Naisen orgasmi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huippujuttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Nella-78:
[

Huomenta Muru...

Nukuitko hyvin?
Minulla tänään ihana päivä ei jurikan muita täällä töissä...[/quote]

Kyllä nukuin erittäin hyvin. Tulin aikaisin töihin.
Sinulla on sitten aika hyvä päivä kun asiat ovat noin ;)

Alkuperäinen kirjoittaja putkiasentaja:
[

Huomenta Muru...

Nukuitko hyvin?
Minulla tänään ihana päivä ei jurikan muita täällä töissä...

Kyllä nukuin erittäin hyvin. Tulin aikaisin töihin.
Sinulla on sitten aika hyvä päivä kun asiat ovat noin ;)[/quote]

Mitäpä teet oikeasti työksesi , jos saan kysyä?
Olin muuten eilen alusvaate kutsuilla.

No en ainakaan putkihommia;) Kaikki ei voi täällä kerto, kuten tiedät.
Wautsi, ihana olla sellaisessa kutsuilla. Naisten alusvaatteet ovat niiiiiin kauniita ;))

No en ainakaan putkihommia;) Kaikki ei voi täällä kerto, kuten tiedät.
Wautsi, ihana olla sellaisessa kutsuilla. Naisten alusvaatteet ovat niiiiiin kauniita ;))

OK, ymmärrän ei tietenkään kaikkia yksityiskohtia täällä. Onko sinulla kiirettä nyt kun vastaat aika verkkaisesti? Palataanko myöhemmin?

OK, ymmärrän ei tietenkään kaikkia yksityiskohtia täällä. Onko sinulla kiirettä nyt kun vastaat aika verkkaisesti? Palataanko myöhemmin?

[/quote]

Näillä sivuilla liikkuu niin paljon erilaisia ihmisä joten sen takia ei ole fiksua kertoa kaikki.
Oli äsken hieman hommia mutta nyt ne ovat hoidettu ja voin keskittyä sinuun.

Näillä sivuilla liikkuu niin paljon erilaisia ihmisä joten sen takia ei ole fiksua kertoa kaikki.
Oli äsken hieman hommia mutta nyt ne ovat hoidettu ja voin keskittyä sinuun.

[/quote]

Kiva, jos sinulla aikaa minulle:)!!!

Mukavalle naiselle on aina aikaa ;)

[/quote]

Heräsin aamulla ennen kellon soimista , eikä uni tullut vaikka olisi ollut mahdollista. Ajattelin kaikkea mitä ollaan juteltu...ja mitä kerroit tehneesi!!

Heräsin aamulla ennen kellon soimista , eikä uni tullut vaikka olisi ollut mahdollista. Ajattelin kaikkea mitä ollaan juteltu...ja mitä kerroit tehneesi!!

[/quote]

Silloin heräminen oli varmasti mukavaa...ja kun samalla ajattelit noita juttuja mitä ollaan juteltu. Minkälainen oli silloin olosi;)?

Silloin heräminen oli varmasti mukavaa...ja kun samalla ajattelit noita juttuja mitä ollaan juteltu. Minkälainen oli silloin olosi;)?

[/quote]

Levoton.....

Tunnustan, näin tein.

Juu, kyllä se on totta että minullakin seisoo kalu kovana aamulla, ja kyllä silloin tekis mieli..
Vai tunnustat ;) Sepä mukavaa...ja olosi oli silloin mahtavaa. Olisi mukavaa nähdä kuinka hyväilet itsesi...nam.

Yhteistyössä