A
ap
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja neito83:no vittu säästäkää älkääkä kitiskö!!!! jos on varaa tehdä kaksi lasta,niin ette kai ny niin persaukisia voi olla. ja jos on vakityö niin kyllä hän käteen saa ainakin yli 1000kk ja sä saat äitiysrahaa luulen että te saatte rahaa vajaa 2000kk. se on taas sitten oma päätös miten asuu. jos nyt on annettu tuollainen mahdollisuus matkustaa edullisemmin niin tottakai sit kitistään kun ei kaikkee maksetakkaan! tai sitten parempaan työhön ja sä heti töihin kun vauva on 10kk. itse tiedän mitä on olla köyhä,ja sen takia tollanen ärsyttää. onneks ne ajat on kaukana takana ja nyt menee hyvin. ja mullakin on kaksi lasta joista toinen vauva,saan itse rahaa tonnin kuukaudessa ja mies saa yli kakstonnia käteen kuussa. asutaan edullisessa vuokrakolmiossa ja tehdään oikeestaan kaikkee mitä halutaan. nyt me säästetään että lähetään ulkomaille ensisyksynä. säästäkää vaikka 50 euroo kuussa ni saatte tehdä kivan reissun sitten kun on kaikki koossa,ja vauvakin sillon isompi.
Reps ;D käteen miehellä 1100 ja mulla todella pieni äitiyspäiväraha sillä olen hoitanut kotona esikoisenkin(ei työstä etua äitpäivärahassa).