Sinulle on vittuilua se, että muistuttaa miehistä olleen muutakin hyötyä kuin seksi ja painavien tavaroiden nostelu. Myös niille naisille, jotka eivät miehiä arvosta.
Sinun toosastasi olisin epäilemättä mahtunut repimättä ulos vaikka aikamiehenä ja poikittain.
Se on varmaan aivan paikkansapitävää, että miehiä kiinnostaa eri asiat, kuin naisia. Näinollen he myös ajautuvat eri ammatteihin, kuin naiset.
Arvostan miehiä suuresti juuri siksi, että niitä kiinnostaa eri asiat, kuin minua. Mä en millään pirulla haluis seistä tuolla rakennustyömaalla 20 asteen pakkasessa, mutta se on mahtavaa, että joku muu tekee sen
Kiva, että miehistä löytyy useammin niitä, jotka jaksaa kohkata autojen kanssa ja korjailla niitä ja tehdä siitä jopa ammatin. Kyllä mua vituttais olla kädet rasvassa auton alla.
En usko, että kyse on kuitenkaan siitä, etteikö naiset kykenisi samoihin toimiin miesten kanssa, niitä ei vaan kiinnosta. Yhtälailla miehiä ei varmaan kiinnosta naisvaltaiset alat niin usein kuin naisia. Se on ihan ok.
Mitä tulee noihiin suhteesta pakoon luikkimisiin ym. Niin varmaan sellaiset harrastaa niitä, jotka ei halua valehdella sille toiselle tyyliin "vika ei ole sinussa, vaan minussa". Sehän on ihan yleisesti ottaen täyttä paskaa ja on inhottava valehdella moisia typeryyksiä. Kyllä se vika on sen dumppaajan mielestä siinä toisessa. Näissä tapauksissa valehtelu on ihan yhtä inhottavaa kuin totuuden kertominen. Totuus voi vaikka olla, että "Sä syöt vastenmielisesti, olet ärsyttävä ja typerä, naurat kamalasti ja sun huumorintaju on ihan paska". Tulisko ton kuulemisesta jollekkin sitten hyvä mieli? Tuskin.
Mun mielestä on ihan turha alkaa penäämään mitään rehellistä vastausta siitä, miksi toinen luikki pakoon, kun oikeasti totuutta harvempi haluaa kuulla.