Naiseni ei saa koskaan orgasmia yhdynnässä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niin, on uskomatonta miten vaikeaa on hyväksyä erilaisia tapoja nähdä tämä asia? Yhdelle riittää seksi ilman orgasmia ja toiselle ei. Kolmannelle taas joku kolmas juttu on hyvä. Ja näistä sitten keskustellaan. Vaikeaa?

Kuule älä sä jaksa. Sinä kun et edelleenkään omaa sitä keskustelun taitoa edes. Nytkin sun kommentit änkee ihan ihmeellisiin väleihin. Niihin mistä saat varmasti vaan jonkun väittely kumppanin. Se on sun missiosi täällä, joten älä jaksa.
Sä olet vaan "myllyyn veden lisääjä" säälittävä vänkävänkä. Se jos mikä ei ole keskustelua.

[QUOTE="jepjep";22460257]Ongelmat selätetään tai sitten ongelmat selättää koko parisuhteen.[/QUOTE]

Se on vaan koomista että joillain on ilmeisesti kauhea ongelma toisten parisuhteista kun ei seksikään suju kuten pitäisi vaikka itse ko suhteessa molemmat ovat tyytyväisiä :D

Mutta tää taitaa taas olla tasoa "kyllä palsta tietää paremmin" :laugh:

[QUOTE="Tjaa";22460272]jospa tämäkin pitäisi nimetä uudelleen??? Kun panettaa tarkoittaa se että tekee mieli yhdyntää (vaikkakin ilman orgasmia) ja kun haluaa orgasmin ni se on sitten joku muu?? Orkuttaa??? xD[/QUOTE]

No jos panettaa niin panettaa, paneminen on yhdyntää.. mitä suotta nimeä vaihtamaan samaa tarkottavammaksi mutta tyhmemmän kuuloseksi.:D
Mutta leukistinen ja phoensi voi jatkossa ottaa ton orkuttamisen käyttöön.:rolleyes:

En sano, ettei tarvitse sitten mitään edes yrittää. Sanon, että en ymmärrä miten siitä saa mitään tyydytystä ja en usko, että se halu on samanlaista kuin jos saisi orgasmin edes joskus.

Tarkoitatko sä orgasmia yhdynnässä tai siihen liittyen, vai ihan millä tahansa keinoin silloin kun siltä nyt sattuu tuntumaan? Siinä kun on aika iso ero..

Vain mun mielipide, mutta mä koen että on aika ahdasmielistä lähteä vähättelemään toisen haluja tai tuntemuksia jos ei saa tai muutenkaan tunne samoin kuin joku toinen. Ihmiset on yksilöitä ja varsinkin seksuaaliset mieltymykset todella vaihtelevia. Ei kai se niin utopistista ole?

''Mä olen sitä mieltä että naiset jotka eivät saa orgasmia seksissä mitenkään eivät välttämättä kovin usein sitä tykkää harrastaa ja osa niistä naisista harrastaa sitä lähinnä kumppanin nautinnon takia.''

Mitä hiton paskaa tää nyt sitten on :D Ei jumalauta aikuset ihmiset!

Tässä ketjussa usiempi nainen jotka ovat kertoneet omia tuntemuksiaan seksin suhteen eivätkä saa orgasmia. Nämä vastaukset ei vissiin kelpaa joillekin kun niitä ei huomioida vaan oletetaan tietävän mitä toinen tuntee ja haluaa.

Edelleen suosittelen joillekin sitä omien kaverien kanssa juttelua tästä asiasta. Voi teilläkin vähän maailma valaistua.

[QUOTE="vieras";22460344]Kuule älä sä jaksa. Sinä kun et edelleenkään omaa sitä keskustelun taitoa edes. Nytkin sun kommentit änkee ihan ihmeellisiin väleihin. Niihin mistä saat varmasti vaan jonkun väittely kumppanin. Se on sun missiosi täällä, joten älä jaksa.
Sä olet vaan "myllyyn veden lisääjä" säälittävä vänkävänkä. Se jos mikä ei ole keskustelua.[/QUOTE]

Voi, enkö mä nyt kirjoittanut oikenlaista tekstiä oikeaan kohtaan? Kuvitteletkohan sä nyt vähän liikoja? Oi voi ja vali vali.

Ja jos ei kestä toisen mielipidettä niin oi voi jälleen kerran. Fiksuhan sitten lähtee haukkumaan toista kun ei muutakaan keksi, samat nikit taas äänessä siinä, mikä yllätys :rolleyes:

Jos nyt kuitenkin todetaan Heille jotka nyt tuolla miettivät lopettavansa yhdynnän sen takia että eivät saa orgasmia ja suunnittelevat siirtyvänsä vain halailemaan kumppaniaan että:

Jos nyt kuitenkin jatkatte sillä yhdynnän saralla jos se tuottaa edes jonkinlaista iloa Teille! Ja vaikka orkkua ei tule mutta tuntuu että jotain sinne sisuksiin on saatava niin anna mennä!!! :)

Olenko mä sanonut esim. että on pelkkää miehen itsetunnon pönkittämistä harrastaa seksiä vain jos saa orgasmin, kukaan nainen ei varmasti nai pelkästään tulemisen takia vaan miehen mieliksi sitä tehdään. Sehän olisi aika samaa linjaa "dissausta" :)

Ja kiitos teitittelystä, mutta mulla ei ole ihan niin jakautunutta persoonallisuutta että meitä kovin montaa olisi, että kiitos riittää ihan yksikössä puhuminen.

Oonkos mä muuten sanonut tuolla tavalla, että on miehen itsetunnon pönkittämistä se, kun ei itse saa ja silti harrastaa? En muistaakseni ole sanonut ja sen voi vaikka kätevästi tarkistaakin, että en ole näin sanonut. Sen sijaan olen sanonut, että minun mielestäni, minun käsittääkseni, seksi (johon voin lisätä, että ei pelkästään yhdyntä) tähtää orgasmiin. Jompikumpi saa orgasmin. Näin minun käsittääkseni. Tietty en sit tiiä, onko pareja, jotka harrastaa vaikka päivittäin seksiä, ilman, että kumpikaan saa orgasmia.

[QUOTE="vieras";22460395]Voi luoja kun sä puhut ittes pussiinkin koko ajan.. :D Aivan loistavaa huumoria..

Btw. just edellisellä sivulla julistit ettet SINÄ usko että ilman orkkua olevan naisen halu voi olla samanlaista..[/QUOTE]

No sitten kirjoitin väärin. Ja keskity asiaan, älä minuun jos haluat edes itse antaa itsestäsi fiksun kuvan.

Voi, enkö mä nyt kirjoittanut oikenlaista tekstiä oikeaan kohtaan? Kuvitteletkohan sä nyt vähän liikoja? Oi voi ja vali vali.

Ja jos ei kestä toisen mielipidettä niin oi voi jälleen kerran. Fiksuhan sitten lähtee haukkumaan toista kun ei muutakaan keksi, samat nikit taas äänessä siinä, mikä yllätys :rolleyes:

Sä olet vallan mainio toisten haukkumisessa...

[QUOTE="Tjaa";22460383]Jos nyt kuitenkin todetaan Heille jotka nyt tuolla miettivät lopettavansa yhdynnän sen takia että eivät saa orgasmia ja suunnittelevat siirtyvänsä vain halailemaan kumppaniaan että:

Jos nyt kuitenkin jatkatte sillä yhdynnän saralla jos se tuottaa edes jonkinlaista iloa Teille! Ja vaikka orkkua ei tule mutta tuntuu että jotain sinne sisuksiin on saatava niin anna mennä!!! :)[/QUOTE]

Hmm.. Onkohan se sitten sallittua esim. käyttää dildoa jos yhdyntä on pois kuvioista? Vai liippaako liian läheltä :D

Se on vaan koomista että joillain on ilmeisesti kauhea ongelma toisten parisuhteista kun ei seksikään suju kuten pitäisi vaikka itse ko suhteessa molemmat ovat tyytyväisiä :D

Mutta tää taitaa taas olla tasoa "kyllä palsta tietää paremmin" :laugh:

Nykyään on 11 käskyä raamatussa. Leukistinen ja phoebsi kirjotti sinne viimisimmän:

Nainen, sinun ei pidä seksiä harrastaman, ellet lopussa laukea ja orgasmissa ei väräjöitsevi vulvasi.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
[QUOTE="vieras";22460410]Plop,plop,plop... Ny meni koko pellollinen :D[/QUOTE]

Ei mennyt, mutta jälleen kerran mietityttää saman nikin (ei minun) kimppuun hyökkääminen, samoilta nikeiltä ja aina myös harmailta. Ja ihmetyttää että toisten mielipiteitä ei kestetä, siitä voisin jankata hamaan loppuun asti =) Joku itsetuntokysymys varmaan tämäkin, kun miettii kuka ensimmäisenä tässäkin ketjussa sen herneen nenukkiinsa veti.

Joku tossa sanoi, että seksi tuntuu ihanalta ilman orgasmia. No sehän on hyvä juttu. Oikeasti. Ettei ole väkisin pakko, vaan että sitä itse haluaa. Minä en pystyisi kumminkaan ja siksi minun näkökulmastani se olisi turhaa. En ole missään vaiheessa halunnut sanoa, ettäkö mulla ois joku oikeus määritellä muiden elämää tai tapoja. Mun mielestä mut on tahallaan haluttu ymmärtää väärin.

En oikeasti haluaisi enkä jaksaisi tapella, kun siitä ei tule mikään hyvä mieli kellekään.

Oonkos mä muuten sanonut tuolla tavalla, että on miehen itsetunnon pönkittämistä se, kun ei itse saa ja silti harrastaa? En muistaakseni ole sanonut ja sen voi vaikka kätevästi tarkistaakin, että en ole näin sanonut. Sen sijaan olen sanonut, että minun mielestäni, minun käsittääkseni, seksi (johon voin lisätä, että ei pelkästään yhdyntä) tähtää orgasmiin. Jompikumpi saa orgasmin. Näin minun käsittääkseni. Tietty en sit tiiä, onko pareja, jotka harrastaa vaikka päivittäin seksiä, ilman, että kumpikaan saa orgasmia.

Kun sinä et edelleenkään ole ainoa täällä kirjoittanut, ja jos haluaa pilkkua nussia (vaikkei orkkua saisikaan) niin en alunperin mitenkään nimennyt sua. Koko ajan olen samalla lailla bulkissa puhunut "teistä" yhden kannan allekirjoittajista, kuten sinäkin olet "meidät" niputtanut samaan.

Ei mennyt, mutta jälleen kerran mietityttää saman nikin (ei minun) kimppuun hyökkääminen, samoilta nikeiltä ja aina myös harmailta. Ja ihmetyttää että toisten mielipiteitä ei kestetä, siitä voisin jankata hamaan loppuun asti =) Joku itsetuntokysymys varmaan tämäkin, kun miettii kuka ensimmäisenä tässäkin ketjussa sen herneen nenukkiinsa veti.

Ja kukas se nyt ei nyt keskity aiheeseen??

Yhteistyössä