Suosittele (jännittävää) tv-sarjaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "JoA"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Katsoin tuon Prisoners' Wivesin ja tykkäsin kovasti :) Seuraavaksi listalla on Hemlock Grove ja Supernatural ehkä myös. Ja tuota Killingiä voisin myös vilkaista.

Hannibalista en tykännyt enkä Boardwalk Empiresta, kun joskus näitä yritin katsoa. Kuolleista palanneet poistui Areenasta ennen kuin ehdin aloittaa katsomisen.

Heroesia katsoin joskus sivusilmällä, sillekin voisin antaa uuden mahdollisuuden. Kivoja ehdotuksia tullut monilta, kiitos niistä :)

Breaking Badiin pitänee tutustua. Millennium-sarjan olen nähnyt ja sehän oli aivan huippu. Siltaa en ole katsonut (en jenkkiä enkä ruotsalaista). Ainakin ruotsalaista versiota on kovasti kehuttu, joten ehkä sitäkin pitää joskus vilkaista.

The Bridge, Sillan jenkki"versio". Anna True Detectiveille vielä uus mahdollisuus, munkin mielestä alku oli jähmeä mutta paransi loppua kohden kuin sika juoksua. Tää seuraava ei ole jännä mutta huippu: Villi Pohjola :)

Doctor Who. Välillä hiukan tervaista menoa, mutta koukuttaa jos haluaa katsoa tarkoituksellisen "hassuuden" läpi. Kun juttuun on päässyt sisään, niin toisinaan tulee kunnon jännärijaksojakin. Vaatii mieltymyksen scifiin/fantasiaan.

Sarja on vähän kuin yhdistelmä Star Trekkiä ja Twilight Zonea. Jos pitäisi yksi sarja ottaa autiolle saarelle, niin minulle se olisi DrWho.

Hassun haikeista sarjoista kannattaa ehdottomasti katsoa Ricky Gervaisin tuotanto. Aloittaen Derekistä ja Officesta. Extras toimii hienosti myös hitaasta alusta huolimatta.

The leftovers (?), en ole ihan sata varma tuosta nimestä. Tulee keski-Euroopassa nyt HBO:lta. Uusi sarja siis, alkoi täällä joku kuukausi pari sitten. On ainakin mielenkiintoinen.. Ihan jännäkin kai.. Aika vaikea sanoa, itelle kun ei ole oikein vielä selvinnyt mistä tässä on kysymys tarkalleen..

Hei, tuota Leftoversia olen katsonut myös. Se vaikuttaa kyllä mielenkiintoiselta :) Ja tykkään Justin Theroux'sta.

Scifi ei oikein ole suosikkigenreni. Extrasia ja Officea olen katsonutkin.

Pitänee tosiaan antaa True Detectivelle toinen mahdollisuus jossain vaiheessa... Villi Pohjola, ehkä joskus :D

Tuo Hemlock Grove tosiaan tökkii jotenkin. Ehkä nuo teinihahmot häiritsevät. Ja muutenkin tuo juoni on vähän... En tiedä. Liikaa outoja juttuja. Mutta ehkä yritän kahlata tuon ekan kauden loppuun, nyt olen suunnilleen puolessa välissä.

Voi olla hyvä:)
UUSI SARJA ALKAA! Hemaisevat palkkatappajat Roxie ja Veronica ovat kuin yö ja päivä, mutta muodostavat yhdessä tehokkaan tiimin. Helpolta vaikuttavan keikan päätteeksi tyttöjä odottaa yllätys, joka muuttaa hetkessä heidän roolinsa saalistajista saalistettaviksi. Uutuussarjan pääosissa näyttelevät mm. Emmanuelle Chriqui (Veronica), Emily Osmant (Roxie), David Arquette (Frank Barnes), Robin Thomas Grossman (Barry), Burton Perez (Paco) ja Nathan Keyes (Kyle). (Cleaners, toiminta, 1. kausi, USA, 2013)

House of cards, ehdottomasti. Jos hillbillymeininki nappaa, kokeile Justified-sarjaa. Hell on Wheels on myös hyvä. Dr Who on muuten ei-scififanin lemppariscifi nykyään :) Jos ei jaksa 60-luvulta asti etsiä jaksoja, David Tennantin aloittamista kausista voi aloittaa, pysyy hyvin kärryillä :)

House of Cardsia olen joskus katsonutkin, mutta en tainnut keskittyä siihen tarpeeksi, kun en oikein jaksanut sitä seurata... Justifiedista olen lukenut, mutta en ole sitä katsonut. Tuo Penny Dreadful kuulostaa jännältä! Aionkin tutustua siihen seuraavaksi :)