Naisen tajuton flirtti ja vihjailu duunissa.

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Sää oot sekaisin. Varmaan surkein selitys tähän asti SINÄ VÄITIT MINUA EPEKIKSI, ja väärin meni.
Mitä ihmettä sillä on väliä mitä olet nähnyt jollain muulla epekin niin? MITEN SE LIITTYY SINUN VÄITTÄMÄÄSI MINULLE?

Ei mitenkään. Eli päin prsettä meni TAAS sinulla. Eikä edes ole pokkaa myöntää että olet väärässä. Yritä edes.
....kykenemättömyys myöntää omia virheitään...
 
Buahahahaaaa Ei ollut sinun ensimmäinen eikä viimeinen harmaana viesti. Noi on vaan niin tunnistettavissa.
Ymmärrän kateutesi.

Laitoin just muuten kolmelle herttaselle ja ah niin ystävällisille aasialaisdaamille tuoreita luontokuvia. Oli auringonlaskua ja video matalalla ylitseni lentävästä merikotkasta. Sun jo vastasikin samantien ”l am jealous”

Siis tosi upea fiilis kun kaikki kolme (3) lähettelee mesejä mulle päivittäin 💓💓💓😍😍😍
 
vierailija
Ymmärrän kateutesi.

Laitoin just muuten kolmelle herttaselle ja ah niin ystävällisille aasialaisdaamille tuoreita luontokuvia. Oli auringonlaskua ja video matalalla ylitseni lentävästä merikotkasta. Sun jo vastasikin samantien ”l am jealous”

Siis tosi upea fiilis kun kaikki kolme (3) lähettelee mesejä mulle päivittäin
Ei siihen mitään kateutta tarvitse. Tyhmempikin näkee tuon, että kirjoitit harmaana.
 
on kokeneelle ja taitavalle kuskille ihan ok ajaa tuon verran yli

vsrsinkin jos alla on kunnon pirssi
Trolleilla on nyt vaikeaa 🤣 Yksi syyttää teiden tukkeeksi, ja kun en ikinä ole ollut sellainen niin sekin on huono juttu 🙄

Esim #146 ei ymmärrä, että todellinen nopeus on alhaisempi kuin mittari näyttää, joten huoletta voi ajella vaikkapa 10 km/h päälle sallitun.
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis

Yhteistyössä