*** Neljännestä Kuumeilevia vol.3***

Sittenkin plussa!!! Tänään aamulla sitten CB:n viikkonäytöllinen kertoi: raskaana 1-2 viikkoa!!! Silti edelleen tiputtelee ja olo on kaikkea muuta kuin onnellinen. Nyt en löydä itsestäni mitään raskausoireita, lukuunottamatta sitä, etten pystynyt syömään aamulla leipää, jonka päälle olin ensin himoinnut graavia kalaa. Ja väsyttänyt on viime viikkoina hirmuisesti. Muuten olo on kuin menkkoja edeltävänä päivänä... Ärsyttävää olla epäuskoinen ja eipä siihen kai auta kun testata uudelleen. Täytyy mennä johonkin toiseen apteekkiin tai luulevat mua ihan sekopäiseksi omalla kylällä , sen verran monta testiä olen viime aikoina sieltä hakenut :D
 
Tervetuloa Tintta80 ja onnittelut onnipellervolle, oletko jo uutta testiä tehnyt?

Tuli tämmönen asia mieleen, tuossa aamukahvin ohessa: Kasvatatteko te lapsenne samalla kaavalla kaikki, vai otatteko persoonan huomioon? Meillä on ainakin pakko ottaa yksilö huomioon, kun on kolme niin erilaista poikaa onnistuttu tekemään :) Jo siinä, että yksi tarvitsee enemmän unta, kun toinen. Nukkumaanmenoajat ei voi olla samat (toki ikäkin vaikuttaa), kun toinen pyörii sängyssään ja häiritsee toisenkin unta. Kun menevät eri aikaan nukkumaan, toinen on jo unilla ja toinen voi siinä sitten hetken häärätä, ennen kuin rauhottuu. Nuorin nukkuu vielä meidän makkarissa.

Oottekos miettinyt sitä, että miten nämä uniasiat muuttuu sitten, kun toivottavasti meille kaikille tulee jonain päivänä se "Nelonen"?? Me asutaan vanhassa rintamamiestalossa, alhaalla keittiö ja kaksi huonetta (olohuone ja "ruokapöytähuone" ) ja ylhäällä on kaksi makuuhuonetta. Tietysti asia on eri, jos tilaa on tarpeeksi, mutta meillä on edessä aika hauskaa, kun pieniin huoneisiin ahtautuu x-määrä ihmisiä. Siinä kysytään kyllä sitä sopua. :D

Niin.... vieressähän ne nukku kuitenkin aina silloin tällöin. Aivan sama mihin niitä yrittää asettaa. :LOL:
 
Tiputtelu loppui ja uusi testi vahvasti positiivinen ja nyt jopa osaan jo olla onnellinen vaikka tiedänkin että mitä vaan voi vielä sattua ja tapahtua. Mut päätin ettei voi jatkuvasti vaan murehtia.Ja nyt on myös kuvotusta ja muuta raskausoireita ollut, jeee!

Meillä myös erilaisia persoonia ja toki ne on pakko vaan kasvattaa kukin tavallaan, vaikka sitä joutuukin sitten kesimään milloin minkäkinlaisia perusteluja sille, joka joutuu epäoikeudenmukaisen kohtelun kohteeksi. Samoin meillä on erilaisia nukkujia mutta toistaiseksi kaikilla on omat huoneet, joten nukkumisjärjestelyt eivät aiheuta hankaluuksia (lukuunottamatta sitä epäoikeudenmukaisuutta; "miks toi saa lukea ja mä en?"). Ja tosiaan edessä on tilanne, jolloin huoneita ei riitä kaikille, joten saapi nähdä mitä sitten pitää keksiä. Vaikka on meillä reilummin tilaa kun teillä johnu. Meillä on kaksi makkaria yläkerrassa ja siellä on isojen lasten (7 ja 11) valtakunta. Alhaalla on kaksi makkaria, oh ja keittiö. Kuopus on 9kk ja nukkuu vielä meidän makkarissa mutta kunhan alkaisi nukkua täysiä öitä, saa opetella omaan huoneeseen. Täytyy siis ottaa itseä niskasta ja vaikka vierottaa yötissittelystä :whistle:
 
Onnipellervolle onnitteluja valtavasti :heart: :flower: Lisään sut tuonne listalle toukokuussa plussanneeksi, kun se eka plussa kuitenkin tuli jo silloin. =)

Kyllä se täälläkin on pakko ottaa mukuloiden persoonat huomioon kans tuossa kasvatuksessa, kun jokaisella kuitenkin on ne omat luonteenpiirteensä, jotka korostuu.
Meillä täällä kans mietitty kovin huonejärjestystä, että miten tulee sitte menemään. Asutaan nyt 4h+k rivarissa.
että jos tää nyt poika on, niin kuin ultrassa on sanottu, niin sitten varmaan siirtyy poikien huoneeseen jossain vaiheessa myös ja tehdään erillinen leikkitila tuohon yläkerran aulaan. jos taas tää ois tyttö, niin sitte me ite siirryttäis nukkumaan siihen aulaan ja sais oman huoneen, kun tuo iso tyttö kuitenkin tarvii jo sitä omaa rauhaa kans, niin en sit lähtis yhdistämään tyttöjäkään samaan huoneeseen.
 
Meiltäpä löytyi vuotava putki vessan ja vaatehuoneen väliseinän alta. Vesivahinko siis! Aukasin (siis MINÄ ihan ite) lattian, purin seinää ja kappas, sieltähän se löytyi. Ollaan ihmetelty tunkkaista hajua vaatteissa jo jonkun aikaa. Vaatehuone oli semmoinen pieniovinen "koppi" joten on luultu ettei siellä vaan ilma kierrä. (Purin siitä koko etuseinän pois!) Edellisten asukkaiden rakennusvirheeltä näyttää. Joten ei hajuakaan korvaako vakuutus.

On kyllä totaalisesti unohtunut raskauden jännittäminen eikä ole kyllä tässä viime aikoina tullut mieleenkään koko mahdollinen raskaus. Enkä tee testiäkään ennenkuin vasta viikon päästä. Mulla se on niin psyykkistä, kun heti seuraavana aamuna raskaustestin jälkeen alkaa aamupahoinvointi :LOL: Nyt ei vielä voi rueta pahoinvoimaan, kun saatetaan joutua pahimmassa tapauksessa muuttamaan kodista pois. En tiedä onko hometta, mutta puinen välipohja on aivan lahonnut putken alapuolelta.

Ei niin pahaa etteikö jotain hyvääkin: isäntä sai kesäksi töitä!!!! :D
 
no jos sitä uskaltautus ihan virallisesti kuumeilemaan... meillä pojat -02 -04 ja -08 ja kovasti vielä pieni nyytti haaveissa. cerazette lopetettu toukokuun lopulla ja menkat tuli melkein heti (menkkoja ei siis ole ollut ollenkaan pojan syntymän jälkeen).
tänään testattu neuvolassa voimakkaiden raskaus oireiden takia vaikka menkat eivät olisi edes myöhässä vielä. no haaleaa haaleampi viiva tuli mut lääkäri sanoi et odotellaan vielä viikko... voihan se olla et elimistö hakee normia hormooni tasapainoa ja nämä ovat jotain muita oireita...
 
MAR-I: toivotaan, että on ihan oikea plussa!! Ja tervetuloa joukkoon vaan kuumeilemaan!

Kummallista, mulla oli kahden päivän menkat. :eek: Ei ikinä ole ollut. Oli tosi ihan normaalin runsaat, mutta että KAKSI päivää!!

Ja juhannuksena lähtee yk2!! :D
 
kiitos:)
miten muuten muilla on käyny nuitten haamujen kanssa? minulla ei ole kokemusta kun aina on kyllä ollu ihan selvät viivat edellisten kans..
voiko olla esim jotain kohdun ulkopuolista raskautta tai jotain muuta...
 
Vieläkö mahtuu yksi mukaan joukkoon? :) meillä edelliset syntyneet -99, -01, -02 ja nyt olis "iltatähti" haaveissa! kierukka otettiin pois helmikuussa, yksi kohdun ulkopuolinen oli tuossa kuukausi sitten, nyt kovasti jännitetään että alkaako seuraavat menkat!
 
Hanita tervetuloa mukaan vaan B)

*Huhuilee taas, että oisko pinolle jatkajaa mun jälkeen? Helppo homma kun ei porukkaa oo ihan kauheesti ja ei noita kiertopäiviäkään tuolla tarvii pitää, jos ei halua, niin sitten ei oo muuta päivitettävää kuin uudet ja plussanneet, joita tietty toivotaan kovasti tulevan. :heart: *

Katjuska ja sintti 31+5 :heart: niin ne viikot vaan kuluu :eek:
 
no negaahan se tänään näytti testi...testaan vielä loppuviikosta jos ei ole menkat alkaneet... en tiedä näinkö harhoja vai mikä oli mut viivan paikan saattoi erottaa mut liekkö normi juttu se et tulee se viiva vähän näkyville...harmitus suuri :'( :'( :'( :'( :'(
 
...muistaako kukaan enää minua...
Meillä jahkailu sitten loppui "puoliksi" yllätys PLUSSAAN :heart:

Ollaan jahkailtu jo puoli vuotta ja oltu vähän huolimattomia välillä joka palkittiin ihanalla yllätyksellä...en ymmärrä kuinka minä voin olla näin hyvä tuurinen kun toiset yrittämällä yrittävät eivätkä saa nyyttiä syliin :'(

Iloinen olen ja mies se vasta mielissään, hänhän se on toivonutkin ehkä kovemminkuin minä, mutta nyt kun tämä plussa tuli niiiiin toivon todella että kaikki menisi hyvin!!!

Plussatuulia kaikille :heart: :heart: :heart: :heart:

Mamma6v ja rv4+3(toivottavasti)
 

Yhteistyössä