Naiset auttaakaa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apua tarvitseva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apua tarvitseva

Vieras
Kertokaas naiset miten selviän tälläisestä tilanteesta.

Aloitimme seurustelemaan kumppanini kanssa 16- vuotiaana, eli n.10 vuotta on yhteistä taivalta takana, olemme nyt 25 vuotiaita. Olemme kumpikin asuneet työn ja opiskelujen takia eri paikkakunnilla, mutta lomat ja vkloput olemme viettäneet yhdessä melkein aina. suhteessamme asiat on ollut tähän asti todella hyvin.

Nyt tyttöystävääni alkoi painaa asiat, tunteet ovat säilyneet samana mutta siltikkään hänestä ei tunnu hyvältä olla yhdessä, asiasta kun häneltä kysyy niin hän ei itsekkään osaa kertoa mistä asiat johtuvat..sen verran hän on osannut asiasta kertoa, että haluaisi löytää syyn siihen että miks hän haluaa jatkaa elämää eteenpäin kanssani. Kertokaa minulle naiset kun en miehenä tiedä että voinko auttaa tässä asiassa häntä. Miten olette löytäneet oman sisäisen kasvun ja aikuistumisen tai ratkaisun siihen miten asiassa päästäisiin eteenpäin.

Olen kyllä mies. Anna hänen mennä, jos hän välittää, niin hän tulee luoksesi.

(Pahoin pelkään, että suhde on lopussa, joko tyttöystäväsi on ihastunut toiseen tai muuten vain kipinä on poissa. Olette nuoria, voisi olla jopa ihan järkevää aloittaa alusta ja vaikka ihan toisen kanssa..)

Alkuperäinen kirjoittaja apua tarvitseva:
Miten olette löytäneet oman sisäisen kasvun ja aikuistumisen tai ratkaisun siihen miten asiassa päästäisiin eteenpäin.

Tuosta lauseesta löydät vastauksen. Tyttöystäväsi on aika aikuistua ja kasvaa yksilöksi. Aloititte seurustelun niin varhain että kasvoitte kasvuiässä kiinni toisiinne. Tämä on estänyt tyttöäsi löytämästä itsensä, muodostamasta ihan ikioma identiteetti. Sama koskee sinua. Panikoit eron takia, koska et osaa olla yksin itsesi kanssa. Kuka oletkaan ilman symbioosia?

Luulempa että tyttösi haluaa koetaa ns.siipiään.Te olette todella aloittaneet yhdessä olon jo nuorena, se ei välttämättä tarkoita, ettettekö voisi olla koko ikäänne yhdessä.Mutta kenties tyttösi on alkanut tuntemaan sen tarpeen koettaa, olisiko hänelle sittenkin olemassa joku toinen.

Aikuistuminen tuo uusia näkökantoja ajattelumaailmaamme ja saatamme muuttua aika paljonkin.Ja se tuttu ja turvallinen kaveri siinä vieressä saataa alkaa näyttämään harmaalle hiirulaiselle.

Anna hänelle tilaa etsiä itseään ja onneaan.Hän saattaa koko ikänsä harmitella jos ei nyt saa sitä tehdä.Ja voihan olla, että hän lopulta vielä päätyy kanssasi yhteen.

Alkuperäinen kirjoittaja apua tarvitseva:
Kertokaas naiset miten selviän tälläisestä tilanteesta.

Aloitimme seurustelemaan kumppanini kanssa 16- vuotiaana, eli n.10 vuotta on yhteistä taivalta takana, olemme nyt 25 vuotiaita. Olemme kumpikin asuneet työn ja opiskelujen takia eri paikkakunnilla, mutta lomat ja vkloput olemme viettäneet yhdessä melkein aina. suhteessamme asiat on ollut tähän asti todella hyvin.

Nyt tyttöystävääni alkoi painaa asiat, tunteet ovat säilyneet samana mutta siltikkään hänestä ei tunnu hyvältä olla yhdessä, asiasta kun häneltä kysyy niin hän ei itsekkään osaa kertoa mistä asiat johtuvat..sen verran hän on osannut asiasta kertoa, että haluaisi löytää syyn siihen että miks hän haluaa jatkaa elämää eteenpäin kanssani. Kertokaa minulle naiset kun en miehenä tiedä että voinko auttaa tässä asiassa häntä. Miten olette löytäneet oman sisäisen kasvun ja aikuistumisen tai ratkaisun siihen miten asiassa päästäisiin eteenpäin.

Se on löytänyt toisen ja haluaa sinusta eroon. Päästä hänet, mutta älä missään nimessä ota takaisin, Jos vieraan mulkun saanti kiinnostaa niin kovasti, että haluaa sinusa eroon niin anna mennä vaan. Jos on tyrkyllä takas, niin potku perseeseen. Ei kannata huolia, se menee vieraisiin myöhemminkin. Tää on niin tuttu juttu, nuoresta asti kun ollaan yhessä , niin jossain vaiheessa likan alkaa tekeen mieli vierasta munaa ja se haluaa kokeilla miltä tuntuu kun joku toinen panee sitä. Ei ole murehtimisen arvoinen akka.

Yleensä kovin nuorena alkanut suhde päättyy jossakin vaiheessa, kun kummallakaan ei ole mitään kokemusta muista seurustelukumppaneista. Sen vuoksi tulee halu nähdä ja kokea jotakin muutakin. Kyse ei todellakaan ole välttämättä siitä, että tyttöystäväsi ei välittäisi sinusta tai että hänellä olisi uusi mies katsottuna. Syy voi olla ihan siinä, että hän haluaa kokeilla omia siipiään ja toteuttaa omia unelmiaan ilman "taakkaa". Jos hän eroaa, hänellä on vapaus tehdä ihan mitä tahansa (opiskella ulkomailla, kierrellä maailmaa, muuttaa toiselle paikkakunnalle, etsiä töitä mistä tahansa jne).

Minusta sinä et voi pakottaa häntä jäämään. Voi olla, että aikansa vapautta kokeilleena hän haluaakin palata takaisin, mutta sen varaan ei kannata laskea. Luulen, että hänen on ollut vaikeaa tehdä päätös eikä se ole ollut helppo. Ehkäpä sinun itsesikin kannalta olisi hyvä itsenäistyä ja katsoa, mitä elämä tuo tullessaan.

Perheeni vanhin lapsi(poika) on ennen avioliittoaan ollut kihloissa 4 kertaa.
Vanhin tyttö on ollut kihloissa 3 kertaa, ennen avioliittoaan.
Nuorin tyttö on kihloissa ekaa kertaa.
Herää vaan kysymys, kuinkahan kauan?

Ovat pistäneet meitä vanhempiaan paremmaksi, meillä on vasta toinen liitto meneillään.

Alkuperäinen kirjoittaja Leena:
Vastaat jokaiseen ketjuun samalla tavalla...ei ihan normaalia.

Älä "leena" lue mun kirjoituksia jos ne ei sua miellytä. Ap kysy mielipiteitä ja neuvoja ja mä annoin omani. en ole sun kirjotuksiin puuttunu, vaikka ei ne mua miellytäkään. Ei kukaan normaali nainen kerro seksijuttujaan ellien palstoilla.

Et ole Jumala, vaikka joka saatana palstaa täällä yrität hallitaki.

No en todellakaan ole jumala...enkä kyllä ole sellaista väittänytkään.Enkä kyllä yritä mitään palstaa hallitakkaan...kysymyksiin vastailen, niin kuin täällä kai on tarkoituskin?
Kovin vaan on negatiivista tuo sinun ajatusmaailmasi...ei pistä ainakaan kateeksi ei.
Mistäpä minä tiedän oletko puuttunut kirjoituksiini, aina niitä joku tuntuu herjaavan...täällä on joku kirjoittamaton sääntö, ettei saisi olla onnellisessa parisuhteessa eikä siitä saisi varsinkaan puhua.Ja kun sinunkin juttujasi seuraa, niin ei taida sinulla ainakaan sellaista olla...Eli saat vapaasti kirjoittaa ja morkata...mennen tullen.

Antakaa kynän savuta.Leenan kirjoitukset laadukkaita ja seksiäkin tihkuu rivien välistä.Jotkut ottavat liian herkästi herneen sieraimeensa.Älkää takertuko henkilökohtaisuuksiin,ainakaan haukkumismielessä.

Kyllä on outo tyyppi tämä "monon kuvaa" =) höh
Ei ole edes huomannut etten todellakaan roiku täällä yötä päivää...Katsoppa olenko edes yhtenä iltana täällä roikkunut! En ole...mieheni kainalossa olen illat...=) Siinä sinulle!!! Ja kukahan se kirjoittaa sontaa...ihmettelen vaan, miten joku voi olla noin katkera...aivan KATKERA!

Minusta et eroon pääse...täällä tulen roikkumaan ja huuuu VALTAAN SINULTA PALSTATILAA....ähäkutti! =)

Olette alkaneet seurustelemaan 16-vuotiaina. Nyt herää, ainakin minulla kysymys, miten kauan ehditte elää poissa vanhempien kodista ennen seurusteluanne. Oletteko koskaan oikeasti itsenäistyneet? Vaan oletteko aina olleet jonkun kanssa seurustelusuhteessa? Ihminen tarvitsee elämässään vaiheen, jossa voi ottaa itsestään selvää, itsenäistyä, tulla totaalisesti toimeen itsekseen henkisesti, fyysisesti ja sosiaalisesti. Oletan että tyttöystäväsi kaipaa nyt tälläista vaihetta elämäänsä. Tekis hyvää varmaan sullekin!

Yhteistyössä