Näkyykö täi selvästi vai liikkuuko se päässä?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hullu kohta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hullu kohta

Vieras
Tarkistin lasten päitä kun tuli koulusta täi lappu.Mistä sen tietää kun noilla voi olla vaikka hiekkaa päässä että mikä siellä täi on.Hitto mulla menee järki,onneksi ei liikehdintää ainakaan havaittu.
 
Hyi helevetti!Mä varmaan menisin sekasin jos löytäsin lapsiltani saati iteltä täitä.Kaikkia niitä pitää ollakkin.Mutta pakkohan niiden täitten on jostain saada se alku tai siis jostakinhan ne ihmiseen tulee.
 
yöh...! :x
Noilla ei vielä ole (onneks) täitä ollut, mä saisin varmaan sätkyn! (Mies sais tosin pahemman sätkyn, se kun on niin pöpökammonen... jotain positiivista asiasta jos haetaan... *sarkasmia sarkasmia* )
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ja ovat varmasti liikkuvia??etteivät ole jähmettyneet kun paperille putoovat?

Aivan varmasti liikkuvat ja erottuvat jos niitä on, eivät jähmety paperille pudotessaan!

Täit on läpikuultavia, liikkuvat hiuksessa vikkelämmin, paperin päällä kömpelömmin.

*kokemusta löytyy...*mä

 

Yhteistyössä