Ei haittaa vaikka sulla kalu on jo kovana. Alat hivellä rintojani ja josta minä tykkään yli kaiken. Huulemme löytävät toisemme ja aaahh miten kiihkeästi suutelemme toisiamme. Olemme vastakkain ja tunnen Kalusi vartaloani vasten. Käteni löytää Kalusi ja koskettelen myös pallejasi.
Suusi vastaa kiihkeästi suudelmaan ja kielemme tutustuvat toisiinsa..mmh sinun kuuma vartalosi saa minutkin hehkumaan sinun käsi hamuaa kaluani samalla levität jalkoja hieman....
Tulet päälleni ja samalla jatkamme kiihkeää suutelua. Hiveln samalla tukkaasi. Ääntely mikä meistä lähtee on eroottisen kaunista kuultavaa. Ohjaan Kalusi pilluni suulle ja.......
..... Huohotusten sekaan saat sanottua ota minut.... Pane jo ty..:n..:n ää .......... Laskeudun alas ja Kyrpäni tunkeutuu kuumaan pilluusi suutelen rintojasi nostat jalkoja niin että pääsen nojaamaan niitä vasten....aloitan panemisen pitkin ja hartain työnnöin seuraan kasvojesi ilmeitä.... Kun Kyrpä painuu sinun kuumaan pilluun......
Aaahh,uuuh. Työnnöt saa minun liikehtimään allasi. Tuntuu niin hyvälle. Hieron sinun kiinteitä pakaroitasi. Olen jo lähellä laukeamista ja sinä huomaat sen ja kiihdytät tahtia koko ajan. Sinullakin alkaa olla lähellä ja huudan nautinnosta ja laukeamme lähes samaan aikaan. Tulet päälleni makaamaan ja huohotamme molemmat.....
...:mutta en vielä vedä kyrpääni pois pillusta vaan annan sen olla sisässäsi ihana sperman ja hien haju ympäröi meitä kun uppoudumme kiihkeään suudelmaan..... Sinun rintasi kohoilevat hieron noita ihania rintoja otan nänniä huulien väliin ja suukotan niitä......
Hmmm,olet taitava kaikinpuolin. Haluaisin kokea 69:n jossain vaiheessa? Haluaisin imeä kaluasi ja hieroisin vielä pallejasi,kulta jos sopii. Mutta ei pidetä kiirettä koska meillä on tässä hyvä olla. Lähellä toisiamme....Käteni vaeltaa selässäsi ja pakaroillasi. Tunnen että Kalusi liikkuu sisälläni kun kiemurtelet päälläni. Olet ihana....!
Nyt kyllä puhut asiaa...sanon kun ehdotat 69 asentoa......olen malttamaton ja meinaan heti nousta... Mutta rutistat minua...älä vielä minäkin kaipaan tällaista hellää yhdessä oloa... Tunnet jo taas kuinka Kyrpä liikkuu sisälläsi.... Kun kiiikeasti vedät minut syliisi .....
Kuiskaan korvaasi että ollaan rakas hetki vielä näin...hmmm.....tässä on lämmin olla....suutelet kaulaani ja minä edelleen hieron sinua. Tuntuu että aika pysähtyisi tähän....Jätetäänkö jotain huomiselle vai jaksatko vielä.....
No,jatketaan......Käännyt päälleni toisin päin ja kova Kalusi on silmieni edessä. Alan ahnaasti imeä sitä maistaen samalla kiiman. Alan hieroa pallejasi samalla kun imen kaluasi ja tunnen kuinka Kalusi nytkähtelee suussani. Huohotat jalkovälissäni ja tunnen sen....Kielesi työntyy aina syvemmälle ja syvemmälle.....
Levitän sinun häpyä molemmin käsin....painan suuni niin syvälle kuin saan.... Ja sitten jatkan kielellä. Se käy tosi syvällä pillussa maistan kielellä sinne äsken laskemani spermat.........sinun ihana Suu imee kyrpääni ja lantio nousee ja laskee vasten kasvojani.... Itse painan kyrpää suuhusi.......... Aaaaah.......saan sinun klitoriksen suuhuni aloitan kielellämi kunnon rumban ja kieputän .......sitä kovaa pillussasi ......
En voi enää imeä kaluasi koska olen ihan orkun partaalla kun niin taitavasti käsittelet pilluani,voikin ja läähätän....:aaahh......Tulet viereeni makaamaan ja olemme molemmat hengästyneitä..... Kiitos tästä ihana hetkestä! nukun aina alasti paitsi joskus laitan villasukat jalkaan jos palelen. Tule huomenna uudestaan.......
Heippa....just kävin täällä ja et ollut laittanut viestiä ja rupesin lukemaan muista juttuja ja yhtäkkiä huomasin että.....Lupailit eilen että tulet ja taas täällä ollaan.....mitäs mielessä sulla?
Just vasta ehdin tänne vaikka aattelin kyllä et jos alkais nukkumaan mutta tulin kuitenkin. Aamulla on puol 6 herätys. Tosin nukuin kyllä iltapäivällä päiväunet että.....