Naiset jotka ette meikkaa: Meikkaisitko/menisitkö meikattavaksi jos menisit linnan juhliin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Björn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tuli taas tunne, että silmälasit on joidenkin mielestä jotaki aiva kamalaa ja rumaa. Luulis jo nykypäivänä ihmisten suvaittevan silmälasit ja tajuavan, että niitä on paljo tyylikkäitä. Mun serkulla oli joskus todella kauniit silmälasit ja ne sopi hänelle täydellisesti eikä mun serkku edes tarvitte laseja eli ne oli ilman vahvuuksia. Iik, kamalaa!

Mä kyllä meikkaan aina välillä eli kyllä todellaki meikkaasin myös linnan juhliin. Joskus oon nähny kuvia morsiammista joilla kaunis morsiuspuku, mutta sitte naama on valju ku ei oo meikkiä tai sitä on tyyliin vain ripsari. On niin suures ristiriidas puku ja naama tuollaasis. Ei tarvitte mitää maalikerrosta laittaa, mutta edes meikkivoide, puuteri, ripsari, poskipuna ja jokin kevyt väri huuliin vaikkapa huulikiillolla jos ei huulipunaa halua.

Juhliin en varmaan laittaasi silmälaseja vaan laittaasin piilarit ja siinä olis ihan käytännönki syyt miksi tekisin noin.

En koskaan meikkaa, mutta en kyllä ole luonnonraikaskaan. Mulla on kestopigmentoinnit (kulmat, huulet, eyelinerit) ja ripsinepidennykset ja hiustenidennykset. Ei tartte enää meikata kuin laittaa ehkä joskus huulikiiltoa.

Tuli taas tunne, että silmälasit on joidenkin mielestä jotaki aiva kamalaa ja rumaa. Luulis jo nykypäivänä ihmisten suvaittevan silmälasit ja tajuavan, että niitä on paljo tyylikkäitä. Mun serkulla oli joskus todella kauniit silmälasit ja ne sopi hänelle täydellisesti eikä mun serkku edes tarvitte laseja eli ne oli ilman vahvuuksia. Iik, kamalaa!

Jotkut graafiset, muoviset silmälasit ovat itseasiassa ihan ok, jos ne sopivat kantajalleen. Hengettömät lasit ovat kyllä totaalisen nounou... Ainakin naisilla.

093485093485.png

Minä en normiarkena meikkaa, mutta edustilaisuuksiin ja juhliin kyllä. Eli on aivan itsestäänselvää että linnanjuhliin meikkaisin tai kävisin meikissä ja myös kampaajalla.

Niin niistä piilareista en osaa sanoa. Vimekdi kun olen niitä yrittänyt käyttää silmät vuotivat kuin niagaran putoukset. Mutta minä kyllä tulen toimeen ilman lasejakin. Eli saattaisin jättää lasit kotiin, tuolla reissulla kun ei tarvitsisi ajaa autoa, pysäytellä busseja tai katsoa telkkaria.

Kävisin meikattavana jossain osaavassa paikassa, sekä ottamassa kampauksen.

Ehkä hankkisin piilaritkin tuota tilaisuutta varten, en tiedä, en kyllä pidä silmälaseja mitenkään juhliin sopimattomina.

Menisin meikattavaksi. En todellakaan alkaisi itse räpeltään mitään naamaan, nolaisin vain itseni.

Alkuperäinen kirjoittaja Björn;29300670:
Itse voisin harkita laserleikkausta jos en voisi käyttää piilolinssejä.

Nostetaan vaikeustasoa :D laserleikkaus ei aina sekään kaikkiin ongelmiin auta. Itse esimerkiksi joutuisin pitämään silmälaseja joka tapauksessa, vaikka kävisin likinäköni korjaamaan laserleikkauksella. Muuten olisin käynytkin aikaa sitten laserleikkauksessa, mutta mitä järkeä siinä olisi kun en silmälaiseista pääsisi kuitenkaan.

Piilareita voin kyllä satunnaisesti pitää, mutta en jatkuvasti, siihenkin on silmälääkärin kielto.

Alkuperäinen kirjoittaja Björn;29300621:
Jotkut graafiset, muoviset silmälasit ovat itseasiassa ihan ok, jos ne sopivat kantajalleen. Hengettömät lasit ovat kyllä totaalisen nounou... Ainakin naisilla.

Niin SUN mielestä.

Itse olen nähnyt monenlaisia kivoja laseja, riippuu ihan kantajasta miltä ne lasit näyttää.

Tykkään, jos sopii siihen naamaan missä ne on, ei tarvitse piilareita.

Joo, meikkaisin (tai menisin meikattavaksi) ja laittaisin myös piilarit. Mulle ei oikein mitkään lasit sovi naaman muodon takia. Parhaiten käy ne hengettömät, jotka kuulemma on nou nou.

Menisin meikattavaksi, koska en osaa meikata. Piilarit on silmälääkäri kieltänyt, joten menisin joko ilman laseja tai sitten laittaisin jotkut hienot, vähän erikoiset ja pukuun sopivat lasit.

Yhteistyössä