*** Neljännestä Kuumeilevia vol.4***

Ihanaa plussia vihdoin ja viimein alkanu tulee tännekin. Toivottavasti pääsen plussaimussa viikon päästä mukaan :)

MAR-I, minen kertois välttisti vielä ainakaa. Ja eipä töihin ole pakko ilmoittaakaan kuin vasta oliko kuukaus vai kaks ennen mammalomaa, vaikkakin se varmaa jo selkeesti sitä ennen jo näkyy ;) Tuon ultran sanosin et meen lääkäriin. Niin tein viime raskaudessakin ku piti neuvolassa ja labrassa käydä. Ja onnistu tosi hyvin, eikä kyselty sen enempää saati lappua tarvinnu viedä.

Voisitkohan MAR-I pyytää päästä vaikka pelkopolille jutteleen? Josko siitä olis edes yhtään apua...

Täällä Minnäi peukut pystyssä sun puolesta, että pääsisit sinäkin mukaan tuonne huhtikuisiin. =)
Ja tietysti mahdollisimman monta teitä muitakin. =)

luulen et pelot haihtuu varmaan itestään ajan kanssa mut ajattelin manita kun äippäpolille menen kun seurantaan joka tapauksessa on mentävä..
eiköhän sitä jo loppuajasta tee mitä hyvääsä et saa vauvan syliin, vaikka makaa siellä leikkauksessa :whistle:

plussatuulia!!!

Mä täällä elelen oviksen jälkeisiä jännittäviä aikoja. Menkkoja odottelen kyllä vasta n.21pvä mut kuitenki :D Suht tylsää siis ku ei oo mitään enää tehtävissä. Mulle voi laittaa muuten noi olemassa olevat jälkeläiset tonne: -98,-01 ja -04

Heipparallaa kaikille, uusi neljännestä kuumeileva ilmoittautuu mukaan joukkoon. Olen 37-vuotias, lapset -96 tyttö, -99 poika ja -06 tyttö. Aiempien raskauksien kohdalla olen ollut se kuumeileva osapuoli, mutta nyt tämän vuoden keväästä alkaen mies on ollut se ekaksi vauvakuumeen tartunnan saanut. Olin jo salaa haudannut haaveet saada lisää pikkuisia mutta onneksi tuli tämä positiivinen yllätys miehen suunnalta, oma kuumekin tässä on kasvanut päivä päivältä. Molemmilla on vakkarityöpaikat ja oma koti rakennettu nelisen vuotta sitten. Ensi keväänä on tarkoitus tehdä taloon laajennus (ns. nuorisosiipi meidän kahdelle murkulle) joten kaikki ulkoiset puitteet on periaatteessa kunnossa uutta tulokasta silmälläpitäen. Kolmas lapsemme syntyi kesken talon rakennus- ja muuttohässäkän eikä se ollut todellakaan helppoa aikaa. Joten nyt alamme varmaan tositoimiin yrittämään neljättä vasta sillä aikataululla, että vauva syntyisi ensi vuoden syksyllä/talvella, kun laajennusremppa on jo onnellisesti päätöksessä. Kokemusta ja jaksamista varmasti riittää ja sisaruksistakin on apua. Toisaalta mietityttää raskauden riskit kun ikää on jo kuitenkin lähelle 40 v. Tsemppiä kaikille kuumeilijoille ja onnea yritykseen =)

Tuntemukset hävis eilisen päivän aikana. Mahtoivatko olla ovisoireita? Olis kyllä aika mahtavaa (ja aika mahdotonta..), jos yli 120 päiväisen kierron jälkeen tulis ihan oikea ovis normaalimittaisen kierron puolivälissä! Uusi "oire" kyllä ilmaantui loppuviikosta ja (valitettavasti) jatkuu näemmä vieläkin, nimittäin pääni on ihan pehmeä :/ Töissä varsinkin tulee tehtyä ihan hölmöjä juttuja, jotka selviää siis aina jäkeenpäin. Katsellaan..

Tervetuloa kolmenmutsi! Ei sun ikä musta ole mitenkään korkea vielä!

:eek:

Tervetuloa kolmenmutsi :flower:

NeliApina lisäilin sinunkin lapset listalle =) Peukut pystyssä, että menkat jättäisi tulematta =)

Lähdetään huomenna pienelle kesälomareissulle ja pahoittelen jo etukäteen, kun päivityksiin voi tulla tällä välin vähän isompaa viivettä.

Plussatuulia kaikille toivottelee hirmuisesti Adrianna ja kirppu :heart:

Nopeasti tuo aika vierähtää, kun viimeksi heinäkuun puolessa välissä olen tänne kerinnyt.

Eipä näy ei kuulu mitään. Edelliset menkat alkoi sitten 15. päivä. Ihan kierron mukaan ja nyt siis odotellaan seuraavia. Oon vähän jo lyönyt hanskat tiskiin tämän homman kanssa siinä mielessä, etten jaksa laskea ovista tai mitään muutakaan, tulee jos on tullakseen. :| Onhan tämä vähän tyhmääkin tämä minun kärsimättömyys, kun ajattelee, että toiset yrittävät vuosia. Meillä yrityskertoja 3 tai 4.

Ihanaa kuitenkin, kun täällä niin moni on plussaillut ja uusia tulee mukaan. Minä oon roikkunu täällä jo MARRASKUUSTA!!! :D

Täällä toivo rupeaa kuolemaan ja mies ottaa takapakkia. Jos nyt ei oo lasta kasvamassa, niin on tää varmaan tässä, haaveilen sit.. Tää tän päiväinen kuulemma säikäytti.

Tänään tultiin mökiltä ja joku hullu meinas eka ajaa täysiä perään ja sen jälkeen yritti tulla oikeasta puolesta sisään, kun väistettiin, ei päästy alta pois ja takas samalle kaistalle. Sen jälkeen taas perään ja sen jälkeen vasemmalta ohi meillä 150km/h mittarissa et päästiin alta pois ja siltikään ei päästy kun meni vasemmalta ohi.. Ei antanut mahista päästä pois tieltä ja keskari heilui. Tosi ihmeellistä ajo muutenkin, ei päästänyt ketään ohi ja jos uskalsi mennä niin perään. Mulla sentään kolme lasta mukana ja ukko, no ulkomaan kilvet, niin ymmärrän mistä kotoisin...

Olipas meemeellä melkosen hurja kotiinpaluumatka ! Mä oisin soittanu poliisille jo heti :kieh:

Kurkkailin, et mitäs ne testit nyt netissä mahtais maksaa ja löysin mulle uuden kaupan, Raskauskeiju tais olla. Sieltä sai aletavaran lisäksi vielä kaupan päällekin testin, niin tuli sitten hurjat 7e kotiinkuljetettuna 2 puikkoa ja 1 liuska! Puikot tais olla niitä herkkiä 20 ja liuska erittäin herkkä 10. Onpahan sitten kaapissa pari jemmassa, kun 1 menee varmistamiseen ennen terojen ja clomien aloitusta.

Tottakai ilmoitettiin mut tiedä sit jäikö ikinä kiinni, rekkaria ei tajunnut katsoa, rekkarista vaan sen verran et ulkomaalainen, ainoastaan auton merkki, kuski ja auton väri. Lapset huus takapenkillä ja hätävilkut vilkkui, mut päälle vaan tuli.

Miehelle ei ollut ainoo syy tää asia, jotain kaihersi mut tää viimeinen tikki.
Olis sit sanonut missä mättää, en olis pistänyt pahaksi, rehellinen pitää olla vaan..

meemee no huhhuh mitä touhua!! Kaikenlaisia sekopäitä sitä liikenteessä on!! Ja toivottavasti saisitte selvyyttä asioihin :hug:

Mimmimami onko sulla tarkoituksena alottaa terot ja clomit ensi kierrossa, jos ei nyt olisi sattunut niin iloisesti, että olisi luomukierrosta tärpännyt?

johnu eiköhän se plussa sinnekin vielä pärähdä, ja aika useinhan se tulee niin kun sitä ei oikeastaan edes odota ;)

Meillä vielä perheen lomailu jatkuu, joten edelleen pahoittelut päivitysten viivästymisestä.

Pahantuulinen kohtalolle vihoissaa oleva Minnäi kuittaa KP2/31.

On se kumma ku nämä neloset on niin kiven alla, vai oisko kannon.. saas nähä..
Turhautumistani puran repimällä kantoja pihalla :kieh:

Onnea Katjuskalle ja perheelle :heart:

Minnäi: halaus :hug:

Katjuska-78: Onnea pienestä pojasta :)

Pari testiä jo tehty, toisessa haalea viiva ja toisessa ei mitään.. No oireet on ihan samanlaiset kuin aikaisemmissakin, kamala huono olo ja kuvotus, vatsan kramppaukset, arat rinnat yms. Toivottavasti sais sit selvää et mikä sit vaivaa jos ei raskaus..

Palailen taas.. On ollut kiireitä koulujen alettua, niin ei ole paljoa joutanut palstailemaan. .

Adriannalle ja MAR-ILLE onnea kovasti ja tarrasukkia :heart:

meemee: Pidän peukkuja kovasti, että olisi asukki kasvamassa. Meillä myös jotain samantapaista sairautta, kuin sinun 8-vuotiaalla pojallasi.. Lapsemme myös leikattu. Jaksamista ja on ne lapset vain sitkeitä ja elämästä nauttivia :) . Täytyy vielä mainita, että myös minulla ja miehellä vauvakuume sahannut ees taas. Välillä tuntuu, että ei enää ja sitten kuitenkin pienen huilin jälkeen palaamme siihen, että kyllä se yksi vielä puuttuu meidän perheestä.

Kp:t nyt venyneet viime kierroissa 35! Aikaisemmin olleet n.30. Nyt oviksen pitäisi olla sunnuntain tienoilla, joten touhupäivät parhaillaan menossa. Ajattelin vielä testailla, kun noita ovistestejä löytyy kaapista.

-Mandi-

Heippa!
Vieläkös tähän pinoon mahtuu mukaan uusi kuumeilija?

Olen kohta 32v kolmen pojan äiti täältä Pohjos-Savon suunnalta. Pojat on syntyneet 02/04, 07/07 ja 02/09. Nyt olis sit neljäs ja luultavasti viimeinen lapsonen meille haaveissa.

Pillerit jätetään pois ja yritys voi alkaa...eli kp 1 menossa, kierto pillereiden kans on ollut tasan tarkkaan 25 päivää, mutta saattaa olla että hieman tulee muuttumaan kun ei ole pillereitä sit käytössä.
Eka sai alkunsa toisesta yrityksestä, toista kuumeiltiin sit 1½vuotta ja kolmas tuli taas toisesta kierrosta :eek: Niin ja kaikki kolme ovat saaneet alkunsa aina kierron alulla eli ihan heti menkkojen jälkeen...

Neljännen pojan nimikin olisi jo valmiina :D mutta tietenkin myös tyttö olisi kiva saada :heart:

Hei, mites täällä menee?

en ole oikein kerinnyt keskittymään palstailuun kun töihin piti vääntäytyä loman jälkeen B)
persketti vieköön :LOL:
no on muutakin ajateltavaa kun oma masu, meillä ilmeisesti hedelmöittyminen tapahtunut oletettua myöhemmin kun alkio oli tosi pieni kun kävin vko6 alussa ultrassa niin ei siellä sykettä vielä näkynyt. edellisessä näkyi vko 6+4 jo tosi hyvin.
ens viikolle ajattelin saada uuden ajan et onko keveri kasvanut ollenkaan vai onko sittenkin tuulimuna tms....
oloja on vaihtelevasti sehän tässä vähän huolettaakin kun aijemmin pahat olot ku on alkaneet niin ne eivät hellitäneet missään välissä ennen 16vko.

touhuilkaahan ahkerasti ja piinailijoille paljoo muuta ajateltavaa :flower: :flower:

Tervetuloa mukaan karvatonkoira :flower:
Täällä onkin ollut yllättävän paljon meitä kolmen pojan äitejä =) Itselläni myöskin kolme poikaa ja nyt nelonen masussa todennäköisesti viikoilla 7+0. Huomenna ultra, jossa sitten saa vähän varmuutta asioihin ja josko sen jälkeen osaisi jo paremmin uskoa, että raskaana ollaan. =) Ja eiköhän tämäkin 99% varmuudella poika ole ja saa kyllä mun puolestani ollakin. Toki kai niitä ihmeitäkin joskus tapahtuu. :LOL:

Yhteistyössä