Näyttö viikosta, joku joka on tehnyt (lh ja kasvun tukeminen) ??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lh

Vieras
Siihen kun laitan mitä teen päivän aikana niin pitääkö siinä olla kellon ajat vai riittääkö että esim

Aamulla teen lasten aamupalan ja tarjoilen sen lapsille.

Päivällä katson että lapset pukevat lämpivästi päälle ja pukemis tilanne pysyy rauhallisena.

Päivällä Jaan lounaan lapsille

Päivällä järjestän lasten nukkaritilojen sängyt.

Eli voiko esim noin laittaa ??

tietenkin noita pitää enemmän avata.... niin ja pitääkö kaikilta viidletä päivältä olla tämä vaikka toisena päivä toistuisi sama rytmi ???

otan muitakin vinkkejä vastaan :)

siis sitä viiden päivän näyttöön tehtävää suunnitelmaa mitä teen eripäivinä eli tutkintotilaisuuden toteutus on otsikko. tulee siihen kirjalliseen tutkintosuoritukseen.

siis sähän näytät eri päivinä eri osioita, eikö? vaikka sulla toiminta ois suht samaa viitenä päivänä, niin näyttösuunnnitelmassa kuvattava nimenomaan sitä toimintaa, jota olet minäkin päivänä näyttämässä. voit käyttää apuna päiväkodin/ryhmän omaa päiväohjelmaa ja miettiä niihin kohtiin koulun antamien tavoitteiden kantilta jonkinlaisen toiminnan ja jakaa sen eri päiville. kirjotinkohan vähän monimutkasesti :laugh:

Ei tartte laittaa kellonaikoja, mutta suosittelen vääntämään rautalangasta, jos tiedät jo kellon ajat. Jos siis tiedät mihin aikaan alat tekemään ruokaa, niin pistä siihen.

Muista vääntää kaikki rautalangasta niin tarkkaan kuin tyhmälle tekisit sitä. Silloin oletettavasti olet ottanut kaikki huomioon ja varmasti vaikuttaa arvosanaan. Kuin myös sitten näytön toteutumisen jälkeen itsearvioon mieti jokainen sekuntti mitä olet tehnyt tai sanonut ja miksi... Paljon siitä silti jää pois sellaista mitä arvioijat huomaavat, mutta oletettavasti olet huomioinut silloin paljon...

Idioottimaisia noi kirjalliset työt. Niitten perusteella en yhtään tekijää valitsisi.

Mutta kai se näyttää hienolle koulujen kootuissa CV:issä että tämmönen ja tällainen meilläkin on ollut.

Mun ei ainakaan ole koskaan tarvinnut noin tarkasti suunnitelmaa tehdä. Toki olen tarkasti kertonut, miten aion kriteerit näyttää, mutta tuo näyttöviikon suunnitelman olen tehnyt tyyliin: "maanantaina järjestän lapsille temppuradan..." jne.

Alkuperäinen kirjoittaja eukko:
Mun ei ainakaan ole koskaan tarvinnut noin tarkasti suunnitelmaa tehdä. Toki olen tarkasti kertonut, miten aion kriteerit näyttää, mutta tuo näyttöviikon suunnitelman olen tehnyt tyyliin: "maanantaina järjestän lapsille temppuradan..." jne.

niin ja vitosen olen aina näytöstä saanut. Tosin nyt olen äippälomalla ja se arvosteluasteikko on kait muuttunut 1-3...

Meillä oli että kirjotat kaikesta siitä missä näytät, eli jos ekana päivänä näytät että osaat pestä kädet, kerrot tarkemmin tapahtumasta jne(eli joku kriteeri täyttyy) ja sit sun ei tarvi sitä joka päivä selostaa. Mutta kuitenkin mainitset, eli joka aamu tulen töihin ja pesen kädet.

Meillä on ainakin tosi tarkkaa se että kaikki tekemäs tulee esiin.

Alkuperäinen kirjoittaja kiesus:
siis mikä ihmeen pilipalikoulutus toi lähäritutkinto oikein on??? :o mitä arvoa on tommosella "suunnitelmalla"??

Kuule ihan joutuu jokaasessa koulutuksessa tekemään suunnitelmia jos on näyttöjä. Aika typerää tuon takia haukkua pilipalikoulutukseksi, se näyttösuunnitelman teko on vain pieni osa siitä koulutuksesta.

Yhteistyössä