V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja k:Alkuperäinen kirjoittaja äiti25:täällä vapaaehtoinen...
Tuntuu että olet kovasti kiinni arjen pyörityksessä ja haaveita on tulevaisuudesta, mutta vasta vuosien päästä ne selkiytyvät.
Kaikkea ei voi saada heti.
Miehesi on auttavainen ja hyväluonteinen. Sukusi on sinulle tärkeä
ja läheinen ja ylensäkin sukusiteet.
Olet hyvä äiti.
Lieneekö sinulla jokin taloasia mielessäsi joka vaivaa? Talo tai sen rahoitus?
Alkuperäinen kirjoittaja viikki:Minä. Vaikka ei varmaan tuu mitään uutta rintamalle..
Alkuperäinen kirjoittaja äiti25:Alkuperäinen kirjoittaja k:Alkuperäinen kirjoittaja äiti25:täällä vapaaehtoinen...
Tuntuu että olet kovasti kiinni arjen pyörityksessä ja haaveita on tulevaisuudesta, mutta vasta vuosien päästä ne selkiytyvät.
Kaikkea ei voi saada heti.
Miehesi on auttavainen ja hyväluonteinen. Sukusi on sinulle tärkeä
ja läheinen ja ylensäkin sukusiteet.
Olet hyvä äiti.
Lieneekö sinulla jokin taloasia mielessäsi joka vaivaa? Talo tai sen rahoitus?
tämähän oli niin totta että oikein pelottaa. Tosiaankin eräs taloasia mielessäin pyörii.
Alkuperäinen kirjoittaja k:Alkuperäinen kirjoittaja Violet:Mulle joo mielellään!
Sulla lienee jokin vaikeahko ihmissuhde, muuten ihan kohtalaista "auringonpaistetta". Nämä ihmissuhdekiemurat kun saat selviksi, kaikki
olis hyvin.
Sulla lienee työpaikalla jotain haastetta ja kohtalaisen vauhdikasta
elämää sulla nyt näyttäs olevan.
Tosiaan harjoittelen-saa antaa hiukan palautetta miten meni...
Alkuperäinen kirjoittaja k:Alkuperäinen kirjoittaja viikki:Minä. Vaikka ei varmaan tuu mitään uutta rintamalle..
No, mä kokeilen: olet rauhallisessa elämänvaiheessa, nyt ei ihan heti ole tulossa mitään suuria juttuja. Ehkä olet "jämähtänyt" tähän elämänvaiheeseen, joka on tuttu ja turvallinen.
Liikutko tarpeeksi?
Vuosien kuluessa muutosta tulee sinunkin elämääsi vähin erin.
Näkisin että sulla vois olla vakaa parisuhde, jos ei ole nyt, olisi ainakin tulossa.
Alkuperäinen kirjoittaja äippä4:kerro mitä tulevaisuus tuo meidän perheeseen
Alkuperäinen kirjoittaja Äiti31:Otanko tosissani erään vanhemman miehen?
Alkuperäinen kirjoittaja Cata76:Minulle kans vois kertoa mitä tulevaisuus tuo tullessaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja k:Alkuperäinen kirjoittaja Äiti31:Otanko tosissani erään vanhemman miehen?
En tiedä voiko sitä ihan tosissaan ottaa, sun pitäs tutustua syvemmin.
Vaikuttaa olevan hyväkäytöksinen mies, hyvä luonne!
Alkuperäinen kirjoittaja kuokka:kun sait vahan vainua tuosta lomareissusta niin kehtaako pyytaa lisaa... naetko mitaan minun tilanteesta? Kerro vain rehellisesti ja annan palautetta kuinka meni.
Alkuperäinen kirjoittaja Äiti31:Alkuperäinen kirjoittaja k:Alkuperäinen kirjoittaja Äiti31:Otanko tosissani erään vanhemman miehen?
En tiedä voiko sitä ihan tosissaan ottaa, sun pitäs tutustua syvemmin.
Vaikuttaa olevan hyväkäytöksinen mies, hyvä luonne!
Kiitos kovasti.Hyvä käytöksinen on kyllä,mutta välillä tuntuu,että leikkiikö vaan.Hän on 13 v vanhempi mua.Kovin mukava mies.
Alkuperäinen kirjoittaja elisabeth:saankohan koskaan opiskelut suoritettua loppuun ja töitä? uskaltaako mies koskaan kosia ja onko tulossa lisää lapsia?
kiitos etukäteen...
Alkuperäinen kirjoittaja k:Alkuperäinen kirjoittaja Äiti31:Alkuperäinen kirjoittaja k:Alkuperäinen kirjoittaja Äiti31:Otanko tosissani erään vanhemman miehen?
En tiedä voiko sitä ihan tosissaan ottaa, sun pitäs tutustua syvemmin.
Vaikuttaa olevan hyväkäytöksinen mies, hyvä luonne!
Kiitos kovasti.Hyvä käytöksinen on kyllä,mutta välillä tuntuu,että leikkiikö vaan.Hän on 13 v vanhempi mua.Kovin mukava mies.
Niin, siitä pitäs saada selko. Pitää varmasti sinusta.
Alkuperäinen kirjoittaja Äiti31:Alkuperäinen kirjoittaja k:Alkuperäinen kirjoittaja Äiti31:Alkuperäinen kirjoittaja k:Alkuperäinen kirjoittaja Äiti31:Otanko tosissani erään vanhemman miehen?
En tiedä voiko sitä ihan tosissaan ottaa, sun pitäs tutustua syvemmin.
Vaikuttaa olevan hyväkäytöksinen mies, hyvä luonne!
Kiitos kovasti.Hyvä käytöksinen on kyllä,mutta välillä tuntuu,että leikkiikö vaan.Hän on 13 v vanhempi mua.Kovin mukava mies.
Niin, siitä pitäs saada selko. Pitää varmasti sinusta.
Olen huomannut kanssa saman,että tykkää ainakin vähän musta.Omasta mielestäni olen tavallisen näkönen,mutta hän sanonut monet kerrat mua kauniiksi ja söpöksi.
Alkuperäinen kirjoittaja Orion-:Alkuperäinen kirjoittaja k:Alkuperäinen kirjoittaja Orion-::wave:
Voitko kirjoittaa yhden lauseen, niin yritän sitten.
Mulla on välillä elämä solmussa ja välillä ei ole. Käykö semmone lause?![]()