Naiset! Mitä hyötyä miehistä on teille?

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Miksi ette sano jos suhde tai mies ei kiinnosta? Monen monta kertaa olen rakastunut ja pettynyt, kun alussa nainen esittää kiinnostunutta ja sitten loikkii karkuun. Tämä loukkaa miehistä ylpeyttä. :(

vierailija
"Miehet on hyviä nostamaan painavia tavaroita ja tappamaan hämähäkkejä."

Hämäkit osaan tappaa itse -tosin en tapa niitä vaan kannan paperipalalla ulos- mutta tosiaan jos pelkkää hyötyä etsii niin tuo tavaroiden siirtäminen on, naisen voimat kun tosiaan on heikommat.

Olen itse loikkinut nuorena kolmesti karkuun: ekalla kerralla paras ystäväni oli ihastunut siihen mieheen joka ihastui minuun. Olin lojaali enkä halunnut rikkoa ystävyyttä. Se tosin väljähtyi myöhemmin ja joskus mietin olisiko pitänyt ottaakin se mies. Toisella kerralla mies oli liian fiksu, säikähdin koska en kokenut itseäni hänelle riittäväksi. Kolmannella kerralla mies oli mahdoton jankkaaja, "siis ihanko totta" "etkö todellakaan tiedä" "voidaanko vielä puhua", joten kyllästyin lopullisesti.

Omaan mieheeni ihastuin, kun hän oli niin hauska, huomaavainen ja kohtelias ja oli korviaan myöten ihastunut minuun ja toi sen niin hienovaraisesti esille. Komea, ahkera, pärjäävä mutta ei liian täydellinen, myös hieman huolimattomuutta ja epäselvyyttä. Ei edes kovin rikas, mutta en sellaista etsinytkään. Samanlainen hän on edelleen, ja me sovimme täydellisesti yhteen.

Hyötyä? Onko miehestäni minulle hyötyä, ei kai sen enempää kuin kenestä tahansa vahvasta miehestä ;)

vierailija
Hyöty on ehkä harhaanjohtava sanavalinta. Mutta on miehestä ainakin minulle loputtomasti iloa, tukea, hauskuutta, romantiikkaa jne. Se että elämäni on parempaa hyvän miehen kanssa kuin ilman, on aika suuri "hyöty".

Feminiinisyys ja maskuliinisuus tuovat kontrastia toisiinsa. Tärkeintä on osata nauttia näistä eroista, hyväksyä ne ja vähän vitsaillakin niillä. On ihanaa olla nainen, miehen kanssa joka nauttii miehenä olosta ja joka haluaa aidon naisen. Parhaimmillaan parisuhde on kuin paras ystävyyssuhde, romantiikan lisällä. Mikä tahansa hyvä ihmissuhde on hyödyllinen itselleni ja onnellisuudelleni, mutta etenkin parisuhde on merkittävässä roolissa.

vierailija
Miksi ette sano jos suhde tai mies ei kiinnosta? Monen monta kertaa olen rakastunut ja pettynyt, kun alussa nainen esittää kiinnostunutta ja sitten loikkii karkuun. Tämä loukkaa miehistä ylpeyttä. :(
Tuon saman voi kääntää kyllä myös toisinpäin. Vielä enemmän jos on sanottu että on kiinnostunut ja tykkää, sänkypuuhiakin vaikka harrastettu. Samalla tavalla tuollainen käyttäytyminen naista loukkaa. Parempi onkin kun ei haksahda valheisiin eikä luota liikaa miehen tai naisen sanomisiin. Luottamustahan tuollainen toiseen sukupuoleen vie, oli se sitten mies tai nainen. Yksinkin voi olla. Tylsää ehkä mutta sydän pysyy ehjänä.

vierailija
Ei hyötyä. Olen itse talon "mies" työasioissa ja kokisin reviirilleni tunkeutumiseksi jos mies alkais esim. nostella painavia tavaroita. Kun työssäni niitä nostelen päivittäin.
Hakisin suhteesta seksiä ja ystävyyttä.

Kun suhteeseen syntyy lapsia ja arki on aikamoista aikataulutusta ja hulinaa, ei parisuhdetta jaksa, jos siinä ei ole oikeaa tunnetta, kiintymystä ja kipinää takana. Itse olen ollut tosi tarkka siitä, enkä ole jäänyt suhteeseen, jos yhtään tutuu tyytymiseltä. Varmasti olen itse "kadonnut" ja on käynyt niinkin, et minulta on kadottu. Nykyisessä suhteessa olemme olleet 20 vuotta. Rakkaus on monessa koeteltu ja on vahvaa. Myös kipinää löytyy, vaikka arki syökin. Tätä kannattaa hakea ja tavoitella.

kypsempinainen
Ihan kuule samaa olen ihmetellyt miehistä, miksi ei voi sanoa jos ei kiinnosta, jos olen vääränlainen, tai ei ole kemiaa tai olen liian lihava tai jotakin, aina vaan kadotaan ja jätetään "lehdelle soittelemaan" miettimään että hups mitä tapahtui, se kyllä loukkaa ja satuttaa kun tuntuu ettei kelpaa ja sitten joutuu itse miettimään miksi en kelpaa, kun toinen ei voi keskustella niinkuin aikuisten ihmisten pitäisi.
Itse olen elänyt muutaman vuoden yksinäni, ei ole vain löytynyt hyvää kumppania, MIEHET SIIS NIRSOILEE JA KATOILEE, selittelemättä.
Osaan huollattaa auton, vaihdattaa renkaat ja öljyt, saan ruuvit ja naulat seinään ja maalasin hiljan lapsen huoneenkin, en sinänsää tarvitse miestä mihinkään, mutta minulle kelpaisi rakkaus ja läheisyys ja seksikin joo, mutta en halua seksiä jos se on pelkkä pano ilman mitään tunteita ja läheisyyttä. Tervetuloa elämääni mies joka pystyy puhumaan ja näyttämään tunteita, ja kunnioittamaan naista :)

"Miehet on hyviä nostamaan painavia tavaroita ja tappamaan hämähäkkejä."
Heh, joo! Paitsi että meilläkään ei hämähäkkejä tapeta, enkä etes kammoa hämiksiä, joten saan ne kyllä omin voimin siirrettyä väärästä paikasta.

Tuo painavien tavaroitten nosto ainakin meillä on se, missä meikäläinen on täysin hyödytön :poop: Siinä miestä todellakin tarvitaan.
Minun selkä on vioittunut muutama vuosi sitten ja olen tätä nykyä aika onneton nostamaan yhtään mitään. Selkä kipeytyy herkästi, vaikka olenkin vahvistanut selkälihaksia. Mutta kun ranka on rikki, niin se on rikki. :mad:
Onhan tuollainen elämänkumppani ihan mahtava juttu monessakin asiassa. :love:

Pey
Jaa, mitä hyötyä... No:
Tekee hyviä ruokia

Hoitaa minua jos olen sairaana

On seurana monenlaisissa asioissa ja tilanteissa

Tehnyt kanssani lapsia

Hoitaa lapsia

Mahdollistaa luovan toimintani, piirtämisen, maalailun, veistelyn, ompelun jne. Siivoaa jälkeni kun olen enemmän luova, enkä käytännöllinen

Saan häneltä ihailua ja arvostusta

On mainio seksikumppani

On hyvä ystäväni

On aina avulias, myönteinen ja kannustava

vierailija
Jaa, mitä hyötyä... No:
Tekee hyviä ruokia

Hoitaa minua jos olen sairaana

On seurana monenlaisissa asioissa ja tilanteissa

Tehnyt kanssani lapsia

Hoitaa lapsia

Mahdollistaa luovan toimintani, piirtämisen, maalailun, veistelyn, ompelun jne. Siivoaa jälkeni kun olen enemmän luova, enkä käytännöllinen

Saan häneltä ihailua ja arvostusta

On mainio seksikumppani

On hyvä ystäväni

On aina avulias, myönteinen ja kannustava
nO SINä ressukka se et ilman holhoojaa pärjäisi sekuntiakaan tässä mualimassa.

Tähän asti kaikki ovat vastanneet kysymykseen: mitä hyötyä miehestä on parisuhteessa sinulle.

Se suurin hyöty kuitenkin kaikille taitaa olla moderni länsimainen yhteiskunta. Se kuitenkin on "itsestäänselvyys" eikä siitä kiitoksia jaella.
Jännityksellä odotan kuitenkin joskus feminististä kertomusta siitä, kuinka palstamamma lähtee naisten rakentamasta asunnostaan naisten rakentamalla kulkuneuvolla naisten rakentamaa tieverkkoa pitkin naisten rakentamaan sairaalaan, missä hänen hoidossaan avuksi ovat naisten rakentaman sähköverkon kautta naisten rakentamasta voimalaitoksesta tuleva sähkö, naisten rakentaman vesijohtoverkon tuottama puhdas vesi ja naisten rakentama hoitotekniikka. Hoitajat voivat sitten olla miehiä...

vierailija
Ihan kuule samaa olen ihmetellyt miehistä, miksi ei voi sanoa jos ei kiinnosta, jos olen vääränlainen, tai ei ole kemiaa tai olen liian lihava tai jotakin, aina vaan kadotaan ja jätetään "lehdelle soittelemaan" miettimään että hups mitä tapahtui, se kyllä loukkaa ja satuttaa kun tuntuu ettei kelpaa ja sitten joutuu itse miettimään miksi en kelpaa, kun toinen ei voi keskustella niinkuin aikuisten ihmisten pitäisi.
Itse olen elänyt muutaman vuoden yksinäni, ei ole vain löytynyt hyvää kumppania, MIEHET SIIS NIRSOILEE JA KATOILEE, selittelemättä.
Osaan huollattaa auton, vaihdattaa renkaat ja öljyt, saan ruuvit ja naulat seinään ja maalasin hiljan lapsen huoneenkin, en sinänsää tarvitse miestä mihinkään, mutta minulle kelpaisi rakkaus ja läheisyys ja seksikin joo, mutta en halua seksiä jos se on pelkkä pano ilman mitään tunteita ja läheisyyttä. Tervetuloa elämääni mies joka pystyy puhumaan ja näyttämään tunteita, ja kunnioittamaan naista :)
Laihduta ja pidä huolta ulkonäöstäsi. Takaan, että miehet "katoaa" vähemmän.

Pey
Tähän asti kaikki ovat vastanneet kysymykseen: mitä hyötyä miehestä on parisuhteessa sinulle.

Se suurin hyöty kuitenkin kaikille taitaa olla moderni länsimainen yhteiskunta. Se kuitenkin on "itsestäänselvyys" eikä siitä kiitoksia jaella.
Jännityksellä odotan kuitenkin joskus feminististä kertomusta siitä, kuinka palstamamma lähtee naisten rakentamasta asunnostaan naisten rakentamalla kulkuneuvolla naisten rakentamaa tieverkkoa pitkin naisten rakentamaan sairaalaan, missä hänen hoidossaan avuksi ovat naisten rakentaman sähköverkon kautta naisten rakentamasta voimalaitoksesta tuleva sähkö, naisten rakentaman vesijohtoverkon tuottama puhdas vesi ja naisten rakentama hoitotekniikka. Hoitajat voivat sitten olla miehiä...

Ai ku hienoa! Kylläpäs miehet on ahkeria. Mutta entä mitä näistä juuri SINÄ ITSE olet tehnyt?
Kuulostat niin katkeralta, että toivottavasti listalla oli edes jotain, jota osaat tehdä.

Ai ku hienoa! Kylläpäs miehet on ahkeria. Mutta entä mitä näistä juuri SINÄ ITSE olet tehnyt?
Kuulostat niin katkeralta, että toivottavasti listalla oli edes jotain, jota osaat tehdä.
Hassua, en ole yhtään katkera. Mutta usein ihmetyttää se, miten ihmiset eivät näe sitä, että toimiva yhteiskunta on monimutkainen rakennelma, jossa tarvitaan sekä miehiä että naisia.

Jos olet ex-Peyote, pitäisi sinun tietää, että en paljasta työtehtäviäni.
Osaamiseni on kyllä melko laajaa ja ulottuu myös kotona niihin perinteisiin "naisten" kotitöihin, joissa olen puolisoani parempi. Ja kyllä, jotakin listalta on tehty.

Yhteistyössä