T
Taistelija
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Pthyi:Voi tuitui. Tuohonko saakka yltää sun asiallinen keskustelutaitos, että heti pitää alkaa nimittelemään jos joku on sun kanssa erimieltä asioista?
Sori jos otit itseesi...ellet sitten ole telaketjufemakko. Puhuin ihmisistä yleensä, en nimenomaan sinusta. Feminismi ei ole sukupuolisidonnaista juu nou.
Alkuperäinen kirjoittaja Pthyi:Minkähän takia sillä suhteen toisella osapuolella, eli miehellä, ei ole minkään maailman vastuuta ehkäisystä? Että ei mun tartte, mä vaan haluun ja jos en saa, niin suutun?
Vastuu on molemmilla ja johan ilmaisin mielipiteeni tuollaisesta reagoinnista tilanteessa. Totuus on kuitenkin se että ennen kuin oikeusjärjestelmä lakkaa suosimasta äitiä lapsiasioissa niin ei voida puhua tasavertaisesta vastuusta. Jos miehellä on yhtään itsesuojeluvaistoa jäljellä niin se hommaa ne kumit jottei joudu antamaan siivua jokaisesta tilistään tulevaisuudessa äidin meikkeihin tai sen uuden miehen kaljoihin...koska sinne ne menee kuitenkin. Minä en kuluta elatusmaksun kokoista % tilistäni syömiseen joten 100% varmasti se ei kulu yhdenkään lapsenkaan kuukausittaiseen terveelliseen ateriointiin eikä vaatteiden tarvitse olla Burren viimeisintä mallistoa. Lapsilisän ja elatusmaksun on tarkoitus auttaa lapsen tuomien kustannusten hoitamisessa, ei kattaa niitä kokonaan niin että rahaa jää ylikin.
Alkuperäinen kirjoittaja Pthyi:Missä on aikuismainen käytös ja ajattelutapa? Tuo on just sitä minäminä- ajattelua, kun aivot sijaitsee hippasen alempana kuin ihmisellä yleensä.
Voi kuule, olen miettinyt tätä samaa melkein aina väitellessäni vastakkaisen sukupuolen kanssa joskus siihen itsekin syyllistyneenä. Kun järki jätetään narikkaan ja vedetään tunteella niin ikinä ei synny mitään hyvää. Tästä on todisteena mm. moderni taide ja varmaan 2/3 nuorten aikuisten parisuhderiidoista. Ei ne munasarjat ole paljon munia ylempänä...huomioiden sukupuolten väliset pituuserot ne ovat yleensä 10cm tarkkuudella samalla korkeudella.