Minäkin olen esikoiseni 2007 naistenklinikalla synnyttänyt. Valitsin saman sairaalan uudestaan, ja olenkin menossa alta kahden viikon päästä suunniteltuun sektioon sinne
Kaikki kokemukset eivät olleet rankan synnytykseni takia hyviä, mutta lapsivuodeosastosta ja ammattitaitoisesta henkilökunnasta lapsivuodeosastolla, jäi positiivinen mieli, ja tuntui turvalliselta valita sama paikka uudestaan. Myös riskiraskaudet keskitetään naistenklinikalle, siellä olevan erikois ja huippu-osaamisen takia, joten sekin vaikutti päätökseeni valita kyseinen sairaala. Tietää olevansa hyvissä käsissä ainakin.
En toki väitä, etteikö naistenklinikallakin voi kohdalle osua ikävämpiä kokemuksia, niin kävi minullekin yhden lääkärin kohdalla, joka päätti synnytykseni käynnistämisestä. Onneksi minulla oli toinen lääkäri viemässä homman loppuun sitten, mutta toki kaiveli jälkeenpäin kun sain tietää ettei synnytystä olisi pitänyt tilassani käynnistää, vaan olisi pitänyt leikata silloin heti. Toipumiseni leikkauksesta ja tulehduksesta mikä minulla oli, pitkittyi harmittavan paljon sen takia. Nyt sitten tässä toisessa raskaudessa ovat naikkarin väki sitten päätyneet suunniteltuun sektioon kohdallani, ja täytyy sanoa että todella ystävällistä ja ammattitaitoisen oloista kohtelua olen siellä saanut, nyt toisen lapseni odotuksessa. Ilolla olen menossa naistenklinikallle uudestaan!