Naiseni ei saa koskaan orgasmia yhdynnässä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joku tossa sanoi, että seksi tuntuu ihanalta ilman orgasmia. No sehän on hyvä juttu. Oikeasti. Ettei ole väkisin pakko, vaan että sitä itse haluaa. Minä en pystyisi kumminkaan ja siksi minun näkökulmastani se olisi turhaa. En ole missään vaiheessa halunnut sanoa, ettäkö mulla ois joku oikeus määritellä muiden elämää tai tapoja. Mun mielestä mut on tahallaan haluttu ymmärtää väärin.

En oikeasti haluaisi enkä jaksaisi tapella, kun siitä ei tule mikään hyvä mieli kellekään.

Tulisko teille sitten ero, jos jostain kumman syystä et enää saisikaan. Tai miehesi ei saisi.

[QUOTE="vieras";22460465]Tulisko teille sitten ero, jos jostain kumman syystä et enää saisikaan. Tai miehesi ei saisi.[/QUOTE]

En usko, että tulisi. Olemme muillakin tavoin kasvaneet kiinni toisiimme, kuin alapäistä.

Ei mennyt, mutta jälleen kerran mietityttää saman nikin (ei minun) kimppuun hyökkääminen, samoilta nikeiltä ja aina myös harmailta. Ja ihmetyttää että toisten mielipiteitä ei kestetä, siitä voisin jankata hamaan loppuun asti =) Joku itsetuntokysymys varmaan tämäkin, kun miettii kuka ensimmäisenä tässäkin ketjussa sen herneen nenukkiinsa veti.

No ehkä kannattais miettiä mitä sieltä näppikseltään suoltaa eikä ruveta arvostelemaan toisten seksielämää ja nautintoa...

No nyt täällä mennään jo niin pihalla koko aiheesta, kunhan haukutaan toisia... Ärsypilämiä alkaa jo niin ärsyttää koko homma, että lähden himaan syömään ja kysyn mieheltäni, et "annatko mulle orkut vai pannaanko vain"
Vittu mitä skeidaa, oikeesti....

En naisista tiedä mutta kyllä miesten kohdalla se orgasmi on panemisen huipentuma. Siis ihan oikeasti, se on se mihin kaikki työ tähtää. Ennemmin halailisin tai ihan mitä vaan jos orkkuja ei olisi mahdollista saada.

En naisista tiedä mutta kyllä miesten kohdalla se orgasmi on panemisen huipentuma. Siis ihan oikeasti, se on se mihin kaikki työ tähtää. Ennemmin halailisin tai ihan mitä vaan jos orkkuja ei olisi mahdollista saada.

Niin mäkin... Mutta nainen ei saisi kai sanoa sitä. Enhän mä semmoista olekaan sanonut missään vaiheessa, että muiden pitäisi tuntea samoin.

Arvostelemaan? :D

No joo, antaa olla. Tämä alkaa olla jo liian huvittavaa ja mulla tekemättömät työt sen kuin kasaantuu teidän takia.

Ota silmät käteen ja lue tarkemmin.

Mitä muuta kuin arvostelua on se, että väitetään naisen antavan vain miehen mieliksi kun ei itte saa jne.

[QUOTE="vieras";22460525]Mies nyt onkin aaaaivan erijuttu. Ne nyt yleensäkkin katsoo vaan oman halunsa tyydytetyksi joka asiassa.[/QUOTE]

Kyllä oon semmostkin paljon kuullut, et monelle miehelle olis tosi tärkeää se, että nainenkin saa. Jotenkin onhan se osa sitä iloa, kun näkee, että se toinen saa myös. Tai edes se.

[QUOTE="vieras";22460538]Se jos mikä on suppeaa seksi elämää jos vaan orgun kuvat silmissä hinkataan.[/QUOTE]

No en mä ilmaisisi noin, että jotain hinkkaamista tai suppeaa. En koe sitä silleen. Mut joku toinenhan voi sen niin kokea, uskoisin, että ainakin silloin, jos ei joka kerta tule, niin paine saada ei varmaan ole hyväksi.

Yhteistyössä