NEITI NASULLE

Cressida
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2004 klo 17:31 Mia kirjoitti:
Cressidalle vaan terveisiä että kyllä täällä on ihan yhtä lailla oikeus sanoa omia mielipiteitään kuten NeitiNasulla,harvoinpa ne kovin rakentavia tosiaan ovat nuo hänen kirjoituksensa.
sulla se vasta rakentavaa palautetta olikin :D ;) B)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2004 klo 17:04 Cressida kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2004 klo 17:31 Mia kirjoitti:
Cressidalle vaan terveisiä että kyllä täällä on ihan yhtä lailla oikeus sanoa omia mielipiteitään kuten NeitiNasulla,harvoinpa ne kovin rakentavia tosiaan ovat nuo hänen kirjoituksensa.
sulla se vasta rakentavaa palautetta olikin :D ;) B)
Mun on pakko tähän sanoa, että toki saa mielipiteensä sanoa itse kukin mutta enpä minä ainakaan ole kenellekään erikseen oikein haukkumisketjua pystyyn pistänyt. Eli eiköhän ole vissi ero sillä sanooko mielipiteensä vai mennekö henkilökohtaisuuksiin kuten nyt tässä avauksessa? Voin olla täysin väärässäkin, mutta näin olen käsittänyt.
 
:) :) :) Pidähän lippu korkeella ja jatka samaa rataa ;) ;) Pitäis olla suodatin tos ettei ihan mitä aiheita pääsis läpi tuleen.En todellakaan ymmärrä tollasta,että pitää oikein keskustelu otsikko laittaa jossa mollataan yhtä.Mielipide vapaushan on,mutta tuo meni jo yli sen!!Onneksi et ole ilmeisesti sellainen et kovin pienist vetäsit pulttii.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2004 klo 22:30 yks vaan kirjoitti:
laitetaan vaan, ettei linnaan jouduta kavereiden puolesta B)
Ja sieltä se totuus tuli julki jälleen!! Mitä olitkaan sanomassa? Kovempaa, ei kuulu! Nytkö kakistelet kun ihan luvan kanssa saisit asiasi sanoa?

Onko sun salainen haave ammatti toimittaja/reportteri tai vastaava? Tiedätkö miksi et ikinä siihen hommaan pääse? Koska siinä pitää olla ja pitää myös muut ihmiset koko ajan ajantasalla!! Ja tuosta asiasta oli puhetta jo aamulla ja sä nyt klo22.30 vasta siitä muille informoit! Vähän ripeyttä toimintaasi kiitos! En mä tarvitse juoksupoikaa joka on 12 tuntia jutuissaan myöhässä! ;) :p
 
piste
hohhoijaa..
Näitä neitinasu-ketjuja on jo useampia.
Ne saisi loppumaan, mutta tämä neitinäsä itse tekee aina uuden aloituksen niihin, että viestiketju ei vain pääse loppumaan.
Eli se menee näin. Pyydetään, että lopetetaan jo tämä viestiketju. OK, ketju painuu alemmas, kunnen neiti nasu itse kirjoittaa taas siihen ja ketju pomppaa ensimäiseksi.
Sairastaakohan tämä NASU jotain narsistista häiriötä kun haluaa itsestään puhuttavan koko ajan. Eikö sovittais naiset, että annetaan tuollaisen sairaan persoonan olla rauhassa.
 
Toinen neiti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.05.2004 klo 06:24 piste kirjoitti:
hohhoijaa..
Näitä neitinasu-ketjuja on jo useampia.
Ne saisi loppumaan, mutta tämä neitinäsä itse tekee aina uuden aloituksen niihin, että viestiketju ei vain pääse loppumaan.
Eli se menee näin. Pyydetään, että lopetetaan jo tämä viestiketju. OK, ketju painuu alemmas, kunnen neiti nasu itse kirjoittaa taas siihen ja ketju pomppaa ensimäiseksi.
Sairastaakohan tämä NASU jotain narsistista häiriötä kun haluaa itsestään puhuttavan koko ajan. Eikö sovittais naiset, että annetaan tuollaisen sairaan persoonan olla rauhassa.
Älä lue jos häiritsee!! Tämä ketju on pomppinut ykkösenä tuossa listassa ja pidemmän aikaa, eikä se todellakaan ole neitinasun vika vaan tasan varmasti niiden muiden jotka mollauskirjoituksiansa tänne kirjottaa. Jos minä olisin neitinasu en myöskään jättäisi vastaamatta: kerta ihmiset puhua haluaa, niin annetaan sitten aihetta siihen. Ota myös huomioon, että täällä on monia Naisia jotka nasusta pitävät, eivätkä pidä sairaana kuten sinä halveksien kirjoitat!


Muuten neitinasu, tuo ylempi kirjoitus oli kyllä paras!! =) ;) :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.05.2004 klo 11:44 Dina kirjoitti:
PISTE PISTE PISTE.OLIKOHAN TARPEEKS SELKEESTI?
no eipä muuten ollu... Saisko vielä yhden kerran :D :D :D

ja NeitiNasulle vaan tsemppiä... Hitsin hitsi, mä oon kyl sulle hiukan kade... Moneskohan viestiketju tää jo oli, vartavasten sulle tarkotettu ;) :whistle: Sä oot kyl tosi suostittu :D :D :D
 
:/ hmmmmmmmmm,kamalaa tekstiä!
En minäkään neiti nasun "fan clubiin "kuulu ,kommentit aika tökeröjä,saanen sanoa ,ja oppia ikä kaikki hänelläkin....hän oppii vielä "nöyryyttä"aikanaan ,kuten toivottavasti me kaikki muutkin..Mutta silti EN hyväksy ,että otsikko on tehty provosoivassa mielessä ja että täällä haukutaan jotakin tiettyä tyyppiä aivan sivukaupalla :(
Mutta kun akat laittaa samaan "soppaan" niin ylihän se välillä kiehuu =) =) =) Ollaan ihmisiksi jookosta?kaikilla on sitten mukavampaa ;)
 
sipuli
hohhoijaa
täällä ne "aikuset" ja "tosi fiksut" ihmiset taas NeitiNasua hakkuvat.
mä en jaksa ymmärtää että miten teillä on edes varaa nasua täällä haukkua lapselliseksi ym
entäs te????
"aikuiset" ihmiset haukutte täällä nuorempia äitejä,
voi että!!!
ei teillä oikeasti ole varaa NeitiNasua haukkua,tai jos haukutte niin älkää edes kehdatko väittää että olisitte itse jotenkin aikuisempia,
kyllä nasun jutut ovat teidän juttujen yläpuoleela.
naurettavaa
*haleja NeitiNasulle*
toivoo:toinen tyhmä naiivi teini äiti
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.05.2004 klo 22:07 Katja kirjoitti:
Ja sillä Sipuli sano Sipuli ja tuli ja nosti taas ketjua ylös päin \|O
Sä et siis varmaan haluais että sun tutut puolustais sua jos sattus niin et tää ketju oliskin nyt sitten vaikka sulle... Sepä mukavaa...
ja heh, tulipa nostettua tätä taas :D

T. myöskin sitten varmaan teiniäiti B)
 
No voi herranen aika taas. Eikö täällä ole jo aika kauan sitten todettu että Neitinasu on yks teinihösö ja sipuli taitaa kuulua samaan joukkoon... Annetaan Neitinasun hössöttää ja laukoa lapsellisia mielipiteitään. Kyllä se siitä joskus aikuistuu. Ja odotan jo oikein innolla "nasuttajan napakkaa" kommenttia takaisin... Mutta eikös se teininasu ollut niin että mielipiteensä saa sanoa?!?
 

Yhteistyössä