Nykyään on 11 käskyä raamatussa. Leukistinen ja phoebsi kirjotti sinne viimisimmän:
Nainen, sinun ei pidä seksiä harrastaman, ellet lopussa laukea ja orgasmissa ei väräjöitsevi vulvasi.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Nykyään on 11 käskyä raamatussa. Leukistinen ja phoebsi kirjotti sinne viimisimmän:
Nainen, sinun ei pidä seksiä harrastaman, ellet lopussa laukea ja orgasmissa ei väräjöitsevi vulvasi.
Hmm.. Onkohan se sitten sallittua esim. käyttää dildoa jos yhdyntä on pois kuvioista? Vai liippaako liian läheltä![]()
Hmm.. Onkohan se sitten sallittua esim. käyttää dildoa jos yhdyntä on pois kuvioista? Vai liippaako liian läheltä![]()
Sä olet vallan mainio toisten haukkumisessa...
Joku tossa sanoi, että seksi tuntuu ihanalta ilman orgasmia. No sehän on hyvä juttu. Oikeasti. Ettei ole väkisin pakko, vaan että sitä itse haluaa. Minä en pystyisi kumminkaan ja siksi minun näkökulmastani se olisi turhaa. En ole missään vaiheessa halunnut sanoa, ettäkö mulla ois joku oikeus määritellä muiden elämää tai tapoja. Mun mielestä mut on tahallaan haluttu ymmärtää väärin.
En oikeasti haluaisi enkä jaksaisi tapella, kun siitä ei tule mikään hyvä mieli kellekään.
Kyllä tavallisesti, mutta jos joskus tuntuu siltä, ettei mielentilasta johtuen orgasmia ole dildon kanssa odotettavissa, niin silloin pitäisi sen junttaamisen sijaan vain halailla dildoa.
Kyllä tavallisesti, mutta jos joskus tuntuu siltä, ettei mielentilasta johtuen orgasmia ole dildon kanssa odotettavissa, niin silloin pitäisi sen junttaamisen sijaan vain halailla dildoa.
Naiseni ei saa koskaan orgasmia yhdynnässä .
Ei mennyt, mutta jälleen kerran mietityttää saman nikin (ei minun) kimppuun hyökkääminen, samoilta nikeiltä ja aina myös harmailta. Ja ihmetyttää että toisten mielipiteitä ei kestetä, siitä voisin jankata hamaan loppuun asti =) Joku itsetuntokysymys varmaan tämäkin, kun miettii kuka ensimmäisenä tässäkin ketjussa sen herneen nenukkiinsa veti.
Ja sinä harvoin sanot mitään mihinkään asiaan, muuta kuin hyökkäät suutuksissasi toisten kimppuun tai peesaat viisaampia.
No ehkä kannattais miettiä mitä sieltä näppikseltään suoltaa eikä ruveta arvostelemaan toisten seksielämää ja nautintoa...
En usko, että tulisi. Olemme muillakin tavoin kasvaneet kiinni toisiimme, kuin alapäistä.
No ehkä kannattais miettiä mitä sieltä näppikseltään suoltaa eikä ruveta arvostelemaan toisten seksielämää ja nautintoa...
En naisista tiedä mutta kyllä miesten kohdalla se orgasmi on panemisen huipentuma. Siis ihan oikeasti, se on se mihin kaikki työ tähtää. Ennemmin halailisin tai ihan mitä vaan jos orkkuja ei olisi mahdollista saada.
En naisista tiedä mutta kyllä miesten kohdalla se orgasmi on panemisen huipentuma. Siis ihan oikeasti, se on se mihin kaikki tähtää. Ennemmin halailisin tai ihan mitä vaan jos orkkuja ei olisi mahdollista saada.
Arvostelemaan?![]()
No joo, antaa olla. Tämä alkaa olla jo liian huvittavaa ja mulla tekemättömät työt sen kuin kasaantuu teidän takia.
Niin mäkin... Mutta nainen ei saisi kai sanoa sitä. Enhän mä semmoista olekaan sanonut missään vaiheessa, että muiden pitäisi tuntea samoin.