H
höperö
Vieras
Ja joo ei tarvi sanoa, että ovat ihan huuhaata. Mutta kukaan ei edes halua arvata. Täällä kaksplussalla kaksi ennustajana esiintyvää on sanonut, etteivät näe mitään, tulevaisuus on salattu. Eivät alkaneet edes sepittämään. Ja sitten yksi tutuntuttu "näkijä" sanoi samoin...
Niin mua vaivaa tämä. Jos sitä tulevaisuutta ei sitten vain ole? 