Naisen orgasmi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huippujuttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[quote="Nella-78

[/quote]

On se aika kuukaudesta, kun tekee mieli kokoajan. Ovulaatio!!!

[/quote]

Ei se mitenkään hankalaa. Kun herää niin kalu seisoo kivikovana ja monesti oikein valtava kiima päällä. Vai että saisin nähdä kun hyväilet itsesi...kuulostaa ihanalta. Olisi varmasti vaikeaa hillitä himoni silloin;)

Ahaa olispa kiva katsoa miten kiimassa olisit.
Minulla hieman jännät paikat nyt , olen pillereistä juuri aloittanut tauon ja lauantaina kävi pieni sählinki yöllä...

Alkuperäinen kirjoittaja Nella-78:
Ahaa olispa kiva katsoa miten kiimassa olisit.
Minulla hieman jännät paikat nyt , olen pillereistä juuri aloittanut tauon ja lauantaina kävi pieni sählinki yöllä...

Jos saisin nähdä sinut kun hyväilet itsesi oikein villisti niin kyllä kalu seisoisi kivikovan, ja samalla olis varmasti pakko runkata itseni... Luulen että siitä kiihottuisit itsekin myös.
Vai tapahtuiko pieni sählinki.. Minkälainen jos saan olla utelias?

Tottakai kiihottuisin lisää jos runkkaisit siinä vieressä.
Se ukkomies joka saattoi minut kotiin, kävi minun luona ja vaatimalla vaati päästä sänkyyni. Edellytin kondoomin käyttöä , mutta ase oli luiskahtanut pois päältä sisälleni.

Se ukkomies joka saattoi minut kotiin, kävi minun luona ja vaatimalla vaati päästä sänkyyni. Edellytin kondoomin käyttöä , mutta ase oli luiskahtanut pois päältä sisälleni.

Arvasin sitten oikein että kiihottuisit lisää, ja jos oikein hitaasti runkkaan itseni sinun vieressä niin lopuksi kävisit niin kuumana että vaadit että heitän spermat sinulle ;)
Kondomin käyttä on ihan hyvä vaikka nyt meni noin. Toivottavasti oli kuitenkin mukava olo. Voin kyllä arvata että tuon jälkeen sinulla on jännät oltavat. Kyllä mies pitäisi huolehtia että kondoomi on kunnolla päällä ja että se pysyy sielläkin.

Hih.... ei siis ase , vaan se......

Hih.... ei siis ase , vaan se......

Arvasin kyllä mitä tarkoitit..hih...

Arvasin sitten oikein että kiihottuisit lisää, ja jos oikein hitaasti runkkaan itseni sinun vieressä niin lopuksi kävisit niin kuumana että vaadit että heitän spermat sinulle ;)
Kondomin käyttä on ihan hyvä vaikka nyt meni noin. Toivottavasti oli kuitenkin mukava olo. Voin kyllä arvata että tuon jälkeen sinulla on jännät oltavat. Kyllä mies pitäisi huolehtia että kondoomi on kunnolla päällä ja että se pysyy sielläkin.[/quote]

Hänellä oli aika erikoinen kalu, terska jotenkin vain sellainen suippo kärki ja muutenkin ohut se. Ilmeisesti siitä syystä luiskahti pois varmaan liian kookas kondoomi, oli aika kaivaminen että löytyi...

quote]

Hänellä oli aika erikoinen kalu, terska jotenkin vain sellainen suippo kärki ja muutenkin ohut se. Ilmeisesti siitä syystä luiskahti pois varmaan liian kookas kondoomi, oli aika kaivaminen että löytyi...
Erillaisia kaluja löytyy ja myös erilaisia kondoomeja. ´Mies olisi pitänyt hankki sopivan kokoinen kondoomi itselles ja siinäpä syy miksi se luiskahti pois.
Kyllä sait "kaivata" ennen kun se löytyy ;)
Hitaasti nauttien noissa sänkyhommisaa on kyllä valttia, eikä tarvitsee pitää kiirettä koska noin voi silloin tapahtua.

Sillä miehellä ei ollut tietoakaan hitaasti nauttimisesta , rynkytti kuin höyryjuna eikä meinannut saada millään.
Laitoin muuten tänään tämän mustan hameen jossa takana halkio, pituus hieman polvien alapuolelle.

Sillä miehellä ei ollut tietoakaan hitaasti nauttimisesta , rynkytti kuin höyryjuna eikä meinannut saada millään.
Laitoin muuten tänään tämän mustan hameen jossa takana halkio, pituus hieman polvien alapuolelle.

Voi voi.. Ihana naisen kanssa sängyssä pitäsi nauttia, hitaasti kunnes molemmat ovat niin kiimaisia että oikein huutaa ota, ota...
Niinhän sinä eilein sanoit että laitat. Onpas hyvin kaunis hame ja olet erittäin seksikkään näköinen nainen!

Olen samaa mieltä kanssasi , kun se ei tunnu juurikaan miltään niin sitä vain makaa ja odottaa että mies tyhjentää itsensä.
Niin lupasin, kiitos kohteliaisuudesta.

Olen samaa mieltä kanssasi , kun se ei tunnu juurikaan miltään niin sitä vain makaa ja odottaa että mies tyhjentää itsensä.

Olen sitä mieltä ettei nainen ole mikään rynkytyskone minne vois vaan tyhjentää. Pitäsi olla nautinto, molemmilla!
Toi musta hame sinun päällä kyllä sytyttää minut;)

Alkuperäinen kirjoittaja putkiasentaja:

Olen sitä mieltä ettei nainen ole mikään rynkytyskone minne vois vaan tyhjentää. Pitäsi olla nautinto, molemmilla!
Toi musta hame sinun päällä kyllä sytyttää minut;)

Aivan, ei tosiaan mikään nautinto jalat leviäksi ja sisään vaikka pillu olisi viellä lähes kuiva auts... tai työntää väkisin niin että häpyhuuli edessä .....
Miten haluat nauttia kanssani , kun pukeuduin sinua varten?

[quote="Nella-78"

Aivan, ei tosiaan mikään nautinto jalat leviäksi ja sisään vaikka pillu olisi viellä lähes kuiva auts... tai työntää väkisin niin että häpyhuuli edessä .....

[/quote]
Niin, missä on sitten se nautinto kun mies noin tekee? Ei missään! Ainoastaan mies sai jonkinlainen tyydytys. Ei kai nyt on olemassa sellaisia miehei joka vielä satuttaa noin. Voi huh huh.
Mietin vaan että kun näen sinut sen hameen kanssa niin kyllä ois mukavaa hyväillä sinut hameen päältä, tuntea sinun kauniit muodot ja hitaasti antaa käteni mennä hameen alle...vaikkapa rohkea pikapano työpaikallesi tai jossain muualla;) Olinko liian rohkea?

[/quote]
Niin, missä on sitten se nautinto kun mies noin tekee? Ei missään! Ainoastaan mies sai jonkinlainen tyydytys. Ei kai nyt on olemassa sellaisia miehei joka vielä satuttaa noin. Voi huh huh.
Mietin vaan että kun näen sinut sen hameen kanssa niin kyllä ois mukavaa hyväillä sinut hameen päältä, tuntea sinun kauniit muodot ja hitaasti antaa käteni mennä hameen alle...vaikkapa rohkea pikapano työpaikallesi tai jossain muualla;) Olinko liian rohkea?

[/quote]

Kyllä vaan osa miehistä käyttäytyy noin, etenkin jos yhdenillan juttuun lähtee.
Hmm.. hyväilyjä tutkimusmatkaa hameen alla, ehkäpä voisimme lähteä autollasi ajamaan jonnekkin jossa hitaasti riisuisit minua antaen ohikulkevien huomata jopa nähdäkkin jotain...

Tai sekin olisi erittäin kiihottavaa nähdä kuinka hyväilet itsesi ja oikein käyt kuumana. Nostelet hameesi ja näytät kuinka kostea pillusi on, oikein levittelet häpyhuulesi ja kuiskaat tule nuolemaan..

Kyllä vaan osa miehistä käyttäytyy noin, etenkin jos yhdenillan juttuun lähtee.
Hmm.. hyväilyjä tutkimusmatkaa hameen alla, ehkäpä voisimme lähteä autollasi ajamaan jonnekkin jossa hitaasti riisuisit minua antaen ohikulkevien huomata jopa nähdäkkin jotain...

[/quote]

Ikävä kuulla että miehillä on noin kova kiire.
Niin tutkimusmatka hameen alla;) Se olisi kivaa mennä autolla ajaelemaan jonnekin, kahdestaan.
Erittäin kiihottavaa ajatus riisua sinut ja jopa niin että ohikulkijoita näkee mitä autossa oikein tapahtuu...nam.

Alkuperäinen kirjoittaja putkiasentaja:

Tai sekin olisi erittäin kiihottavaa nähdä kuinka hyväilet itsesi ja oikein käyt kuumana. Nostelet hameesi ja näytät kuinka kostea pillusi on, oikein levittelet häpyhuulesi ja kuiskaat tule nuolemaan..

Ihanaa levitellä märkiä häpyhuuliani ja tuntea kuuma katse sinne...

Ikävä kuulla että miehillä on noin kova kiire.
Niin tutkimusmatka hameen alla;) Se olisi kivaa mennä autolla ajaelemaan jonnekin, kahdestaan.
Erittäin kiihottavaa ajatus riisua sinut ja jopa niin että ohikulkijoita näkee mitä autossa oikein tapahtuu...nam.

[/quote]

Se joskus fantasianani kun olen yksi... Lämmin ilma ja avaat autosi oven minulle istun etupenkille samalla reidet hieman auki..

[quote="Nella-78"

[/quote]

[/quote]

Ihanaa levitellä märkiä häpyhuuliani ja tuntea kuuma katse sinne...

[/quote]

Pelkästään ajatus että näkisin kuinkalevittelet kosteaa häpyhuulsi minun edessäni niin minä oikein kiehun kiimasta..

Lähdemme ajamaan ja hyväilet reittäni hameen päältä.

Onneksi minulla on iso auto ja tilaa löytyy. Avaan oven sinulle ja sinä menet sisään ja huomaan kyllä kuinka katselet minut noin ihanasti... Mukavaa lähteä vaan ajelemaan sinun kanssa. Rupatellaan mukavia ja käteni osuu noin"vahingossa",
käteni hyväilee sinut ja huomaan kuinka sinä levittelet jalkojasi lisää merkkinä että nautit.

Yhteistyössä