vierailija
Miksi ette sano jos suhde tai mies ei kiinnosta? Monen monta kertaa olen rakastunut ja pettynyt, kun alussa nainen esittää kiinnostunutta ja sitten loikkii karkuun. Tämä loukkaa miehistä ylpeyttä.
Tuon saman voi kääntää kyllä myös toisinpäin. Vielä enemmän jos on sanottu että on kiinnostunut ja tykkää, sänkypuuhiakin vaikka harrastettu. Samalla tavalla tuollainen käyttäytyminen naista loukkaa. Parempi onkin kun ei haksahda valheisiin eikä luota liikaa miehen tai naisen sanomisiin. Luottamustahan tuollainen toiseen sukupuoleen vie, oli se sitten mies tai nainen. Yksinkin voi olla. Tylsää ehkä mutta sydän pysyy ehjänä.Miksi ette sano jos suhde tai mies ei kiinnosta? Monen monta kertaa olen rakastunut ja pettynyt, kun alussa nainen esittää kiinnostunutta ja sitten loikkii karkuun. Tämä loukkaa miehistä ylpeyttä.
Mitä helvettiä, tyhmäkö olet kun pidät hyödytöntä elukkaa? Pistä pois! Ota ens kerralla luonteeltaan parempi ja kouluta vielä paremmaksi.Ei mitään hyötyä! Mutta jos haitoista alamme keskustella....
Heh, joo! Paitsi että meilläkään ei hämähäkkejä tapeta, enkä etes kammoa hämiksiä, joten saan ne kyllä omin voimin siirrettyä väärästä paikasta."Miehet on hyviä nostamaan painavia tavaroita ja tappamaan hämähäkkejä."
Ei siinä kuule ehdi mitään sanoa, kun pitää alkaa puolustaa itseään raiskausyrityksiltä.Miksi ette sano jos suhde tai mies ei kiinnosta? Monen monta kertaa olen rakastunut ja pettynyt, kun alussa nainen esittää kiinnostunutta ja sitten loikkii karkuun. Tämä loukkaa miehistä ylpeyttä.
nO SINä ressukka se et ilman holhoojaa pärjäisi sekuntiakaan tässä mualimassa.Jaa, mitä hyötyä... No:
Tekee hyviä ruokia
Hoitaa minua jos olen sairaana
On seurana monenlaisissa asioissa ja tilanteissa
Tehnyt kanssani lapsia
Hoitaa lapsia
Mahdollistaa luovan toimintani, piirtämisen, maalailun, veistelyn, ompelun jne. Siivoaa jälkeni kun olen enemmän luova, enkä käytännöllinen
Saan häneltä ihailua ja arvostusta
On mainio seksikumppani
On hyvä ystäväni
On aina avulias, myönteinen ja kannustava
Kateellisten puhetta.nO SINä ressukka se et ilman holhoojaa pärjäisi sekuntiakaan tässä mualimassa.
Laihduta ja pidä huolta ulkonäöstäsi. Takaan, että miehet "katoaa" vähemmän.Ihan kuule samaa olen ihmetellyt miehistä, miksi ei voi sanoa jos ei kiinnosta, jos olen vääränlainen, tai ei ole kemiaa tai olen liian lihava tai jotakin, aina vaan kadotaan ja jätetään "lehdelle soittelemaan" miettimään että hups mitä tapahtui, se kyllä loukkaa ja satuttaa kun tuntuu ettei kelpaa ja sitten joutuu itse miettimään miksi en kelpaa, kun toinen ei voi keskustella niinkuin aikuisten ihmisten pitäisi.
Itse olen elänyt muutaman vuoden yksinäni, ei ole vain löytynyt hyvää kumppania, MIEHET SIIS NIRSOILEE JA KATOILEE, selittelemättä.
Osaan huollattaa auton, vaihdattaa renkaat ja öljyt, saan ruuvit ja naulat seinään ja maalasin hiljan lapsen huoneenkin, en sinänsää tarvitse miestä mihinkään, mutta minulle kelpaisi rakkaus ja läheisyys ja seksikin joo, mutta en halua seksiä jos se on pelkkä pano ilman mitään tunteita ja läheisyyttä. Tervetuloa elämääni mies joka pystyy puhumaan ja näyttämään tunteita, ja kunnioittamaan naista
Tähän asti kaikki ovat vastanneet kysymykseen: mitä hyötyä miehestä on parisuhteessa sinulle.
Se suurin hyöty kuitenkin kaikille taitaa olla moderni länsimainen yhteiskunta. Se kuitenkin on "itsestäänselvyys" eikä siitä kiitoksia jaella.
Jännityksellä odotan kuitenkin joskus feminististä kertomusta siitä, kuinka palstamamma lähtee naisten rakentamasta asunnostaan naisten rakentamalla kulkuneuvolla naisten rakentamaa tieverkkoa pitkin naisten rakentamaan sairaalaan, missä hänen hoidossaan avuksi ovat naisten rakentaman sähköverkon kautta naisten rakentamasta voimalaitoksesta tuleva sähkö, naisten rakentaman vesijohtoverkon tuottama puhdas vesi ja naisten rakentama hoitotekniikka. Hoitajat voivat sitten olla miehiä...
Hassua, en ole yhtään katkera. Mutta usein ihmetyttää se, miten ihmiset eivät näe sitä, että toimiva yhteiskunta on monimutkainen rakennelma, jossa tarvitaan sekä miehiä että naisia.Ai ku hienoa! Kylläpäs miehet on ahkeria. Mutta entä mitä näistä juuri SINÄ ITSE olet tehnyt?
Kuulostat niin katkeralta, että toivottavasti listalla oli edes jotain, jota osaat tehdä.