mihin tv-ohjelmaan voisin koukuttua? suosituksia tulemaan :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ruutuaikaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä tykkään englantilaisista rikossarjoista..Midsommerin murhat,Komisario frost,Ryhmä Pullman jne.
Eri meininki kuin amerikkalaissa vastaavissa joissa enempi sellaista *bling-bling*-meininkiä.
Todellisemman tuntuisia.

Siltaan olen koukussa,se kyllä jollakin tavalla synkkä mutta tykkään silti.

Subin Ylläs-sarja on kiva.
Ja Taivaan tulet.
Tanskalaisen maajussin touhuja on mukava seurata.
Ja Pokka pitää :D

Alkuperäinen kirjoittaja entäs nää;29242816:
No vanhoista West Wing ehdottomasti, katsoin joku vuosi sitten kaikki kaudet putkeen.

Entä Newsroom? West Wing on kyllä parempi :)

Breaking Badia on kovasti kehuttu, mutta en ole itse ehtinyt vielä katsoa. Se on mulla jonossa.

west wingiä kohtaan mulla on joku ongelma :D mut pitäisi kai antaa sillekin mahdollisuus. newsroom voisi kyllä olla hyvä! se vain on aika tiivistä settiä jotenkin...

breaking bad on myös mun listalla, mutta nyt en ehkä jaksa alkaa siihen perehtyä. pitää olla jotain fiilikseen sopivaa :)

Taas ihan koukussa Eastenderssiin. Siinä on nyt meneillä murhamysteeri.
Uusi koukutus on Ava-kanavan Scandal su-iltaisin.
Myös Good wife on tosi hyvä liviltä.
Täydelliset naiset uusintana ja meikä seuraa kun ei olisi ikinä nähnytkään.
Salkkarit on paras.
Uusipäivä on myös hyvä.

Homeland on huikean hyvä, voin suositella. Se onkin Walking Deadin ohella ainoa sarja jota seuraan viikoittain.

Vanhemmista sarjoista Due South on leppoisa. Kulttimaineinen Firefly myös näkemisen arvoinen kaikessa yhden kauden (ja elokuvan!) komeudessaan. Aliaksesta itse pidän kovasti, ja sekin pitäisi ottaa uusintakatsontaan.

En tiedä oliko tästä kommentista mitään hyötyä, mutta yritetty on. =)

Ehdottomasti Kosketus ja Holmes NYC! Valitettavasti tulevat vain samana päivänä, samaan aikaan. Onneksi on tallennusmahdollisuudet keksitty.

Ja kannattaa ennakkoluulottomasti kokeilla Mc Leodin tyttäriä. Itse oon nimittäin seurannut lähes kaikkia mainitsemiasi sarjoja, mutta koukutuin myös tuohon.

Homeland on huikean hyvä, voin suositella. Se onkin Walking Deadin ohella ainoa sarja jota seuraan viikoittain.

Vanhemmista sarjoista Due South on leppoisa. Kulttimaineinen Firefly myös näkemisen arvoinen kaikessa yhden kauden (ja elokuvan!) komeudessaan. Aliaksesta itse pidän kovasti, ja sekin pitäisi ottaa uusintakatsontaan.

En tiedä oliko tästä kommentista mitään hyötyä, mutta yritetty on. =)

kiitos kommentista! :) tv on joskus ollut auki, kun tuo isänmaan puolesta on tullut, ja olenkin miettinyt, millainen sarja se mahtaa olla. pitää kyllä tarkistaa sekin. varmaan se sodan vangitkin voisi olla mielenkiintoinen.

pidän myös nuo muut sarjat mielessä :)

Huom. osa näistä ei ole katsottavissa telkkarista, mutta jos osaa etsiä/ladata ja ei tarvitse tekstejä niin tässä parit hyvät sarjat :)

American horror story: 1 kausi hyvä, 2 kausi huono, 3 kausi tähän mennessä hyvä
Game of thrones: 1 kausi ihan ok, 2 kausi tylsä, kolmonen kuulemma vasta lopussa mielenkiintoinen
Under the Dome: todella hyvä sarja!
Marvel Shield: tähän mennessä ihan katsottava
Walking dead: kaikki kaudet ollu hyviä

FOX-kanavalta vartijat-sarja on aika hyvä. Siinä näkee hyvin sen miten somali/irak/iran/syyria maahanmuuttajat kännissä rötöstelee ja rikastuttaa suomalaista kulttuuria. Yksikin mamu löi suomalaista vaaleatukkaista naista suoraan kasvoihin kun nainen ei suostunut antamaan tälle.

www.foxtv.fi/suomen-vartijat

[QUOTE="hmm";29244834]Huom. osa näistä ei ole katsottavissa telkkarista, mutta jos osaa etsiä/ladata ja ei tarvitse tekstejä niin tässä parit hyvät sarjat :)

American horror story: 1 kausi hyvä, 2 kausi huono, 3 kausi tähän mennessä hyvä
Game of thrones: 1 kausi ihan ok, 2 kausi tylsä, kolmonen kuulemma vasta lopussa mielenkiintoinen
Under the Dome: todella hyvä sarja!
Marvel Shield: tähän mennessä ihan katsottava
Walking dead: kaikki kaudet ollu hyviä[/QUOTE]

etsiminen ei ole ongelma, joten ei haittaa, vaikkei tv:stä just nyt tulisikaan :)

american horror story meni ehkä vähän liian ahdistavan puolelle :D joten sen skippaan. under the dome kuulostaa ihan mielenkiintoiselta, vaikka näköjään onkin scifiä. walking deadia seuraankin jo. game of thronesia pitää varmaan joskus alkaa katsoa, mutta nyt ei ole siihen fiilistä. kiitos vinkeistä.

No tietty Silta. Ja itse olen miehen kanssa koukuttunut Netflixistä löytyvään Waking The Dead -sarjaan. Ei mitään järkyttävää murhamässäilyä, vaikka inholta ja ahdistukselta ei aina voi välttyä. Päähenkilö on toisinaan raivostuttava, mutta silti olen koukussa.

Mä tykkään englantilaisista rikossarjoista..Midsommerin murhat,Komisario frost,Ryhmä Pullman jne.
Eri meininki kuin amerikkalaissa vastaavissa joissa enempi sellaista *bling-bling*-meininkiä.
Todellisemman tuntuisia.

enkkudekkarit on kyllä tietyllä tavalla parempia. niissä on ihan erilainen tunnelma. esim. komisario lynley oli hyvä, murha mielessä oli taas hyvä mutta liian pelottava ja ahdistava. lewisiakin olen joskus katsellut, ja tietty noita christien juttuja.

No tietty Silta. Ja itse olen miehen kanssa koukuttunut Netflixistä löytyvään Waking The Dead -sarjaan. Ei mitään järkyttävää murhamässäilyä, vaikka inholta ja ahdistukselta ei aina voi välttyä. Päähenkilö on toisinaan raivostuttava, mutta silti olen koukussa.

siltaa on kyllä hehkutettu kakkialla, ehkä sen takia mä en nyt sitä jaksa seurata. ehkä vielä joskus. tuon waking the deadin googletin, ja vaikutti ihan mielenkiintoiselta :)

Eikös ens kuussa ala joku uus sarja Panttivangit. Se vois olla mielenkiintoinen. Lääkärin perhe kaapataan tmv ja lääkärin pitää tappaa yhdysvallan presidentti saadakseen perheensä ja elämänsä takaisin.

Criminal Minds?

True Blood? (onhan siinä vampyyrien lisäks niitä koiria ja keijukaisia(?) ja whatnotteja... ;-))

Oli hauska lukea sun aloitus kun ensin teroitit ettet halua mitään liian väkivaltaista tai ahdistavaa ja sitten lisäys: Walking Deadia tykkään katsoa :-D. Eikö se oo aika väkivaltanen ja ahdistava? Toki makuasioita mut joku Criminal Minds ei saa mussa ollenkaan sellasia väristyksiä aikaan kuin WD :-D.

[QUOTE="hmmm";29246358]Eikös ens kuussa ala joku uus sarja Panttivangit. Se vois olla mielenkiintoinen. Lääkärin perhe kaapataan tmv ja lääkärin pitää tappaa yhdysvallan presidentti saadakseen perheensä ja elämänsä takaisin.[/QUOTE]

kiitos vinkistä! tätä pitää alkaa seurata.

[QUOTE="Katselija";29246431]Katotaan ihan samoja sarjoja ja mä tykkäsin Lutherista. Onko tuttu?[/QUOTE]

en ole kuullut mutta googletin, ja vaikuttaa tämäkin mielenkiintoiselta :)

[QUOTE="stranger";29246610]Criminal Minds?

True Blood? (onhan siinä vampyyrien lisäks niitä koiria ja keijukaisia(?) ja whatnotteja... ;-))

Oli hauska lukea sun aloitus kun ensin teroitit ettet halua mitään liian väkivaltaista tai ahdistavaa ja sitten lisäys: Walking Deadia tykkään katsoa :-D. Eikö se oo aika väkivaltanen ja ahdistava? Toki makuasioita mut joku Criminal Minds ei saa mussa ollenkaan sellasia väristyksiä aikaan kuin WD :-D.[/QUOTE]

criminal mindsia oon katsonut satunnaisia jaksoja, ja vaikka se hyvältä sarjalta vaikuttaakin, niin mun mielestä se on jotenkin tosi ahdistava :D sama juttu esim. csi:n kanssa.

true bloodia yritin katsoa, kun sarja alkoi suomessa, mut nopeasti mielenkiinto lakkasi. jokin siinä vain tökkii.

heheh, tiedän että toi walking dead -juttu on vähän ristiriidassa noiden toiveideni kanssa :D siitä väkivaltaisuudesta en siinä pidäkään, ja onhan se vähän ahdistavakin välillä, muttei häiritse mua samoin kuin esim. criminal minds. ne zombit on niin epäinhimillisiä, ettei mua vaivaa se, että niitä tapetaan.

Yhteistyössä