Naiseni ei saa koskaan orgasmia yhdynnässä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No mutta sitten ei kannata alkaa pyhistellä, eikä ole varaa arvostella, jos ei itse kykene asialliseen keskusteluun. Mielestäni te ylireagoitte ja otatte itseenne hieman suotta.

Ihan suotta?!

Jos sinun mielestäsi ihminen joka ei seksissä saa orgasmia saisi tyytyä vain pussailuun ja halailuun.
Kyllä se olet sinä kuka pyhistelee "all the time" ja aina arvostelemassa muista.

Alkuperäinen kirjoittaja pjoölk;22460247:
Jos sanot että sitten riittää halailu ja sylissä olo niin kyllä se vähän dissaamiselta kuulostaa. Että ei tarvitse sitten vaivautua harrastamaan sitä seksiä ollenkaan jos ei edes orgasmia pysty saamaan.

En sano, ettei tarvitse sitten mitään edes yrittää. Sanon, että en ymmärrä miten siitä saa mitään tyydytystä ja en usko, että se halu on samanlaista kuin jos saisi orgasmin edes joskus.

[QUOTE="vieras";22460221]Tässä koko pointti. Vaikkei saa orgasmia, niin silti voi PANETTAA! Ja paneminen tuntuu hyvältä. :p[/QUOTE]

jospa tämäkin pitäisi nimetä uudelleen??? Kun panettaa tarkoittaa se että tekee mieli yhdyntää (vaikkakin ilman orgasmia) ja kun haluaa orgasmin ni se on sitten joku muu?? Orkuttaa??? xD

Alkuperäinen kirjoittaja ärsypilämi;22460240:
No kai siinä on jotain jäänyt kokeilematta jos toisella ei KOSKAAN tule... Ja enpä ole kertonut sulle miten meillä "jyystetään" ja kuka "saa" ja kuinka paljon :whistle:

No kuule, henk.koht en tod halua edes tietää.
Väännetäänkö jo ratapalkkia vahvemmasta, ei se vaan kaikille tule niin kuin sormia napsauttamalla. Ei vaikka kuinka kama sutraa testaisi. Koittakaa nyt vaan se saada sinne tyhjään tilaanne, jota yleensä aivoiksi kutsutaan.. =)

Jos ei koskaan saa niin ei kai voi samalla tavalla panettaakaan. Mielenterveyshän siinä muuten menisi.

Miksi menisi mielenterveys? Siis jos ihminen nauttii seksistä vaikka ei saisi niin kai sitä voi panettaa? Eikä vedä turhaa stressiä siitä, että nyt olis pakko saada. Sittenhän se mielen päälle käy jos seksi rupiaa stressaamaan. Eihän sitä kukaan kestääsi vaikka laukeaisikin.

[QUOTE="Tjaa";22460272]jospa tämäkin pitäisi nimetä uudelleen??? Kun panettaa tarkoittaa se että tekee mieli yhdyntää (vaikkakin ilman orgasmia) ja kun haluaa orgasmin ni se on sitten joku muu?? Orkuttaa??? xD[/QUOTE]

:laugh:

En minäkään ymmärrä mitä kivaa seksissä on, jos ei saa orgasmia millään tavalla, ikinä.
Myös minun mielestäni seksin päämäärä on orgasmi (ja lisääntyminen jos oikein alkukantaisesti ajatellaan).

Millä ihmeen tavalla nyt sitten dissaan ketään?

Mä en kanssa nyt ymmärrä miten tässä nyt henkilökohtaisesti ketään dissataan..?? Vai oonko jotenkin sokea? Mä olen sitä mieltä että naiset jotka eivät saa orgasmia seksissä mitenkään eivät välttämättä kovin usein sitä tykkää harrastaa ja osa niistä naisista harrastaa sitä lähinnä kumppanin nautinnon takia. Leukisti oli sitä mieltä että hänen mielestään on turha harrastaa seksiä jos ei saa orgasmia, halailu riittää hellyyteen. Scarletti taas sanoi että vaikka nainen ei koskaan saa orgasmia on silti naisia jotka tykkäävät sitä harrastaa. Yms. yms. Tässä käytiin keskustelua, välillä kärkeävää sellaista, mutta mielenkiintoista.

Sitten tänne tulee porukkaa paasaamaan kuinka täällä miltei alistetaan naisia, haukutaan ja dissataan. Ja nämä arvostelijat eivät itse tajua että hehän ovat juuri niitä jotka henkilökohtaisesti täällä alkoivat nimimerkkejä solvata. Ihme touhua!!

No mutta sitten ei kannata alkaa pyhistellä, eikä ole varaa arvostella, jos ei itse kykene asialliseen keskusteluun. Mielestäni te ylireagoitte ja otatte itseenne hieman suotta.

Olenko mä sanonut esim. että on pelkkää miehen itsetunnon pönkittämistä harrastaa seksiä vain jos saa orgasmin, kukaan nainen ei varmasti nai pelkästään tulemisen takia vaan miehen mieliksi sitä tehdään. Sehän olisi aika samaa linjaa "dissausta" :)

Ja kiitos teitittelystä, mutta mulla ei ole ihan niin jakautunutta persoonallisuutta että meitä kovin montaa olisi, että kiitos riittää ihan yksikössä puhuminen.

Sitä kivaa, että seksi tuntuu hyvältä ilman orgasmiakin. Niin HELVETIN VAIKEA joidenkin tajuta se?

Onko teidän joidenkin niin vaikeaa ymmärtää että toisille se ei tuntuisi ihan samalta? Seksi tuntuu kyllä hyvältä, mutta ei minulle ole sama saanko orgasmia vai en. Jos en saa, tavalla tai toisella, jotain jää puuttumaan eikä se ole samanlaista. Mikä tässä on niin vaikeaa, että pitää väittää olemattomista dissauksista ja vetää herne nenukkiin jälleen kerran?

Jos ei ole ikinä saanut orgasmia niin mitä se panetus sitten on?

Jos vertaat vaikka tilanteeseen, että miestä haluttaa eikä saa vehjettään pystyyn eikä siksi voi nauttia seksistä.

[QUOTE="vieras";22460296]Tuntuu olevan joo. Uskomatonta miten tyhmiä ihmisiä täällä vaan on.[/QUOTE]

Niin, on uskomatonta miten vaikeaa on hyväksyä erilaisia tapoja nähdä tämä asia? Yhdelle riittää seksi ilman orgasmia ja toiselle ei. Kolmannelle taas joku kolmas juttu on hyvä. Ja näistä sitten keskustellaan. Vaikeaa?

[QUOTE="vieras";22460296]Tuntuu olevan joo. Uskomatonta miten tyhmiä ihmisiä täällä vaan on.[/QUOTE]

Miksi teidän on niin vaikeaa tajuta sitä että joidenkin mielestä on kiva saada seksissä orgasmi?

''Mä olen sitä mieltä että naiset jotka eivät saa orgasmia seksissä mitenkään eivät välttämättä kovin usein sitä tykkää harrastaa ja osa niistä naisista harrastaa sitä lähinnä kumppanin nautinnon takia.''

Mitä hiton paskaa tää nyt sitten on :D Ei jumalauta aikuset ihmiset!

Mä en kanssa nyt ymmärrä miten tässä nyt henkilökohtaisesti ketään dissataan..?? Vai oonko jotenkin sokea? Mä olen sitä mieltä että naiset jotka eivät saa orgasmia seksissä mitenkään eivät välttämättä kovin usein sitä tykkää harrastaa ja osa niistä naisista harrastaa sitä lähinnä kumppanin nautinnon takia. Leukisti oli sitä mieltä että hänen mielestään on turha harrastaa seksiä jos ei saa orgasmia, halailu riittää hellyyteen. Scarletti taas sanoi että vaikka nainen ei koskaan saa orgasmia on silti naisia jotka tykkäävät sitä harrastaa. Yms. yms. Tässä käytiin keskustelua, välillä kärkeävää sellaista, mutta mielenkiintoista.

Sitten tänne tulee porukkaa paasaamaan kuinka täällä miltei alistetaan naisia, haukutaan ja dissataan. Ja nämä arvostelijat eivät itse tajua että hehän ovat juuri niitä jotka henkilökohtaisesti täällä alkoivat nimimerkkejä solvata. Ihme touhua!!

Näinpä, kunhan saadaan vaan kakslussalla taas räyhätä.. Ihme dissailua ja dissailujen metsästystä..

Uusimmat

Yhteistyössä