Naisen tajuton flirtti ja vihjailu duunissa.

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Maailma ei ole vapaita, hyvännäköisiä, mulle mahdollisesti tarjolla olevia naisia täynnä. Jos passaan tämän niin, voin katua.

Jos mietin mun aikaisempia lähestymisiä naisia kohtaan, niin niissä on muutama vähän nolompi homma. Eli että oon kuvitellut jotain ja homma ollutkin toisin. On mennyt kyllä toisinkin päin. No onhan noi jutut silloin hävettäneet, mutta... noh jos olisin aina ollut passiivinen, niin olisin varmaan neitsyt. Että mieluummin pari noloa hetkeä kuin ikuinen puutteessa eläminen.

Setikselle peukku. Ei oo hänen touhu mitään häröilyä. Idiootti hän olisi jos toimisi toisin.
Eli olet niin epätoivoinen, että otat riskin toisen parisuhteen kariutumisesta?

Eikö pitäisi käsitellä se, mikä sun suhteissa on ollut vialla aikaisemmin?
 
Oho, olitpa vanhoillinen tässäkin suhteessa. Iso osa nuoremmista miehistä ja naisista tykkää myös anaalista välillä.
Jotain on vialla nykyihmisessä kun näitä yksineuvoisia on jo ihan liikaa ja jokapuolella (esim julkimoissa kai jo 90% 😳), sukupuolettomiakin.

Kyse ei todellakaan ole vanhoillisuudesta, haluatko sinä miehenä yhtyä vaikkapa jonkin eläimen ulosteiseen perään. Vertailu on ihan sama.
 
vierailija
Sinun kanssa on hankala viestitellä kun et ymmärrä lukemaasi. Mutta täsmennyksenä vielä että ihminen on myös yksi miljoonista eläinlajeista.

Eli olet siis jo tehnyt sen
Mutta sitähän sinä et tarkoittanut. Koska kirjoitit:
" ...haluatko sinä miehenä yhtyä vaikkapa jonkin eläimen ulosteiseen perään. Vertailu on ihan sama."
Kääkkä taas täällä kiukuttelee kuin pahainen teini.
 
Mutta sitähän sinä et tarkoittanut. Koska kirjoitit:
" ...haluatko sinä miehenä yhtyä vaikkapa jonkin eläimen ulosteiseen perään. Vertailu on ihan sama."
Kääkkä taas täällä kiukuttelee kuin pahainen teini.
Et vaan tajua että ihmiset ei puhu ihmisistä eläiminä. Sinäkään. Siksi piti laskeutua samalle tasolle kanssasi 😏

Ekkokin hihhulina saattaa jopa kieltää sen biologisen faktan. Samoin kuin sen, että ihminen kuuluu samaan sukupuuhun kuin apinat, oksat vaan ovat eri.
 
vierailija
Eli olet niin epätoivoinen, että otat riskin toisen parisuhteen kariutumisesta?

Eikö pitäisi käsitellä se, mikä sun suhteissa on ollut vialla aikaisemmin?
Anna olla, provoilua taas. Ei kai sekään liene yllätys että tänne kirjautuneita "kalamiehiä" on loppupeleiks mielessään vain se, että irtoisko mammafoorumilta joltain panoseuraa. Potentiaalisten kanssa leprrelellään minkä pystyy. Mutta, annas varjele kun se tulee omalle kohdalle ja vaimokullan "ylityöt" onkin ollu jotain aivan muuta...
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
vierailija
Et vaan tajua että ihmiset ei puhu ihmisistä eläiminä. Sinäkään. Siksi piti laskeutua samalle tasolle kanssasi

Ekkokin hihhulina saattaa jopa kieltää sen biologisen faktan. Samoin kuin sen, että ihminen kuuluu samaan sukupuuhun kuin apinat, oksat vaan ovat eri.
Vertailit yhtymistä eläimen peräaukkoon. Niinkuin edellinen kirjoittaja meinasikin. Olet sairas tuolla ajattelumaailmalla. Oksettava tapaus.
 
vierailija
Et vaan tajua että ihmiset ei puhu ihmisistä eläiminä. Sinäkään. Siksi piti laskeutua samalle tasolle kanssasi

Ekkokin hihhulina saattaa jopa kieltää sen biologisen faktan. Samoin kuin sen, että ihminen kuuluu samaan sukupuuhun kuin apinat, oksat vaan ovat eri.
Vertasit että yhtyminen naisen kakkoseen on sama kuin jonkun muun eläimen takarööriin. Olet sairas ja oksettava.
 
Vertasit että yhtyminen naisen kakkoseen on sama kuin jonkun muun eläimen takarööriin. Olet sairas ja oksettava.
Olipas muuten omituisen tökerö vertaus setikseltä
Jaahas, ettepä ole paljoa kouluja käyneet… Eri eläinlajit siis kyseessä.

Rasismia ei voi käyttää tässä, vaan olette luokkaa ”speciesti /lajisti” koska väheksytte eri lajien eläimiä itseenne nähden.
 
Anna olla, provoilua taas. Ei kai sekään liene yllätys että tänne kirjautuneita "kalamiehiä" on loppupeleiks mielessään vain se, että irtoisko mammafoorumilta joltain panoseuraa. Potentiaalisten kanssa leprrelellään minkä pystyy. Mutta, annas varjele kun se tulee omalle kohdalle ja vaimokullan "ylityöt" onkin ollu jotain aivan muuta...
Enpä usko että tällä foorumilla on yksikään mies joka etsii täältä panoseuraa. Tämä on keskustelupalsta. Jos itse etsisin täältä seuraa, niin yrittäisin mielistellä kaikkia ja olisin aina kaikkien kanssa samaa mieltä. Voin sanoa, että onhan täällä ihania naisia joiden kanssa olen napit vastakkain eri aiheista. No miksi näin? Koska tämä on edelleenkin keskustelu- eikä seuranhakupalsta.
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
vierailija
Enpä usko että tällä foorumilla on yksikään mies joka etsii täältä panoseuraa. Tämä on keskustelupalsta. Jos itse etsisin täältä seuraa, niin yrittäisin mielistellä kaikkia ja olisin aina kaikkien kanssa samaa mieltä. Voin sanoa, että onhan täällä ihania naisia joiden kanssa olen napit vastakkain eri aiheista. No miksi näin? Koska tämä on edelleenkin keskustelu- eikä seuranhakupalsta.
Juujuu, aivan. Tottakai🤣🤣🤣
Ja sit kaikill ihanil naisill terkkui🥰🥰🥰
 

Yhteistyössä