Kuopiolaista naista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja isojorma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

isojorma

Vieras
Olen käymässä piakkoin työmatkalla Kuopiossa. Savolaiset naiset ovat tosi seksikkäitä ja minua kiehtoisi seksi aidon savolaisnaisen kanssa. Löytyisikö vaikka ensin oluelle ja sitten naimaan seikkailunhaluista naista? Olen isokaluinen (pitkä sekä paksu) ja pidän molemminpuoleisesa suuseksistä.

t isojorma20@yahoo.com

Alkuperäinen kirjoittaja isojorma:
Olen käymässä piakkoin työmatkalla Kuopiossa. Savolaiset naiset ovat tosi seksikkäitä ja minua kiehtoisi seksi aidon savolaisnaisen kanssa. Löytyisikö vaikka ensin oluelle ja sitten naimaan seikkailunhaluista naista? Olen isokaluinen (pitkä sekä paksu) ja pidän molemminpuoleisesa suuseksistä.

t isojorma20@yahoo.com

Voe, voe jormoo, munnooko hää tarjoo, vae munnooko muutoin vain. Et kai vaine tarjova savolaisakoille panova maksusta, ku täälläi näin ilimoitteleikset?

Alkuperäinen kirjoittaja isojorma:

t isojorma20@yahoo.com

Eheeii se Jorma tuolla viisiin onnistu savolaesnaesen kanssa vehtoominen. Kaljalle muka pitäs ensinnä männä ja sitten pettiin. Ja vielä kehuu ihteesä isokaluseks. On taenna se vähänennii järki paenuva sinne jalakovälliin? Ja mittee se moemminpuoleinen suuseksikkii on? Onko sulla suu molemmilla puolilla. Vae molemmille puolille mulukkuvako pitäs suuseksijä olla? Herkiä höpäjämästä ja tie työs kunnolla!

Sinä Jamppa 56 olit ilmeisestikin se henkilö joka syyllistyi Kuopion torilla eläinrääkkäykseen vuonna 65.

Joku ohikulkija oli nähnyt, että yritit tunkea kahden kilon kalakukkoa kilon paperipussiin -törkeää eläinrääkkäystä.- Häpeä edes, vaikket jäänytkään kiinni rikosestasi -Olet Sika.

Yhteistyössä