Naisen orgasmi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huippujuttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja putkiasentaja:
Alkuperäinen kirjoittaja Nella-78:
Lähdemme ajamaan ja hyväilet reittäni hameen päältä.

Onneksi minulla on iso auto ja tilaa löytyy. Avaan oven sinulle ja sinä menet sisään ja huomaan kyllä kuinka katselet minut noin ihanasti... Mukavaa lähteä vaan ajelemaan sinun kanssa. Rupatellaan mukavia ja käteni osuu noin"vahingossa",
käteni hyväilee sinut ja huomaan kuinka sinä levittelet jalkojasi lisää merkkinä että nautit.

Ihanaa kuin sähköisku... levitän jakojani nautin..

toppia alemmas....

Katselen sinun kaunis ja kiihottavaa vartalosi ja käteni jatkaa tutkimusmatkani ylöspäin, hyväilen sinun ihanat rinnat ja hitaasti vedänkin toppisi alemmas...

Katson sinuun lasittunein silmin ja häpeillen sanon entä jos joku näkee...

[quote="Nella-78"

[/quote]

Ajattelen että voi miten seksikäs nainen hän onkaan. Kun levittelet jalkojasi lisää ja tunnet kuinka käteni hyväilee sinut niin oikein väriset nautinnosta. Olen jo vetänyt toppisi alemmas ja sinun kauniit seksikkäät rinnat ovat esillä.

[quote="Nella-78"

[/quote]

Huomaan sinun kiimainen katseesi. Sanon että ei se haittaa vaikka joku näkee se kiihottaa meitä lisää..

[quote="Nella-78"

Ajattelen että voi miten seksikäs nainen hän onkaan. Kun levittelet jalkojasi lisää ja tunnet kuinka käteni hyväilee sinut niin oikein väriset nautinnosta. Olen jo vetänyt toppisi alemmas ja sinun kauniit seksikkäät rinnat ovat esillä.
[/quote]

Laitan käteni rintojeni suojaksi, mutta tosiasiassa nautin tästä kiihoittavasta tilanteesta.

[quote="Nella-78"

Huomaan sinun kiimainen katseesi. Sanon että ei se haittaa vaikka joku näkee se kiihottaa meitä lisää..
[/quote]

Huomaat miten himokas olen , ja haluat kiihoittaa minut äärimmilleen ...

Laitan käteni rintojeni suojaksi, mutta tosiasiassa nautin tästä kiihoittavasta tilanteesta.

Huomaan kuinka haluat suojata itsesi ettei joku näkee. Sanon älä peitä noin kauniita rintoja, ne ovat ilo silmälle. Kuitenkin tiedän että sinä kiihotut lisää kun tiedät että joku vois nähdä. Käteni hyäilee paljas rintasi ja nopeasti nännit ovat kovia ja niin isoja...

[quote="Nella-78"

Huomaat miten himokas olen , ja haluat kiihoittaa minut äärimmilleen ...

[/quote]

Olet kyllä erittäin kiihottuinut tilanteesta ja minä haluan kiihottaa sinut lisää ja lisää. Ihanaa nähdä kuinka nautit..

Huomaan kuinka haluat suojata itsesi ettei joku näkee. Sanon älä peitä noin kauniita rintoja, ne ovat ilo silmälle. Kuitenkin tiedän että sinä kiihotut lisää kun tiedät että joku vois nähdä. Käteni hyäilee paljas rintasi ja nopeasti nännit ovat kovia ja niin isoja...

[/quote]

Otan käteni pois ja annan rintani olla paljaat, samalla huomaan miten liikenteessä ohiajavat katsovat..

Otan käteni pois ja annan rintani olla paljaat, samalla huomaan miten liikenteessä ohiajavat katsovat..

[/quote]

Kun otat kätesi pois niin louja miten kauniit rinnat sinulla onkaan sanon. Huomaan kyllä kuinka muut ihmiset katselevat...

Kun otat kätesi pois niin louja miten kauniit rinnat sinulla onkaan sanon. Huomaan kyllä kuinka muut ihmiset katselevat...[/quote]

Laitan käteni reidellesi ja tunnen miten housuissasi tuntuu kova patukka..

Ihanalta tuntuu kun sinun kuuma käsi hyväilee minut housujeni päältä. Tunnet kuinka kova kullini on. Sinä hengität raskaasti kun tunnet kovan kullini. On jopa hieman vaikeaa keskittyä ajamiseen..

[quote="Nella-78"

[/quote]

Toiseella kädellä nostelet hamettasi ja huomaan ettei sinulla ole edes pikkareita alla. Levittelet jalkojasi lisää ja näen kuinka kosteaa pillusi on, se ihan kiiltää...

Ihanalta tuntuu kun sinun kuuma käsi hyväilee minut housujeni päältä. Tunnet kuinka kova kullini on. Sinä hengität raskaasti kun tunnet kovan kullini. On jopa hieman vaikeaa keskittyä ajamiseen..

Avaan varovasti housusi ja katson miten se pullottaa alushousuissasi. Vain vyötärö kuminauha estää sitä tulemasta esille.

Toiseella kädellä nostelet hamettasi ja huomaan ettei sinulla ole edes pikkareita alla. Levittelet jalkojasi lisää ja näen kuinka kosteaa pillusi on, se ihan kiiltää...

[/quote]

Nostan hameen helmoja ja samalla laitan jalkani kojelaudan päälle..

[quote="Nella-78"

Avaan varovasti housusi ja katson miten se pullottaa alushousuissasi. Vain vyötärö kuminauha estää sitä tulemasta esille.
[/quote]
Hitaasti avaat housuni ja vyöni kun minä ajaan. Alushousuni siällä sykkii kova kullini ja sen kuminauha estää sitä tulemaan ulos, mutta sinun vikkelät kädet menevät sisään ja otat hellästi kullistani kiinni. Samalla voihkit nautinnosta..ooh..ihanaa kulli sanot..

Kuiskaat minulle Hani muistatko viime viikolla kun olimme sillälailla, niin sanoin järjestäväni sinulle yllätyksen... Vastaan sinulle haluan että sinä otat minut , vaikka olisitkin jotain muuta järjestänyt. Tiedät että minun haaveeni on tulla monen miehen ottamaksi , mutta vain sinä olet minulle mies joka tyydyttää..

Nostan hameen helmoja ja samalla laitan jalkani kojelaudan päälle..

[/quote]

Miten kiihottavaa nähdä kun nostelet jalkasi kojelaudan päälle ja pillusi aivan lähellä. Tunnen kuinka sinun kiimaiset tuoksut levittävät autoon...

[quote="Nella-78"

Hitaasti avaat housuni ja vyöni kun minä ajaan. Alushousuni siällä sykkii kova kullini ja sen kuminauha estää sitä tulemaan ulos, mutta sinun vikkelät kädet menevät sisään ja otat hellästi kullistani kiinni. Samalla voihkit nautinnosta..ooh..ihanaa kulli sanot..

[/quote]

Kaivan sen esille, samalla yritän hivuttaa alushoususi alemmas..

Miten kiihottavaa nähdä kun nostelet jalkasi kojelaudan päälle ja pillusi aivan lähellä. Tunnen kuinka sinun kiimaiset tuoksut levittävät autoon...[/quote]

Pyydät minua ottamaan takapenkiltä juotavaa...nousen ylös ja kurotan penkkien yli..

Kuiskaat minulle Hani muistatko viime viikolla kun olimme sillälailla, niin sanoin järjestäväni sinulle yllätyksen... Vastaan sinulle haluan että sinä otat minut , vaikka olisitkin jotain muuta järjestänyt. Tiedät että minun haaveeni on tulla monen miehen ottamaksi , mutta vain sinä olet minulle mies joka tyydyttää..

Niin sanoinkin että olen järestänyt sinulle yllätyksen mikäli haluat. Kun vastaat että sinä halut minut ottavan sinut niin jätetään se yllätys sitten toiseen kertaan. Tiedän että sinun suuri haavesi olisi saada monta miestä samaan aikaan niin mielellään haluan vaan ottaa sinut yksin. Olethan sinä niin ihana ja seksikäs nainen minulle..

[quote="Nella-78"

Kaivan sen esille, samalla yritän hivuttaa alushoususi alemmas..

[/quote]

Yritän samalla kun ajaan saada housuni alemmas. Miten kiihottavaa tunne sanon sinulle... Puristat hellästi kullini ja huomaan kuinka katselet kovaa kullini ja kuiskaat miten ihanaa..

Miten kiihottavaa nähdä kun nostelet jalkasi kojelaudan päälle ja pillusi aivan lähellä. Tunnen kuinka sinun kiimaiset tuoksut levittävät autoon...

Pyydät minua ottamaan takapenkiltä juotavaa...nousen ylös ja kurotan penkkien yli..

[/quote]

Suuni on aivan kuiva kun olet kiihottanut minut joten pyydän sinut ottamaan juotavaa takapenkiltä. Nosuet ylös ja nojaat hakemaan sitä, pyllistelet aivan minun vieressä ja en voi vastustaa koskettamaan sormella pillusi...aaahh

Yritän samalla kun ajaan saada housuni alemmas. Miten kiihottavaa tunne sanon sinulle... Puristat hellästi kullini ja huomaan kuinka katselet kovaa kullini ja kuiskaat miten ihanaa..[/quote]

Autan sinua saamaan housusi alemmas ja samalla avaan paitasi nappeja. Ihana näky kun ajat siinä vierelläni kulli pystyssä. Laitan sormeni sen ympärille ja hitaasti vedän esinahkaa taaemmas..

Yhteistyössä