*** Neljännestä Kuumeilevia vol.4***

Adrianna, ihanaa, onnea ihan hirmusti!!
Pitäsköhän nyt ite alkaa päivittäjäksi niin saatais meillekin se plussa ;)

Täällä kierron puoltaväliä mennää, ei varmaa epäselvyyttä mitä joutoaika hyödynnetään :D
 
Kiitos kaikille! :heart: Sekavia ajatuksia vieläkin... kunhan vaan kaikki menis hyvin...

MAR-I :hug: Olisi ollut mukava plussata yhdessä.

meemee en oo ikinä ennen kuullutkaan tuollaisesta, että istukka sillä tavalla hajoaa :eek: Ihan varmasti pistää pelottamaan! Pienemmätkin asiat saa pelon aikaseksi. Itsellä jännityksen aiheena synnytyksis on ollu se kun vauvoilla tuntuu olevan kova kiire maailmaan ja meiltä on aika pitkä matka sairaalaan. On saanut jännittää, että ehtiikö perille :whistle:

Minnäi pidetään peukkuja, että yritys palkitaan :D
 
Adrianna onnitteluja sinne kovasti ja toivotaan, että plussa siitä vahvistuu vaan :heart: Kyllä siinä listan pitämisessä selkeesti jokin karma on :whistle: :D

MAR-I :hug: sinne... niin kauan kuitenkin pieni toivo yllä, kun ei vuotoa ole.

muille kovasti tsemppausta, että niitä plussia lisää tulis. =)

katjuska ja sintti edelleen yhdessä kasassa 38+0 :heart: ja ei kyllä tunnu ainakaan siltä, että tässä mihinkään ihan heti tarviis lähteä. :whistle:
 
Ei tosiaan menetetä MAR-I toivoa vielä niin kauan kun vuoto ei ala.
Yritän saada teitä mahdollisimman monta mukaan odotuspuolelle! =) tosin itsekään en uskalla ihan vielä sille puolelle siirtyä, taidan vielä hetkisen pysytellä vallan täällä. Täytyy huomenna hakea vielä uusi testi ja tehdä uusintatesti, että olisko se plussa siitä vahvistunut.

Kovasti jaksamista Katjuskalle loppurutistukseen! :hug: Pian se odotus palkitaan! :heart:
 
Uusi neljättä kuumeileva ilmoittautuu!
29v ja mies 30v, eteläisessä Suomessa asustellaan kera 3 lapsen: -02, -04, -07.
Terot ja clomit oottaa kaapissa valmiina, mutta testaillaan tässä vielä hetki d-vitamiinin, foolihapon ja vehnänalkioöljyn "taika"voimia! Kaikkeen sitä alkaakin.. :eek:
 
tervetuloa :flower:

minulla ei ole menkat alkaneet.. keskiviikkona tai torstaina testailen uudelleen.
oon varmaan kuvitellu nämä oireet mutta väsyttää ihan helekatisti ja hermot onn niiiiiiin kireellä tai en tiedä et onko kireellä mut ainakin ihan hallitsemattomia sammakoita lentäny suusta tänään :kieh: :kieh:

 
Tervetuloa Mimmimami :flower:

Tänään iski ihan tainnuttava väsymys... Mutta otan kyllä mielelläni oireita vastaan, jos sillä perusteella voisi uskoa tätä paremmin todeksi ja että kaikki olisi kunnossa.

Olisikohan sulla MAR-I voinu olla vaan ovis myöhemmin ja siksi ei oo näkyny vielä testissä. Ajattelin vaan kun kirjoittelit silloin, että susta tuntu uudestaan vähän siltä kuin olis ollu ovulaatio. Uutta testiä vaan kehiin, jos menkat ei ala =)
 
jos se toinen kipuilu olikin ovis niin menkkojen sen mukaan pitäs alkaa tänään tai viim. huomenna. sillon ei kyllä puuhailtu...
väsymys alkanu vaivaamaan ja väilillä on aika huono olo...tänäänkin nukuin reippaan tunnin ja olisin voinu maata vielä vaikka 7 tuntia...
mut niin kävi viimekskin et oireet oli mut menkat sit alkokin... no katotaan jos huomenna tekis uuden testin...
 
Olen lauantain ekan plussan jälkeen tehnyt vielä uudelleen apteekin oman testin ja Clearblue digitalin ja kyllä ne molemmat vaan edelleen väittävät, että raskaana ollaan. :heart: Täytyy vaan pitää jalat tukevasti maassa ja toivoo, että kaikki vaan menis hyvin.

Toivottavasti MAR-I menkat ei ala ja saisit testiin myöhäisen plussan. =)
Ja Minnäilläkin on piinailut käynnissä, toivotaan, että tämä kierto toisi tulosta. =)

Kaikille muillekin paljon plussia! :heart:
 
Mitä tää kroppa mahtaa nyt viestittää.. 2-3päivää oli kummallista jomotusta alavatsalla. Aattelin et jospa olisikin ihan luomuovis ilmaantunut , :LOL: mutta se vähän kummastuttaa, kun tuntui siis koko alavatsalla eli molemmin puolin. Alaselässäkin jomotuksia ja peittoja heilutellessa (edelleen siis joka toinen pv) pitänyt olla varovainen, kun sattuu herkästi alavatsaan. Eilen ei enää niin kovasti, mutta tuntui vieläkin. Kp olis siis 20 tänään /31-125
Onkos Adriannalla vielä useampikin testi kaapissa?? :) Kuinkakohan pitkään se digitaalinen testi laskee niitä viikkoja, näyttäskö vielä 39-40vk, jos jostain syystä pitäis silloinkin vielä varmistella ?
Tsemppiä piinailijoille!
 
Mimmimami nyt loppui testit. :D Mutta sanoin aamulla miehelle, että tuntuu et kerta kerran jälkeen tulee vaan "vainoharhaisemmaksi" ja tekis mieli vaan rynnätä apteekkiin ostaan kaikki testit ja testaileen, että näyttäähän se plussaa vieläkin :LOL:
Siinä viikkonäytöllisen digitestin ohjeissa sanottiin, että jos sen tekee sitten kun hedelmöittymisestä on kulunut yli kuusi viikkoa eli siis rv 8+ jälkeen, niin viikkonäyttö saattaa antaa odottamattomia tuloksia. Mitä mahtaneekaan tarkoittaa. :D
Ja siitä oviksesta, mulla tuntuu useamman päivän ennen ovista jomotusta alavatsalla ja sit silloin ovispäivänä selänkin puolella. Mutta petipuuhiin se ei oo vaikuttanut, että niin kovin ei mulla oo tuntunu... Onko sulla aiemmilla kerroilla ollu ongelmaa oviksen kanssa, jos saa näin udella? :ashamed:
 
Adrianna onnittelut plussan vahvistumisesta :heart: itse kans tuli testi jos toinenkin silloin alkuun tehtyä :whistle: kun jotenkin ei vaan meinannu uskoo. :xmas:

ihanaa kun monella piinailua menossa :kieh: toivottavasti saadaan myös monta toivottua tulosta. :heart:

Tänään aamusta supisteli ihan kivasti 8-10 minuutin välein, mutta eipä siitä sitten mitään valmista tullut, kun lopahti sitte kokonaan. :headwall:

Katjuska ja sintti 38+4 :heart:
 
soitin neuvolaan niin tuumas täti et suotta enää testailet, säästät seuraavaan :LOL: :LOL: se varas ajan varhais ultraan jo kahen viikon päähän. mitähän sitä töissä sanoo....?
en kyllä haluis paljastaa ennen kun elämää nähty masussa ;)
 
Oi, loistavaa MAR-I!! Ultraankin pääset ihan pian :heart:
Mahtaakohan täällä käydä sama juttu, kun edellisessä porukassa mihin liityin. Plussasivat KAIKKI sen 2kk aikana :whistle: Eipä siinä, hyvä juttuhan se olis, vähän tylsää vaan mun kannalta =)
Mä olen muuten turvoksissa. Housut kinnaa ja se on ikävä tuntemus, kun just on 7kg pudottanut painoa. :x

Adrianna, juu oviksen kanssa on ongelmia, kun mulla on PCO todettu jo ennen ekaa muksua. Tässä välissä ei o KERTAAKAAN ultrattu (no, odotusaikoina tietty), mutta oireista päätellen on voimissaan edelleen, eikä raskaudet o sitä mihinkään muuttanut :/ Ihan terkkarista neuvolan lääkäriltä sain soittamalla reseptit nyttenkin, kun ovat aiemminkin toimineet :) :eek: Keskimmäinen meillä itseasiassa on luomuna saanut alkunsa, kun reseptit oli kaapissa (nytkin siellä vielä) ;) Ja utele pois, kiva kun joku on jutuistani kiinnostunut :flower:
 
Pidetään peukkuja, josko ne reseptit tehoaisivat tälläkin kerralla sieltä kaapista käsin. :D
Sä tuot plussaonnea mukanas, tarttuisipa sitä nyt myös suhun itseesikin. =) Piti vähän sillain varovasti ensin kysellä kun ei voi aina varmaksi tietää kuinka paljon ihmiset haluavat kertoa. =)
Ja toivottavasti tämä ketjukaan ei heti katkeaisi ja saataisiin uusia taas tänne lisää. Vaikka kuten jossain vaiheessa jo aiemminkin totesin, että meitä neljännestä kuumeilevia taitaa olla jonkin verran vähemmän kuin esikoista ja toista suunnittelevia. :D
 
:/ Äsken lirahti pöksyyn ilmeisesti ihan vetistä valkovuotoa ja suoraan pöksyiostä läpi => läikkä sohvalle. Eilenkin lirahti pari kertaa, mut jotenkin ajattelin et olis voinu olla miehen tuotoksia, kun tulee pois, mut ei kai enää?? Tää ei kyllä haise millekään! Sori ällötys :ashamed: Edellisiltana aivastin sängyssä niin kovaa repäisi vasemmalta alavatsalta et olin varma et jotain revähti :eek: Mies teki eilen munakokkelia, kun en muuta ehtinyt syömään ja pakolla sitä sit näykkisin, kun tökki niin pahasti... Ilmavaivoja oli eilen ja maha ku iso kaasupallo, et toki vois siitäkin johtua. Ilkeitä tällaset "oireet" mitä ei voi edes teeskennellä. Mihinkäs te kaikki hävisitte??
 
kiitos onnitteluista, saa nähdä pysyykö kaveri mukana..tänään ollut taas menkkakipuja. |O
mies on tässä jo alkujärkytyksestä toipunut ja miettii et minkalaista vakuutusta vauvalle otetaan :heart:

millon olette töissä asiasta kertoneet. mulla on sellanen tilanne et työt alkaa 17 pvä ja se ultra on 20 eli en halua sanoa ennen sitä, mut taas mitä sanon syyks et tulen sillo perjantaina myöhemmin duuniin....???
saan varmaan sankollisen sitä ihteesä niskaan kun asiasta kerron aikanaan...
 
Vähän samaa MAR-I oon mietiskellyt ton kertomisen suhteen... Mä en oo töissä, vaan vielä kolmosesta äitiyslomalla ja sit tän välin seuraavaan äitiyslomaan oon lasten kanssa kotona, mutta en tosiaan tiedä kuinka asiasta kertoisi edes lähipiirille... :ashamed: Oon itse niin onnelinen tästä raskaudesta ja en jaksaisi pahoittaa mieltäni muiden ilkeillä kommenteilla. :( Vähän mulla ehkä negatiiviset odotukset muiden reaktioista, mutta kun jo kolmosen kohdalla sai kuunella jos jonkinlaista kommenttia, niin oon aika varma, että tuskin ne siitä hirveesti positiivisemmaksi muuttuu... :kieh:
Mutta voisiko sulla siellä työpaikalla mennä läpi sellainen, että sanot sulla olevan vaan ihan lääkäri tai jotain muuta henk.koht. jota ei tarvisi hirveän tarkasti selittää??

Mimmimami mulla ovulaation aikaan ollu limat selkeesti "juoksevampaa" kuin muuten. Mutta enpä oikein muuten osaa sanoa mitään... :/ täällä on ollut vähän hiljaisempaa nyt, mutta josko se voisi johtua kesästäkin, kun ihmiset pitää lomia ja sun muuta. Toivottavasti tästä taas vilkastuisi. =)

Kiertopäivien perusteella muutamilla olisi käsillä sellaisia päiviä, että tulisi vastauksia suuntaan tai toiseen... Mukava kuulla teistäki. =)
 

Yhteistyössä