Naiset jotka ette meikkaa: Meikkaisitko/menisitkö meikattavaksi jos menisit linnan juhliin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Björn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Vätti Räsynyt;29300934:
Halvemmaks se tulee, kuin silmälasit. Mä oon käyny ja on maksanu ittensä takas tossa muutamassa vuodessa aika hyvin.

No ei sitä leikkausta voida noin vain kaikille tehdä. Ei oo mitenkää varmaa, että kaikkien silmät on sellaaset, että ne voi leikata. Näkö ei saa esim. enää huonontua vaan se on pitäny jo pysyä samana.

Eikä mulla ainakaa oo varaa ny maksaa montaa tonnia tuosta leikkauksesta.

Alkuperäinen kirjoittaja Björn;29300995:
No se on asia erikseen....

Ohitit sitte hienosti tuon, että kaikkien silmiä ei voida leikata.

Kyllä mä tuon leikkauksen haluaasin, mutta ei oo varaa. Sitä en tiä voitaasko se mulle tehdä. Mutta en mä koe silmälaseja niin suureksi ongelmaksi ku tuntuu kokevan jotkut niistä joilla ei oo ikinä edes ollu silmälaseja.

Voisin mennäkin kammattavaksi ja meikattavaksi. Jos meikkaaja Sais silmäni yhtä upeiksi kuin Yks ranskalainen mösjöö, niin jättäisin lasit kotiin. Mut jos silmät ei näyttäisi upeilta, laittasin lasit, vaikka pärjäisin ilmankin.

No ei sitä leikkausta voida noin vain kaikille tehdä. Ei oo mitenkää varmaa, että kaikkien silmät on sellaaset, että ne voi leikata. Näkö ei saa esim. enää huonontua vaan se on pitäny jo pysyä samana.

Eikä mulla ainakaa oo varaa ny maksaa montaa tonnia tuosta leikkauksesta.

Taitaa olla aika harvinaista, että ei vois leikata. Ja kyllä mun piti ostaa parin vuoden välein vahvemmat lasit.

Ohitit sitte hienosti tuon, että kaikkien silmiä ei voida leikata.

Kyllä mä tuon leikkauksen haluaasin, mutta ei oo varaa. Sitä en tiä voitaasko se mulle tehdä. Mutta en mä koe silmälaseja niin suureksi ongelmaksi ku tuntuu kokevan jotkut niistä joilla ei oo ikinä edes ollu silmälaseja.

Mä maksoin 125e kuussa tosta, korotonta maksuaikaa 2-vuotta.

Arkena en meikkaa, mutta linnanjuhliin todellakin meikkaisin tai itseasiassa menisin meikattavaksi. Piilarit on silmälääkäri kieltäny, eikä näihin mikään leikkaus auta, joten menisin lasit päässä.

Normaalisti en meikkaa, ehkä ripsiväriä ja huulikiiltoa saatan juhliin laittaa jos ehdin/muistan. Mutta jos linnan juhliin kutsu tulisi niin menisin kyllä meikattavaksi ja kampaajalle myös.

Yhteistyössä