vierailija
Setiksen on pakko olla joku provo, pakko olla. Ei tuota muuten selitä mikään.Naiset jää tuijottamaan kun setis harppoo rappusia ylös
Ei hyvää päivää, mistä se oikein repii noi juttunsa
Setiksen on pakko olla joku provo, pakko olla. Ei tuota muuten selitä mikään.Naiset jää tuijottamaan kun setis harppoo rappusia ylös
En tiedä, yleensä menee niin ettei aloittajat tule tän tyyppisiin enää kommentoimaan, useimmiten. Vähän kuin moni pyytää neuvoja muttei palaa kertomaan oliko vinkeistä apua ym.Miksei? Ai siksikö, että jos saa, niin on muut asiat mielessä. Mut Entäs jos käy toisin.
Voi kuinka typerää ja lapsellista kommenttia sinulta aina pukkaa.Setis ei kaahaile autolla. Setis on teiden tukko.
Eihän teille mikään kelpaa, yritän analysoida nyk tilannetta, niin heti lähdit vääristelemäänNaiset jää tuijottamaan kun setis harppoo rappusia ylös
Jaaha, setis harmaanaSetis on harmaa pantteri.
Jaaha setis harmaampana tällä kertaaSetis on harmaa pantteri.
Pieleen meni taas, en alentuisi moiseenJaaha setis harmaampana tällä kertaa
Buahahahaaaa Ei ollut sinun ensimmäinen eikä viimeinen harmaana viesti. Noi on vaan niin tunnistettavissa.Pieleen meni taas, en alentuisi moiseen
Terkut sen lähettäjälle, on takuulla hottisdaami
....kykenemättömyys myöntää omia virheitään...Sää oot sekaisin. Varmaan surkein selitys tähän asti SINÄ VÄITIT MINUA EPEKIKSI, ja väärin meni.
Mitä ihmettä sillä on väliä mitä olet nähnyt jollain muulla epekin niin? MITEN SE LIITTYY SINUN VÄITTÄMÄÄSI MINULLE?
Ei mitenkään. Eli päin prsettä meni TAAS sinulla. Eikä edes ole pokkaa myöntää että olet väärässä. Yritä edes.
Ymmärrän kateutesi.Buahahahaaaa Ei ollut sinun ensimmäinen eikä viimeinen harmaana viesti. Noi on vaan niin tunnistettavissa.
Ei siihen mitään kateutta tarvitse. Tyhmempikin näkee tuon, että kirjoitit harmaana.Ymmärrän kateutesi.
Laitoin just muuten kolmelle herttaselle ja ah niin ystävällisille aasialaisdaamille tuoreita luontokuvia. Oli auringonlaskua ja video matalalla ylitseni lentävästä merikotkasta. Sun jo vastasikin samantien ”l am jealous”
Siis tosi upea fiilis kun kaikki kolme (3) lähettelee mesejä mulle päivittäin
Voit kysyä modelta suoraan, vedonlyönnissä saat tonnin jos se olin minä. Tai vaikka 100.000€. Valinta on vapaa.Ei siihen mitään kateutta tarvitse. Tyhmempikin näkee tuon, että kirjoitit harmaana.
Modelta mitä? ip:tä vai? BuahahahahaaaVoit kysyä modelta suoraan, vedonlyönnissä saat tonnin jos se olin minä. Tai vaikka 100.000€. Valinta on vapaa.
Hävinnyt maksaa toiselle
Modelle lähetät yyveen. Ja voittaja maksaa 20% provikat modelle totuuden kertomisesta täällä julkisesti. Eli siis minäModelta mitä? ip:tä vai? Buahahahahaaa
Tiedätkö edes mikä on ip?Modelle lähetät yyveen. Ja voittaja maksaa 20% provikat modelle totuuden kertomisesta täällä julkisesti. Eli siis minä
Mielelläni maksan sen sinun julkisesta nolaamisesta valehteluinesi
Nyt alkoi setiksen googlailu sana vpn on sille aivan hepreaa.Tiedätkö edes mikä on ip?
Jep, siihen jäi taas sekin. Tajusi varmaan oman ehdotuksensa idioottimaisuuden ja pakeni langoilta.Nyt alkoi setiksen googlailu sana vpn on sille aivan hepreaa.
Tavallaan olenkinSinä olet miehen kylkiluu
Hmmm.... setis voi kuitenkin yhtyä eläinten toisiin aukkoihin?Kyse ei todellakaan ole vanhoillisuudesta, haluatko sinä miehenä yhtyä vaikkapa jonkin eläimen ulosteiseen perään. Vertailu on ihan sama.
Setis takaisin autokouluun kun ajaa aina ylinopeutta?Voi kuinka typerää ja lapsellista kommenttia sinulta aina pukkaa.
No kuule jos edessä ei ole jonoa niin mittarissa on aina +10…+15 km/h yli sallitun. Silloin ei pönttökamerat vielä välähtäneet kun oli väh 92 yli sallitun.
on kokeneelle ja taitavalle kuskille ihan ok ajaa tuon verran yliSetis takaisin autokouluun kun ajaa aina ylinopeutta?
Kaikkihan me ollaan keskimääräistä parempia kuskejaon kokeneelle ja taitavalle kuskille ihan ok ajaa tuon verran yli
vsrsinkin jos alla on kunnon pirssi
ei ihan kaikki, eilenki oli monia jotka ei uskaltanu ajaa ku 80 satasen aueella ihan normi talvikelissäKaikkihan me ollaan keskimääräistä parempia kuskeja
Trolleilla on nyt vaikeaa Yksi syyttää teiden tukkeeksi, ja kun en ikinä ole ollut sellainen niin sekin on huono juttuon kokeneelle ja taitavalle kuskille ihan ok ajaa tuon verran yli
vsrsinkin jos alla on kunnon pirssi