Naisen tajuton flirtti ja vihjailu duunissa.

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Omituista, että et ole kertaakaan kirjoittanut epekin kanssa ja olet tullut tälle palstalle, kun epekki lopetti täällä kirjoittamisen. Silti teet vertauksen häneen. Mutta en ole epekki, haluatko yrittää uudelleen?
Et sitten lukenut näitä.

Kirjoittaa myös mustana nikillä:
Olen katsos vähän sherlokki. Klikkaa auki ao. niin nikin alta paljastuu Epek jota ei kauheasti ole kehuttu…

mitäpä sillä on väliä, näkykhön
 
Eijei. Latella on jatkuva evoluutiomietintä päällä, ja on semmonen luonnonläheisempi tyyppi.

Setis on joku "olin hottis markka-aikaan viime vuosituhannella"-käppänä joka kaahailee autollaan.
En ole koskaan väittänyt että olisin ollut hottis lukuisten naisten mielestä joskus ennen. Mutta joskus alk n. 6kymppisenä reagoin siihen että mukavasti silloin tällöin monen ikäiset naiset huomaavat ja katsovat silmiin nätisti hymyillen. Syytä en varmuudella tiedä. Oletan että kun näkeehän sen että mittarissa on jo elämänkokemusta, mutta ”tuolla äijällä ei ole kotipalloa massun päällä, tukka tallella, liikkuu tosi sporttisesti (vaikka kepeästi jättäen yhden rapun väliin joka askeleella) eikä rollattorilla, on pukeutunut siististi jne

Täytyykin tutustua tuon Laten teksteihin joskus.
 
vierailija
En ole koskaan väittänyt että olisin ollut hottis lukuisten naisten mielestä joskus ennen. Mutta joskus alk n. 6kymppisenä reagoin siihen että mukavasti silloin tällöin monen ikäiset naiset huomaavat ja katsovat silmiin nätisti hymyillen. Syytä en varmuudella tiedä. Oletan että kun näkeehän sen että mittarissa on jo elämänkokemusta, mutta ”tuolla äijällä ei ole kotipalloa massun päällä, tukka tallella, liikkuu tosi sporttisesti (vaikka kepeästi jättäen yhden rapun väliin joka askeleella) eikä rollattorilla, on pukeutunut siististi jne

Täytyykin tutustua tuon Laten teksteihin joskus.
Ehkä hymyilivät jos vaikka muistutit niiden omaa isoisää, vanhemmat miehet on vähän kuin pikkupojat, symppiksiä omalla vaarattomalla tavallaan.
 
vierailija
En väittänytkään enää, mutta paljastin sen miksi tiesin mainita jonkun entisen nikin.
Sinulla ei mennyt nyt niin hyvin…
Sää oot sekaisin. Varmaan surkein selitys tähän asti🤣 SINÄ VÄITIT MINUA EPEKIKSI, ja väärin meni.
Mitä ihmettä sillä on väliä mitä olet nähnyt jollain muulla epekin niin? MITEN SE LIITTYY SINUN VÄITTÄMÄÄSI MINULLE?

Ei mitenkään. Eli päin prsettä meni TAAS sinulla. Eikä edes ole pokkaa myöntää että olet väärässä. Yritä edes.
 

Yhteistyössä