NEITI NASULLE

\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2004 klo 18:00 Titta kirjoitti:
No voi herranen aika taas. Eikö täällä ole jo aika kauan sitten todettu että Neitinasu on yks teinihösö ja sipuli taitaa kuulua samaan joukkoon... Annetaan Neitinasun hössöttää ja laukoa lapsellisia mielipiteitään. Kyllä se siitä joskus aikuistuu. Ja odotan jo oikein innolla "nasuttajan napakkaa" kommenttia takaisin... Mutta eikös se teininasu ollut niin että mielipiteensä saa sanoa?!?
Sanoo titta här 12 v. Eikös se ollut niin että mielipiteensä saa sanoa?? :p ;) :whistle:

(Anteeksi vaan mutta en viitsi sulle muuta järkevämpää kommenttia antaa, kun ei tuo sunkaan mielipide kovin fiksu ollut. Sanotaan vaan mielipide jokasesta nikistä, pistetäänkö ketjut pystyyn? "kuka on mielestäsi #&%£$!*? entä idiootti? kuka ei missään tapauksessa kykene lapsiansa kasvattamaa? vastuuntunnoton?" Tosi järkevä idea!! Saa sitten sinunlaiset oikein luvan kanssa muita haukkua.)

 
nikitön
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2004 klo 18:15 Titta kirjoitti:
No äkkiäpäs tulit kommentoimaan... Taidat asua kaksplussan sivuilla kun aina olet täällä kärkevine mielipiteinesi.
Peesaan.
No niin se taitaa asuakin. Kuuluis paremmin tuonne vauvan puolelle kaltaistensa panettelijoiden joukkoon...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2004 klo 18:17 nikitön kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2004 klo 18:15 Titta kirjoitti:
No äkkiäpäs tulit kommentoimaan... Taidat asua kaksplussan sivuilla kun aina olet täällä kärkevine mielipiteinesi.
Peesaan.
No niin se taitaa asuakin. Kuuluis paremmin tuonne vauvan puolelle kaltaistensa panettelijoiden joukkoon...
Kiitos huolenpidosta, mutta asun ihan kerrostaloasunnossa, kattokin löytyy eikä vuoda. Ikkunaremontti juuri tehty joten ei niistäkään vedä. En siis tarvitse asuntoa, mutta kiitos tarjouksesta!! ;)
 
Cressida
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2004 klo 18:00 Titta kirjoitti:
No voi herranen aika taas. Eikö täällä ole jo aika kauan sitten todettu että Neitinasu on yks teinihösö ja sipuli taitaa kuulua samaan joukkoon... Annetaan Neitinasun hössöttää ja laukoa lapsellisia mielipiteitään. Kyllä se siitä joskus aikuistuu. Ja odotan jo oikein innolla "nasuttajan napakkaa" kommenttia takaisin... Mutta eikös se teininasu ollut niin että mielipiteensä saa sanoa?!?
ja ikää oli :whistle: taitaa neitinasun mielipiteet asioista sattua joitakin arkaan paikkaa ku niin ollaan herne nenässä ;) eikö se niin ole että totuus satuttaa eniten :x :D
 
Minua ei neitinasun mielipiteet hetkauta suuntaan tai toiseen mutta olen muiden palstailijoiden huomannut loukanneensa mielensä monta kertaa neitinasun ajattelemattomien kirjoitusten takia. Hän esittää aikamoista asiantuntijaa melkein aiheesta kuin aiheesta. Kyllä se kuitenkin oikeasti on niin että iän myötä ihminen kasvaa. Vai voitko sanoa ajatelleesi vaikka kahdeksantoista vuotiaana samalla tavalla kuin kolmekymppisenä? Tai en tietenkään tiedä minkä ikäisiä te muut olette (paitsi nasun tiedän) mutta minun katsontakantani asioihin on ainakin aikuistunut ajan myötä. Alkukirjoitukseni oli kenties ajattelematon mutta neitinasu on aika provosoiva persoona. Ja ihmettelen myös sitä että miksi tämä kyseinen henkilö ylipäänsä vaivautuu vastaamaan näihin panetteluviesteihin jos ne eivät häntä jotenkin kolauttaisi? Väittää kuitenkin että nämä kirjoitukset eivät tunnu missään ja kaikilla on oikeus mielipiteisiinsä ja sitten kuitenkin älähtää aika pahastikin? Ehkäpä vähemmän provosoiva kirjoitus puolin ja toisin olisi paikallaan.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2004 klo 19:44 Titta kirjoitti:
Minua ei neitinasun mielipiteet hetkauta suuntaan tai toiseen mutta olen muiden palstailijoiden huomannut loukanneensa mielensä monta kertaa neitinasun ajattelemattomien kirjoitusten takia. Hän esittää aikamoista asiantuntijaa melkein aiheesta kuin aiheesta. Kyllä se kuitenkin oikeasti on niin että iän myötä ihminen kasvaa. Vai voitko sanoa ajatelleesi vaikka kahdeksantoista vuotiaana samalla tavalla kuin kolmekymppisenä? Tai en tietenkään tiedä minkä ikäisiä te muut olette (paitsi nasun tiedän) mutta minun katsontakantani asioihin on ainakin aikuistunut ajan myötä. Alkukirjoitukseni oli kenties ajattelematon mutta neitinasu on aika provosoiva persoona. Ja ihmettelen myös sitä että miksi tämä kyseinen henkilö ylipäänsä vaivautuu vastaamaan näihin panetteluviesteihin jos ne eivät häntä jotenkin kolauttaisi? Väittää kuitenkin että nämä kirjoitukset eivät tunnu missään ja kaikilla on oikeus mielipiteisiinsä ja sitten kuitenkin älähtää aika pahastikin? Ehkäpä vähemmän provosoiva kirjoitus puolin ja toisin olisi paikallaan.
Jos sopii niin mä itse määrittelen ne asiat mistä oikeasti jotain tiedän, ja kerrohan, miksi en saisi tietoani muille jakaa jos sitä kerran löytyy?? Minusta tapa katsoa ja käsitellä asioita ei liity ikään kuin hyvin vähän, enemmän merkitystä on sillä missä asioissa on elämänkokemusta ja missä ei. Vaikka sinä kolmekymppinen tietäisit enemmän talonrakennusurakasta, lasten sairauksista tai muista, niin voin väittää että jossain muissa asioissa minä kaksikymppinen olen paljon viisaampi. Tämä ei ole omaa kehua, vaan oikeasti en usko että kukaan pystyy väittämään tietävänsä asiasta, josta mitään kokemusta ei ole. Oli sitten 20 tai 60 vuotias.

Minä olen väittänyt että oikeus mielipiteisiin on, mutta tällaiset mielipiteet (ja kirjoitusketjut) joissa tieten tahtoen muita loukataan ovat täysin turhia ja osoittavat vain kirjoittajan oman tyhmyyden. Ja kuka on väittänyt näiden kirjoitusten olevan mulle yksi lysti?? Olisiko itsellesi, jos sinua varten tällainen haukkumisketju pystyyn laitettaisiin? Epäilen. Yritän olla välittämättä, muuhun en pysty.
 
Sanon sulle Neiti Nasu, että ei kannata vastata, jos haluat ketjun loppuvan. Näiden tarkoitushan on nimenomaan ärsyttää, ja se onnistuu jos aina vastaat. Nämä painuvat heti pohjaan jos et noteeraa niitä laisinkaan.
Vai onko sun aina pakko saada se viimeinen sana? :whistle:
 
Tosi säälittävää että aikuiset ihmeiset viitsivät kuluttaa aikaansa tälläiseen toisten haukkumiseen.Pitäis hiukka olla suvaitsevampia toisia kohtaan.Jotenkin säälitää tämän Nasun puolesta,tuskinpa kukaan haluais täällä oikeen silmätikkuna olla ja tämä viestiketju ei ole ensimmäinen. :ashamed: Ja kyllä mielestäni Nasulla on ihan asiallisiakin kommentteja. :)
 
hii op
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2004 klo 20:32 Äiti-alokas85 kirjoitti:
Ny o jännää... :whistle: Haluankohan kasvaa aikuiseks koskaan, jos se kerta on tuollaista..
vaikka iältä olisikin nuori niin kyllä ainakin mieleltään pitäisi aikuinen olla kun lapsia alkaa väsäämään
 
jestas
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2004 klo 22:27 Äiti-alokas85 kirjoitti:
Sitäpä juuri yritän ja meinasin ottaa esimerkkiä täältä keskustelu-palstalta, mutta kai otan esimerkkini muualta...
joo kato parempi mennä muualle leikkimään fiksua :whistle:
 

Yhteistyössä