NEITI NASULLE

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2004 klo 16:51 NeitiNasu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2004 klo 16:07 Mona kirjoitti:
Ja taas neiti vauhdissa :whistle:
Mun ei tarvii sanoo kun moi niin sä oot sitä mieltä että olen vauhdissa ja päätäni aukomassa. Pidä mielipitees omanasi, ne ei oikeasti ketään kiinnosta. :whistle:
Kuulepas pieni ystäväiseni, koetahan pitää itse hiukka pienempää suuta. Aika moni in ärsyyntynyt nimenomaan siitä, että sinulla tuntuu olevan sanottavaa asiaan kuin asiaan. Siinä ei sinänsä mitään pahaa ole, jos on oikeasti "järkevää" sisällöllistä sanottavaa, mutta yleensä vastauksesi ovat NIIN tyhjänpäiväistä löpinää, että olisiko jo sinunkin aika opetella pitämään pienempää suuta. Hömppägalluppeja en tällä tarkoita, niihin vastatkoon jokainen mitä haluaa, mutta hieno saavutus, kun alle 20-vuotias osaa joka asiaan "kommentoida asiantuntevasti" ihan sama mikä on aiheena! Itse en siihen kymmenen vuotta sitten iässäsi olisi pystynyt. :x
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2004 klo 18:46 Mona kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2004 klo 16:51 NeitiNasu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2004 klo 16:07 Mona kirjoitti:
Ja taas neiti vauhdissa :whistle:
Mun ei tarvii sanoo kun moi niin sä oot sitä mieltä että olen vauhdissa ja päätäni aukomassa. Pidä mielipitees omanasi, ne ei oikeasti ketään kiinnosta. :whistle:
Kuulepas pieni ystäväiseni, koetahan pitää itse hiukka pienempää suuta. Aika moni in ärsyyntynyt nimenomaan siitä, että sinulla tuntuu olevan sanottavaa asiaan kuin asiaan. Siinä ei sinänsä mitään pahaa ole, jos on oikeasti "järkevää" sisällöllistä sanottavaa, mutta yleensä vastauksesi ovat NIIN tyhjänpäiväistä löpinää, että olisiko jo sinunkin aika opetella pitämään pienempää suuta. Hömppägalluppeja en tällä tarkoita, niihin vastatkoon jokainen mitä haluaa, mutta hieno saavutus, kun alle 20-vuotias osaa joka asiaan "kommentoida asiantuntevasti" ihan sama mikä on aiheena! Itse en siihen kymmenen vuotta sitten iässäsi olisi pystynyt. :x
juu minäkin oon saman huomannut neitinasussa. Ja myös sen että hyvin sujuu myös tuo itsekehu.. :whistle: \|O
Mutta täytyy sanoa että välillä ihan kivojakin neitinasun kommentteja oon lukenut.
 
Cressida
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2004 klo 18:46 Mona kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2004 klo 16:51 NeitiNasu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2004 klo 16:07 Mona kirjoitti:
Ja taas neiti vauhdissa :whistle:
Mun ei tarvii sanoo kun moi niin sä oot sitä mieltä että olen vauhdissa ja päätäni aukomassa. Pidä mielipitees omanasi, ne ei oikeasti ketään kiinnosta. :whistle:
Kuulepas pieni ystäväiseni, koetahan pitää itse hiukka pienempää suuta.


samaa voisin sanoa sinulle :whistle: :x ;)
 
sipuli
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2004 klo 18:46 Mona kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2004 klo 16:51 NeitiNasu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2004 klo 16:07 Mona kirjoitti:
Ja taas neiti vauhdissa :whistle:
Mun ei tarvii sanoo kun moi niin sä oot sitä mieltä että olen vauhdissa ja päätäni aukomassa. Pidä mielipitees omanasi, ne ei oikeasti ketään kiinnosta. :whistle:
Kuulepas pieni ystäväiseni, koetahan pitää itse hiukka pienempää suuta. Aika moni in ärsyyntynyt nimenomaan siitä, että sinulla tuntuu olevan sanottavaa asiaan kuin asiaan. Siinä ei sinänsä mitään pahaa ole, jos on oikeasti "järkevää" sisällöllistä sanottavaa, mutta yleensä vastauksesi ovat NIIN tyhjänpäiväistä löpinää, että olisiko jo sinunkin aika opetella pitämään pienempää suuta. Hömppägalluppeja en tällä tarkoita, niihin vastatkoon jokainen mitä haluaa, mutta hieno saavutus, kun alle 20-vuotias osaa joka asiaan "kommentoida asiantuntevasti" ihan sama mikä on aiheena! Itse en siihen kymmenen vuotta sitten iässäsi olisi pystynyt. :x
tyhjänpäiväistä löpinää vai?
ja nämä sinun kommenttisi ovatkin niin kauhean fiksuja :whistle: ;)
 
jaaa.a ja kuinkakohan monen kirjoitukset on saanut verisuonia katkeamaan?? monen! ja varmasti myös minun tekstit joitakin...
miun mielestä se on vaan niin että jokainen tehköön tyylillään ja jokainen arvostelkoon hyvän maun rajoissa. voimme sitten itse päätellä arvostelijoista että mistä on kysymys, katkeruudesta vai oikeasti syvästä inhosta.... tsemiä kaikille!!!
niin ja elekää ny h.itossa sotkeko niitä ikäjuttuja tämmöisiin...

 
Kyllä Neiti Nasun kannattaisi ihan oikeasti miettiä sanomisiaan. Hän sanoo omasta mielestään vain mielipiteensä, mutta nuorena inhimisenä ei ole tuota sosiaalista älykkyyttä vielä kertynyt. Selaillessani näitä palstoja ja aiheita, huomasin Neiti Nasun olevan ilmeisesti hyvää tarkoittava, mutta usein hän sohaisee ampiaispesää. Vaan ehkä oppia ikä kaikki tässäkin asiassa. Varmaan taas tästäkin tulee kommenti nuoren ihmisen pateettisella raivolla =) . Kun ikää kertyy, niin ei tarvitse joka sytykkeestä suurta liekkiä viritellä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.03.2005 klo 10:01 Eppu kirjoitti:
Kyllä Neiti Nasun kannattaisi ihan oikeasti miettiä sanomisiaan. Hän sanoo omasta mielestään vain mielipiteensä, mutta nuorena inhimisenä ei ole tuota sosiaalista älykkyyttä vielä kertynyt. Selaillessani näitä palstoja ja aiheita, huomasin Neiti Nasun olevan ilmeisesti hyvää tarkoittava, mutta usein hän sohaisee ampiaispesää. Vaan ehkä oppia ikä kaikki tässäkin asiassa. Varmaan taas tästäkin tulee kommenti nuoren ihmisen pateettisella raivolla =) . Kun ikää kertyy, niin ei tarvitse joka sytykkeestä suurta liekkiä viritellä.
Juu, ehkä se on ihan hyvä välillä ravistella siitä vaaleanpunaista ruusukasaa missä toiset tuntuvat elävän. Ja jospa nyt antaisitte tämän iki vanha ketjun painua mäkeen, kyllä teidän ystävien mielipiteet on tulleet täysin selviksi. Kiitos. ;)
 
anteeks kun vielä pidän tätä ketjua ylhäällä, mutta haluaisin vaan sanoa että ainakaan mun silmään ei oo neitinasun kommentit pistäneet erityisesti eli en oo huomannu sen kommentoivat mitenkään ärsyttävästi. Täällä on paljon muita ihmisiä jotka kommentoivat kärkkäämmin ja luulevat olevansa muita parempia. Ja nämä kyseiset ihmiset eivät uskalla edes nimimerkillä sanoa sanottavaansa!!! \|O
 
Kaksplussalla on kaksi aivan ylitse muiden Neiti Nasu ja kirppu.
Siinä sitä on niin töykeitä ja ylimielisiä ja kaikkitietäviä että.
Kirppukin tietää kaikesta kaiken ja puhuu itseään pussiin kun ei muista mitä kulloinkin on palstalle kirjoitellut.Itse saa sanoa rumasti ja töykeästi muille eikä anteeksi pyytele ja samaa kastia on Neiti Nasu.Kaikkitietävä ja aina oikeassa oleva säälittävä teiniäiti joka ei edes tiedä miten kaksi ja puolivuotias lapsi pidetään ruokapöydässä ilman temppuiluita.
Neiti Nasu on vielä itserakkaampi kuin kirppu,kirjoittelee harmaana itselleen rumia aloituksia että saa taas hilattua ketjua ylöspäin ja pysyy aina esillä.Pätemisen tarve on suuri tsoin ymmärtäähän sen kun ei ole sitä elämää muuta kuin virtuaalipalstalla.
 
ihan pakko
kirjottaa..miten neiti nasu kerkeet olla täällä jatkuvasti? jos ukkos on aina töissä..lapsesi leikkii aina yksin?
muistan joskus aikasemminkin mietittiin että onko sulla ees lapsia vai miten on mahollista et oot niin usein täällä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.03.2005 klo 10:23 ihan pakko kirjoitti:
kirjottaa..miten neiti nasu kerkeet olla täällä jatkuvasti? jos ukkos on aina töissä..lapsesi leikkii aina yksin?
muistan joskus aikasemminkin mietittiin että onko sulla ees lapsia vai miten on mahollista et oot niin usein täällä.
Mietitte kenen kanssa? Jonkun kaveris? :eek: No on teilläkin elämä. :D

Ja psst, älä kerro kellekään mutta mä en ole täällä aina, mutta annetaan muiden uskoa niin ettei maine mene.
 
ihan pakko
siis täällä kaksplussan sivuilla ihmeteltiin että miksi neiti nasu on aina paikalla.. minä en sitä keskustelua aloittanut mutta sen jälkeen kiinnitin aisiaan huomiota niin olet todellakin joka palstalla mielipiteitesi kanssa ja mooonta kertaa päivässä
kerro uteliaalle miten aikasi riittää?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.03.2005 klo 11:15 ihan pakko kirjoitti:
siis täällä kaksplussan sivuilla ihmeteltiin että miksi neiti nasu on aina paikalla.. minä en sitä keskustelua aloittanut mutta sen jälkeen kiinnitin aisiaan huomiota niin olet todellakin joka palstalla mielipiteitesi kanssa ja mooonta kertaa päivässä
kerro uteliaalle miten aikasi riittää?
Mä olen super hyper extra tehokas, hyvä organisoimaan asioita, mulla on ainoastaan yksi lapsi joka sekään ei ole enää vauvaikäinen, olen kotiäiti. Ei siihen paljon muuta vaadita. :D :LOL:
 

Yhteistyössä