug:
Kyllä sä vielä raskaaksi tulet :hug: :heart:

Mä taisin vähän epäselvästi kirjoittaa, anteeksi. Siis tuo pari tuntia oli maksimi aika minkä olin ollut typystä erossa. Onhan niitä lyhyempiä aikojakin sitten ollut :ashamed:
Siis just että olen vaikka käynnyt kävelyllä, kaupassa tai sitten vaikka esikoisen kanssa lääkärissä/ puheterapiassa/ toimintaterapiassa jne..
Nyt sovittiin että mies olis lasten kanssa aluksi n.3x/ viikko niin rupeisin käymään kävelylenkeillä. Pitää yrittää keksiä joku harrastuskin, nyt kun pimu on jo isompi.
Ehkä mulla on sisimmässä sellainen tunne etten mä saa enään vauvaa, niin sitten ei millään raaskisi olla tytöstä erossa. Kun on kuitenkin ihan pieni vielä :heart:
Siis kun tuo vauva/ pikkulapsi-aika menee niin hurjan nopeasti..
Osasinkohan nyt kirjoittaa että te ymmärsitte.
Oli kuulemma hyvin lapsilla mummun kanssa mennyt. Tai niin mun äiti sanoi. Tiuku oli ekan tunnin nukkunutkin.
Siellä synttäreillä oli sitten tietty 2 raskaana olevaa naista, ja arvatkaa vaan tuliko siellä sitten juteltuu vaan vauva/ raskaus/ lapsi-juttuja :ashamed:
Vaikka sen piti olla "lapsi-vapaata".
Onneksi niillä odottavilla äideillä oli vaan ihan pikkuiset masut, niin ei ruvennut melkein yhtään ahdistamaankaan.
Olis siinä mielessäkin hyvä juttu että sielä olivat. En sitten ollut ainoa joka ei alkoholijuomia juonut.
Saakos muuten kysyä että kuinkas usein te "juotte", siis niin kun noita alkoholi-juomia?
Sen takia kysyn kun tuntuu että mä olen jotenkin outo, kun ei yhtään tee mieli juoda.
Nyt on "hyvä syy" kun imetän, mutta mitäs sitten kun en enään.
En mä kuitenkaan ihan absolutisti ole, kyllä mä olen välillä 1/2-1 annosta juonut.
Viimeeksi kesällä 2007.
Mulle vaan ei alkoholi sovi, ja kai musta on vanha tullut, kun ei makukaan miellytä :ashamed:

Iloista päivää kaikille! :wave:
 
Heipsan!
Tiukun äiti :hug: Voi harmi, mitkä synttärit. Oishan se ollut kiva et olis ollut kokonaan "lapsivapaa" ilta.
Tuosta alkoholista, enpä taida edes tietää miltä siideri enää maistuu :ashamed: Viimeeksi olen juonut lasin valkkaria uuden vuoden kunjaksi 2006/2007 vuoden vaihtuessa ja nyt olisi ollut ensimmäiset mahdollisuus ottaa pullo siideriä kun en enää imetä ja olihan mulla se jopa mukana viime lauantaina saunassa mut avaamati jäi, ei kuitenkaan tehnyt mieli ja mulle puolikas pullokin on jo liikaa ;) Tilastojen mukaan joku siis kuluttaa minunkin edestäni :D Puhdas vesi ja mehu on oikein hyvää ja maukasta janojuomaa ;) meillä mies hoitaa tuon olutpuolen et välilllä ihan päähän ottaa :headwall: vaikka vähentänyt onkin mutta silti :headwall:
Hienoa että mies antaa sulle "vapaata" aikaa lapsukaisista. Tarkoititko harrastusta itsellesi vai sinulle ja neidille?
me käydään pikkuneidin kanssa taaperojumpassa 1xvkoa ja perhekahvilassa =)
Mutta nyt taas mentävä, tulkaahan muutkin kertomaan kuulumisenne ;)
 
Onnea miltskille plussassa :flower: :flower: :heart:

Äiti vm70 Mulle saa laittaa tohon painonpudotus listalle tavoitteeksi sen -10,7 kg, 4,5 siis pudonnut ja viel 6,2kg. ajattelin et jos muutama kilo alle sen normaalipainon ylärajan alle menis niin ei olis siinä kiikun kaakun et millon menee yli. saako teiltä kysellä minkä pituisia/painoisia te olette? Itse olen 165 pitkä ja painoa 71,2 :ashamed: Hävettää missä kunnossa sitä on. 68 kiloa olisi se raja et BMI olisi 25, mut haluaisin päästä 65kiloon ( ja tietysti vaikka 60kiloon, mut jos edes tohon). Jospa sitä tässä kaikki sitte raskauduttais kun keskitytään tähän meidän toiseen pinoon niin ei olisi stressiä niin paljoa. Eilen illalla poljin kuntopyörällä puol tuntia ja tänään olisi tarkoitus samanverran ainakin polkea. Lisäks lähden tässä vähän ajan päästä vaunujen kans pienelle lenkille kun nyt ei olis niin mahdottomia pakkasta. Ikävää et taas viikonlopuks lupasi ainaki tänne meille aika kylmää. Mut onneksi on toi kuntopyörä kotona niin pitää sillä yrittää sit polkea jos ulos ei viitti lähteä. Mites te olette ajatelleet painoanne pudottaa?? Liikkumalla ja syömisiä tarkailemalla vai miten, jos saa kysellä??

Mukavaa illan jatkoa kaikille!
 

Yhteistyössä