naisystävän rintsikat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Häpeilijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kiitos sulle liikuttunut.
Mutta älä itke, oli ihanaa saada pitää hänet ystävänä niinkin kauan.

Ystäväni nuorimmainen sanoi hautajaispäivänä minulle kun yhdessä itkettiin, jotenkin tähän tapaan..

"olen nähnyt kuvissa pelkästään valkoisiin puettuja enkeleitä.
Ehkä äiti onkin taivaassa sen vuoksi kun sinnekin tarvittiin kaikki sateenkaaren värit, joku joka ei ole samanlainen kuin kaikki muut."

Ääh, täälläkin tulee tippa linssiin tuosta tarinasta :D

Viimeksi muokattu:
..jos ei tykkää jostain vaattesta. Menee hämillisen näköiseksi ja kysyy, jotta tuonko meinaat laittaa. Kysyn, jotta etkä tykkää tästä. Se sanoo, jotta sulla on se ja se kiva vaate, eikö se kävisi paremmin. Tai jos ei se ehdota, kysyn ite, mikä passaisi paremmin.

Sitten se kehuu, jos mulla on jotain sille mieleistä päällä. Pienesti vain, kuten nyt esimerkiksi, jotta tuo on nätti tai ilmeestä luen. Ilmeestä luen myös, jos vaatetus on jotenkin pielessä.

Minusta on kiva pukeutua ihmisten ilmoilla siten, jotta hän on tyytyväinen, jopa ylpeäkin minusta. Se ei tarkoita pröystäilyä tai hörhelötyyliä, tykkäämme kumpikin suhteellisen asiallisesta ja luonnollisesta tyylistä.

Kyllä sinä ap voit mainita sievästi omat toiveesi pukeutumisen suhteen, kunhan teet sen oikealla tavalla. Kyllä nainen haluaa miellyttää miestään aina.

Ps. Olkooon lihava tai laiha nainen, rintsikoiden nauhojen kuuluu olla piilossa juhlissa ja ihmisten ilmoilla muutenkin. Alusvaatteiden näkyvillä pitäminen on teinimuotia, samoin kuin legginssit.

Yhteistyössä