"Näkijä" kokeilee

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja k
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja k:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti25:
täällä vapaaehtoinen...

Tuntuu että olet kovasti kiinni arjen pyörityksessä ja haaveita on tulevaisuudesta, mutta vasta vuosien päästä ne selkiytyvät.
Kaikkea ei voi saada heti.
Miehesi on auttavainen ja hyväluonteinen. Sukusi on sinulle tärkeä
ja läheinen ja ylensäkin sukusiteet.
Olet hyvä äiti.
Lieneekö sinulla jokin taloasia mielessäsi joka vaivaa? Talo tai sen rahoitus?

tämähän oli niin totta että oikein pelottaa. Tosiaankin eräs taloasia mielessäin pyörii.
 
Alkuperäinen kirjoittaja viikki:
Minä. Vaikka ei varmaan tuu mitään uutta rintamalle..

No, mä kokeilen: olet rauhallisessa elämänvaiheessa, nyt ei ihan heti ole tulossa mitään suuria juttuja. Ehkä olet "jämähtänyt" tähän elämänvaiheeseen, joka on tuttu ja turvallinen.
Liikutko tarpeeksi?
Vuosien kuluessa muutosta tulee sinunkin elämääsi vähin erin.
Näkisin että sulla vois olla vakaa parisuhde, jos ei ole nyt, olisi ainakin tulossa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiti25:
Alkuperäinen kirjoittaja k:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti25:
täällä vapaaehtoinen...

Tuntuu että olet kovasti kiinni arjen pyörityksessä ja haaveita on tulevaisuudesta, mutta vasta vuosien päästä ne selkiytyvät.
Kaikkea ei voi saada heti.
Miehesi on auttavainen ja hyväluonteinen. Sukusi on sinulle tärkeä
ja läheinen ja ylensäkin sukusiteet.
Olet hyvä äiti.
Lieneekö sinulla jokin taloasia mielessäsi joka vaivaa? Talo tai sen rahoitus?

tämähän oli niin totta että oikein pelottaa. Tosiaankin eräs taloasia mielessäin pyörii.

No, hyvä kai se on jos on totta... se rahoitus ja muu taloon liittyvä on vielä
"auki", ilmeisesti.
Turvaudu sukuun, kaikissa asioissa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja k:
Alkuperäinen kirjoittaja Violet:
Mulle joo mielellään!

Sulla lienee jokin vaikeahko ihmissuhde, muuten ihan kohtalaista "auringonpaistetta". Nämä ihmissuhdekiemurat kun saat selviksi, kaikki
olis hyvin.
Sulla lienee työpaikalla jotain haastetta ja kohtalaisen vauhdikasta
elämää sulla nyt näyttäs olevan.
Tosiaan harjoittelen-saa antaa hiukan palautetta miten meni...

Heh, kerkesin jo äristä...Juu siinähän se onkin saanko selviksi, eroahan tässä on jo mietitty - liekkö se se ratkaisu? Tuo työasia hmmm, se on vielä täällä kotona ;) eli kotiäitinähän sitä, näätkö muuta?
Mitähän syksy tuo tullessaan - taitaa mennä kaikki uusiksi, pelottaa kyllä. Mutta pakko jos pakko.
 
Alkuperäinen kirjoittaja k:
Alkuperäinen kirjoittaja viikki:
Minä. Vaikka ei varmaan tuu mitään uutta rintamalle..

No, mä kokeilen: olet rauhallisessa elämänvaiheessa, nyt ei ihan heti ole tulossa mitään suuria juttuja. Ehkä olet "jämähtänyt" tähän elämänvaiheeseen, joka on tuttu ja turvallinen.
Liikutko tarpeeksi?
Vuosien kuluessa muutosta tulee sinunkin elämääsi vähin erin.
Näkisin että sulla vois olla vakaa parisuhde, jos ei ole nyt, olisi ainakin tulossa.

Hmm, ei oikein osunut. :/
Myimme talomme, ja ostimme remonttihelvetin..
Liikun viikossa 5 päivää, juosten, kävellen tai salilla käyden.
Vakaa parisuhde on, vielä. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja äippä4:
kerro mitä tulevaisuus tuo meidän perheeseen

Pieniä ristiriitoja näkisin ja paljon touhuamista. Jalkojen vipinää.
Muuten kohtalaisen huoletonta. Pinnan alla on mietinnässä kuitenkin
isompia asioita joista keskustelet miehesi kanssa pöydän ääressä.

Näkisin teidän perheessä olevan ainoastaan hyviä hankkeita.
Osa toteutuukin tässä ajan kuluessa!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Cata76:
Minulle kans vois kertoa mitä tulevaisuus tuo tullessaan :)

Tää kestää ennen kuin vastauksia tulee, mutta yritän taas: Elämäsi vaikuttaa
mielenkiintoiselta, säpinää on ja työtä sulla on/tulet saamaan.
Kestänee vielä ennen kuin saat "jalat maahan".
Tärkeä mieshenkilö joka määrittelee elämääsi, näkisin.
Ihan hyvää näkisin.
Joku sukulaisesi sairastuu tai on sairastunut?
 
Alkuperäinen kirjoittaja k:
Alkuperäinen kirjoittaja Äiti31:
Otanko tosissani erään vanhemman miehen?

En tiedä voiko sitä ihan tosissaan ottaa, sun pitäs tutustua syvemmin.
Vaikuttaa olevan hyväkäytöksinen mies, hyvä luonne!

Kiitos kovasti.Hyvä käytöksinen on kyllä,mutta välillä tuntuu,että leikkiikö vaan.Hän on 13 v vanhempi mua.Kovin mukava mies.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kuokka:
kun sait vahan vainua tuosta lomareissusta niin kehtaako pyytaa lisaa... naetko mitaan minun tilanteesta? Kerro vain rehellisesti ja annan palautetta kuinka meni.

Hu, tää kestää tää vastaaminen, mutta tässä: pieniä ristiriitoja näkisin, mutta
sinä selviät. Se matka on tosi tärkeä. Hyvältä näyttää, vain pieniä kommelluksia
näkyy, hikeä ja tuskaa hiukan.
Vankalta näyttävä ihmissuhde.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Äiti31:
Alkuperäinen kirjoittaja k:
Alkuperäinen kirjoittaja Äiti31:
Otanko tosissani erään vanhemman miehen?

En tiedä voiko sitä ihan tosissaan ottaa, sun pitäs tutustua syvemmin.
Vaikuttaa olevan hyväkäytöksinen mies, hyvä luonne!

Kiitos kovasti.Hyvä käytöksinen on kyllä,mutta välillä tuntuu,että leikkiikö vaan.Hän on 13 v vanhempi mua.Kovin mukava mies.

Niin, siitä pitäs saada selko. Pitää varmasti sinusta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja elisabeth:
saankohan koskaan opiskelut suoritettua loppuun ja töitä? uskaltaako mies koskaan kosia ja onko tulossa lisää lapsia?

kiitos etukäteen...

Saat, vaikka se vaatii kuria ja pieniä esteitä voi olla edessä.
saat töitä, mutta varaudu että et heti tai omalta alalta.
Mies empii.
Lapsia tulee tulevaisuudessa lisää, sulla on aikaa vielä hyvin.
Ja vakaa työpaikka näkyy.
 
Alkuperäinen kirjoittaja k:
Alkuperäinen kirjoittaja Äiti31:
Alkuperäinen kirjoittaja k:
Alkuperäinen kirjoittaja Äiti31:
Otanko tosissani erään vanhemman miehen?

En tiedä voiko sitä ihan tosissaan ottaa, sun pitäs tutustua syvemmin.
Vaikuttaa olevan hyväkäytöksinen mies, hyvä luonne!

Kiitos kovasti.Hyvä käytöksinen on kyllä,mutta välillä tuntuu,että leikkiikö vaan.Hän on 13 v vanhempi mua.Kovin mukava mies.

Niin, siitä pitäs saada selko. Pitää varmasti sinusta.

Olen huomannut kanssa saman,että tykkää ainakin vähän musta.Omasta mielestäni olen tavallisen näkönen,mutta hän sanonut monet kerrat mua kauniiksi ja söpöksi.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Äiti31:
Alkuperäinen kirjoittaja k:
Alkuperäinen kirjoittaja Äiti31:
Alkuperäinen kirjoittaja k:
Alkuperäinen kirjoittaja Äiti31:
Otanko tosissani erään vanhemman miehen?

En tiedä voiko sitä ihan tosissaan ottaa, sun pitäs tutustua syvemmin.
Vaikuttaa olevan hyväkäytöksinen mies, hyvä luonne!

Kiitos kovasti.Hyvä käytöksinen on kyllä,mutta välillä tuntuu,että leikkiikö vaan.Hän on 13 v vanhempi mua.Kovin mukava mies.

Niin, siitä pitäs saada selko. Pitää varmasti sinusta.

Olen huomannut kanssa saman,että tykkää ainakin vähän musta.Omasta mielestäni olen tavallisen näkönen,mutta hän sanonut monet kerrat mua kauniiksi ja söpöksi.

Se voi olla myös viehtymystä kun olet niin nuori ja viehättävä.
Mutta jos se on vaaratonta, ei kai haittaa. tiedät itse.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Orion-:
Alkuperäinen kirjoittaja k:
Alkuperäinen kirjoittaja Orion-:

Voitko kirjoittaa yhden lauseen, niin yritän sitten.

Mulla on välillä elämä solmussa ja välillä ei ole. Käykö semmone lause? :D

Sulla on sisimmässäsi tiedostamattomia ristiriitoja, sun kannattaa puhua
lähellä olevalle ihmiselle. Lapset ovat sulle tärkeitä ja mies ja työ.
Sekä suhde äitiin?
 

Yhteistyössä