L
Lunatic
Vieras
http://fi.wikipedia.org/wiki/Narsistinen_persoonallisuush%C3%A4iri%C3%B6
Tunnetteko tällasia ihmisiä? Itse tiedän 2 kpl:tta.
Tunnetteko tällasia ihmisiä? Itse tiedän 2 kpl:tta.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja joo:Joo, Rukoilijasirkka palstalta.
Alkuperäinen kirjoittaja joo:Joo, Rukoilijasirkka palstalta.
Alkuperäinen kirjoittaja kyllä:luulen tietäväni yhden.
Tämän diagnoosin on tehnyt minä =)
mutta siis epäilys heräsi, ja en oikeastaan ollut minä joka sen narsismin tajusin. Tiesin heti että jotain siinä oli. On tuhonut oman suvun ja minun suvun.
Luin kirjan "naimisissa narsistin kanssa"
ja siinä oleva kuvaus ja henkilön historia, mistä moinen usein johtuu on juuri kun tuntemani nainen.
Se tuntuu jotenkin epätodelliselta, mutta kun on nähnyt mihin hän kykenee ja seurannut sivusta sekä ollut mukana sotkuissa niin tuntuu hirveältä ja tuntuu todella hirveältä että läheinen on tässä ihmisessä kiinni mutta et voi tehdä mitään....
Alkuperäinen kirjoittaja niin varmaan:Voihan niitä kuvitella tietävänsä. Aika monella on narsistisia piirteitä, mutta ihan persoonallisuushäiriö-diagnoosiin ne ei riitä...
Alkuperäinen kirjoittaja niin varmaan:Voihan niitä kuvitella tietävänsä. Aika monella on narsistisia piirteitä, mutta ihan persoonallisuushäiriö-diagnoosiin ne ei riitä...
Alkuperäinen kirjoittaja kyllä:mutta jos joku haluaa lukea asiasta enempi niin suosittelen sitä naimisissa narsistin kanssa.
Se on kirjoitettu niin että kaikki ymärtää eli ei tarv olla lääkäri
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja niin varmaan:Voihan niitä kuvitella tietävänsä. Aika monella on narsistisia piirteitä, mutta ihan persoonallisuushäiriö-diagnoosiin ne ei riitä...
aivan..
Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:En tunne. Kukaan ei ole kertonut omaavansa kyseistä diagnoosia.