Naurettavaa tuohua...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nanna85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nanna85

Aktiivinen jäsen
15.08.2009
1 440
0
36
Olen ollu pitkään libbellä kirjoittaja ja nyt kyl touhu menny uskomAattomaks..
ei saa näeemmä ennää ees puhua BB-häädöstä kun ketju poistetaan... samoin kun ihmettelee tätä touhuu ääneen et miks se on poistettu ni seki positetaan XDD

enkä tiiä miks ei siel saa puhuu ennää oikee mistää mittää... on kyll paikan taso laskenu iha raalla kädellä mitä se oli vuonna 2005-2007 jo viimevuodest asti ollu siellä melkosta pelleilyy se ylläpito..

Aika naurettavaa touhua tosiaan... Nimittäin mennä toisille foorumeille itkemään, jos ei edellinen foorumi suvaitse kaikkea. Ei voi muuta kuin sanoa: LOL. :D:D:D

Ps. Hanki Nanna85 ihan oikea elämä jookos??? ;)

uskomatonta on se, että ap luulee kaikkien täälä tietävän mistä on kyse kun kirjoittaa surkeasti jostain itseään koskettavasta asiasta. En ymmärtänyt mitään.

Miksette ole asiasta yhteydessä ylläpitoon? Sivuston ulkopuolinen adressi tms mitä moderaattorit eivät voi poistaa tai jtn... Se täällä valittaminen tuskin tuo muutoksia asiaan.

Jos et ole samaa mieltä, provosoit ja saat jäähyn. Jos kerrot mielipiteesi, provosoit ja saat jäähyn. Jos et omaa omia mielipiteitä niin libero on oikea paikka. Jos sulla on omia mielipiteitä, niin ne on osattava kertoa niin, että se nykyinen "kerma" voi olla samaa mieltä. Mä tuon tuohtumukseni julki täällä siksi, etten nuoleskele ketään vaan sanoo mielipiteeni varomatta toisten tunteita. Ja siksipä en liberoon enään pääse. Tosin.. Empä ole sitä edes kaivannut. Se meno siellä on yhtä kivaa ku klovni hautajaisissa.

Jos et ole samaa mieltä, provosoit ja saat jäähyn. Jos kerrot mielipiteesi, provosoit ja saat jäähyn. Jos et omaa omia mielipiteitä niin libero on oikea paikka. Jos sulla on omia mielipiteitä, niin ne on osattava kertoa niin, että se nykyinen "kerma" voi olla samaa mieltä. Mä tuon tuohtumukseni julki täällä siksi, etten nuoleskele ketään vaan sanoo mielipiteeni varomatta toisten tunteita. Ja siksipä en liberoon enään pääse. Tosin.. Empä ole sitä edes kaivannut. Se meno siellä on yhtä kivaa ku klovni hautajaisissa.

Alkuperäinen kirjoittaja ÄTW:

Ei tartte jankata!

Yhteistyössä