Täi-asiaa... (ja anteeksi mahdolliset kutina-reaktiot)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aurinkokunta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Aurinkokunta

Vieras
Siis mie panikoin, kun taas koulusta tuli tässä tannoin täi-varoitus.
Toistaiseksi ollaan aina onnistuttu ne välttämään, mutta miten herkkään se oikeasti tarttuu?
Hyppääkö se esim. vieruskaverin (pulpetit pareittain) päästä toisen päähän?
Lakit pidetään kyllä koulussa omissa takinhihoissa tai laukussa tai pulpetissa, eikä yhteisnaulakossa.

Ja mistä mie oikeastaan ne tunnistan, jos niitä tulee? Näkyykö ne selvästi, kun kampaa hiuksia, vai onko ne suurennuslasi-tyyliin etsittäviä?

Siis ainakaan tänäänkään vielä en mitään löytänyt kenenkään päästä, mutta heti ne tuli mieleen, kun yks pojista ohimennessään raapautti päätään. Mutta tokihan sitä pää hikoaa ja kutiaa muutenkin kun täiden vuoksi... Ainakin meillä, kun penat painaa sata lasissa niin pihalla kun sisälläkin :whistle: :ashamed:
 

Yhteistyössä