Naisen orgasmi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huippujuttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja putkiasentaja:
Alkuperäinen kirjoittaja Nella-78:
Miten kiihottavaa nähdä kun nostelet jalkasi kojelaudan päälle ja pillusi aivan lähellä. Tunnen kuinka sinun kiimaiset tuoksut levittävät autoon...

Pyydät minua ottamaan takapenkiltä juotavaa...nousen ylös ja kurotan penkkien yli..

Suuni on aivan kuiva kun olet kiihottanut minut joten pyydän sinut ottamaan juotavaa takapenkiltä. Nosuet ylös ja nojaat hakemaan sitä, pyllistelet aivan minun vieressä ja en voi vastustaa koskettamaan sormella pillusi...aaahh[/quote]

Nostat samalla helmani ylös ja näkymä suoraan jalkojeni väliin edessäolevilla...

Yritän samalla kun ajaan saada housuni alemmas. Miten kiihottavaa tunne sanon sinulle... Puristat hellästi kullini ja huomaan kuinka katselet kovaa kullini ja kuiskaat miten ihanaa..

Autan sinua saamaan housusi alemmas ja samalla avaan paitasi nappeja. Ihana näky kun ajat siinä vierelläni kulli pystyssä. Laitan sormeni sen ympärille ja hitaasti vedän esinahkaa taaemmas..

[/quote]

Hosuni ja alushousuni on nyt vedetty alas niin paljon kun pystyy ja pyydän sinut avamaan paidan nappeja vielä. Nyt on paita avattu kokonaan ja ajaan autoa kulli pystyssä ja erittäin kiimainen ja kun minulla on vielä noin kiihkeää nainen mukana niin minä nautin seurastani. Tunnen kuinka sinä laitat sormesi kullini ympäri ja vedät esinahkani alemmas..aaah...ihanaa Muru kuiskaan..

Hosuni ja alushousuni on nyt vedetty alas niin paljon kun pystyy ja pyydän sinut avamaan paidan nappeja vielä. Nyt on paita avattu kokonaan ja ajaan autoa kulli pystyssä ja erittäin kiimainen ja kun minulla on vielä noin kiihkeää nainen mukana niin minä nautin seurastani. Tunnen kuinka sinä laitat sormesi kullini ympäri ja vedät esinahkani alemmas..aaah...ihanaa Muru kuiskaan..[/quote]

Vedän hellästi esinahkaasi aivan juureen saakka, samalla katson miten sen alta paljastui tummanpunainen kiiltävä märkä terskasi..

[quote="Nella-78"

Suuni on aivan kuiva kun olet kiihottanut minut joten pyydän sinut ottamaan juotavaa takapenkiltä. Nosuet ylös ja nojaat hakemaan sitä, pyllistelet aivan minun vieressä ja en voi vastustaa koskettamaan sormella pillusi...aaahh[/quote]

Nostat samalla helmani ylös ja näkymä suoraan jalkojeni väliin edessäolevilla...

[/quote]

Huomaan kuinka vastaantulevi katselee pitkään ja en ollenkaan ihmettelee kun sinä pyllistelet pillu pajaana kun olen nostanut helmasi ylös. Olet tosi herkullinen, hellsäti hyvilen vakoosi joka on aivan kosteaa. Maistelen sormeni välillä ja maistut taivaalliselta...

Hosuni ja alushousuni on nyt vedetty alas niin paljon kun pystyy ja pyydän sinut avamaan paidan nappeja vielä. Nyt on paita avattu kokonaan ja ajaan autoa kulli pystyssä ja erittäin kiimainen ja kun minulla on vielä noin kiihkeää nainen mukana niin minä nautin seurastani. Tunnen kuinka sinä laitat sormesi kullini ympäri ja vedät esinahkani alemmas..aaah...ihanaa Muru kuiskaan..

Vedän hellästi esinahkaasi aivan juureen saakka, samalla katson miten sen alta paljastui tummanpunainen kiiltävä märkä terskasi..

[/quote]

Hellästi vedät esinahkani alemmas ja oiken tiukasti ja katselet nyt erittäin kiimaisesti terskani joka on tummanpunainen ja oikein kiiltä.. Se odottaa ainoastaan sinua..

[quote="Nella-78"

Suuni on aivan kuiva kun olet kiihottanut minut joten pyydän sinut ottamaan juotavaa takapenkiltä. Nosuet ylös ja nojaat hakemaan sitä, pyllistelet aivan minun vieressä ja en voi vastustaa koskettamaan sormella pillusi...aaahh

[/quote]

Huomaan kuinka vastaantulevi katselee pitkään ja en ollenkaan ihmettelee kun sinä pyllistelet pillu pajaana kun olen nostanut helmasi ylös. Olet tosi herkullinen, hellsäti hyvilen vakoosi joka on aivan kosteaa. Maistelen sormeni välillä ja maistut taivaalliselta...

[/quote]

Pyydät minua levittämään lisää jalkojani , olen aivan avoinna sormesi avaavat häpyhuuliani .Tiedät että nautin tilanteesta.

Pyydät minua levittämään lisää jalkojani , olen aivan avoinna sormesi avaavat häpyhuuliani .Tiedät että nautin tilanteesta.

[/quote]

Niin sanoinkin että Muru, ole nyt aivan rivo ja levitä lisää jalkojasi niin että muutkin näkee.. Sormella avaan häpyhuulesi ja voin vaan nauttia tilanteesta, mutta tiedätkin että olen erittäin kiimainen nyt..

Niin sanoinkin että Muru, ole nyt aivan rivo ja levitä lisää jalkojasi niin että muutkin näkee.. Sormella avaan häpyhuulesi ja voin vaan nauttia tilanteesta, mutta tiedätkin että olen erittäin kiimainen nyt..
[/quote]

Tuntuu kiihoittavalta kun pyydät ole rivo... lävitän aivan auki, tiedän sinunkin kiihoittuvan entistä enemmän. Ajat suuren ostoskeskuksen pysäköintialueelle.

Tuntuu kiihoittavalta kun pyydät ole rivo... lävitän aivan auki, tiedän sinunkin kiihoittuvan entistä enemmän. Ajat suuren ostoskeskuksen pysäköintialueelle.
[/quote]

Nautin kun oletkin aivan rivo, koska tiedän että haluat niin olla, se kiihottaa sinut entisestään kun saat näin olla. Sormeni on levittänyt pillusi niin auki kun vaan saan, kostea ja märkä pillusi tuksuu ihanasta ja on niin kiihottavan näköinen, oikein nusittavan hyvää pillu Muru kuiskan sinulle. Pakko pysäköidä jonnekin ja ehdottelet osotoskeskuksen parkkipaikka.

[quote

Nautin kun oletkin aivan rivo, koska tiedän että haluat niin olla, se kiihottaa sinut entisestään kun saat näin olla. Sormeni on levittänyt pillusi niin auki kun vaan saan, kostea ja märkä pillusi tuksuu ihanasta ja on niin kiihottavan näköinen, oikein nusittavan hyvää pillu Muru kuiskan sinulle. Pakko pysäköidä jonnekin ja ehdottelet osotoskeskuksen parkkipaikka.[/quote]

Olin hetken pois , kuivasin itseäni hieman..
Teet naima liikettä sormin välillä sisääni, välillä levität ja avaat pilluani...Ajat ostoskeskukseen , minä nojaan edelleen mahallani selkänojaan..

[quote

Nautin kun oletkin aivan rivo, koska tiedän että haluat niin olla, se kiihottaa sinut entisestään kun saat näin olla. Sormeni on levittänyt pillusi niin auki kun vaan saan, kostea ja märkä pillusi tuksuu ihanasta ja on niin kiihottavan näköinen, oikein nusittavan hyvää pillu Muru kuiskan sinulle. Pakko pysäköidä jonnekin ja ehdottelet osotoskeskuksen parkkipaikka.

Olin hetken pois , kuivasin itseäni hieman..
Teet naima liikettä sormin välillä sisääni, välillä levität ja avaat pilluani...Ajat ostoskeskukseen , minä nojaan edelleen mahallani selkänojaan..

[/quote]

Ymmärrän hyvin miksi;) Minulla on hieman vaikeaa nousta täältä..

Sormeni liukuu sisään ja ulos kosteassa pillussa ja välillä levitän sitä oikein paljon..aaah kuiskaa sinulla Muru sinulla on erittäin kaunis ja seksikäs pillu. Sormensi ovat aivan limaisia sinun kiimaisesta mehusita. Kuulen kuinka sinä oikein voihkit kun nussin kosteaa pillusi sormella.. Nojaat selkänojaan ja pyllistelet villisti pyytäen lisää..

Ymmärrän hyvin miksi;) Minulla on hieman vaikeaa nousta täältä..

Sormeni liukuu sisään ja ulos kosteassa pillussa ja välillä levitän sitä oikein paljon..aaah kuiskaa sinulla Muru sinulla on erittäin kaunis ja seksikäs pillu. Sormensi ovat aivan limaisia sinun kiimaisesta mehusita. Kuulen kuinka sinä oikein voihkit kun nussin kosteaa pillusi sormella.. Nojaat selkänojaan ja pyllistelet villisti pyytäen lisää..[/quote]

Samalla toisella kädelläni runkkaan kaluasi välillä hitaasti välillä nopeammin... huomaan miten tulemme ostoskeskukseen, pyydän pitäisikö laittaa hametta alemnmas

Samalla toisella kädelläni runkkaan kaluasi välillä hitaasti välillä nopeammin... huomaan miten tulemme ostoskeskukseen, pyydän pitäisikö laittaa hametta alemnmas
Ihanasti runkkaat kova kullini, välillä nopeammin, välillä hitaasti...aaah. Tullaan parkkialueelle ja pyydät laittamaan haamettasi alas niin sanon Muru älä laita, se on kiihottavaa näin...

[/quote]
Ihanasti runkkaat kova kullini, välillä nopeammin, välillä hitaasti...aaah. Tullaan parkkialueelle ja pyydät laittamaan haamettasi alas niin sanon Muru älä laita, se on kiihottavaa näin...
[/quote]

Sanon mutta kun kaikki näkyy.... samalla runkkaan sinua ja sinä nostelet lantiotasi hyvänolon tuomana.

[/quote]

Sanon mutta kun kaikki näkyy.... samalla runkkaan sinua ja sinä nostelet lantiotasi hyvänolon tuomana.

[/quote]

Mitä se haittaa vaikka kaikki näkyy, se vaan kiihottaa lisää. Minähän istun kulli kovana joten jos joka nauttii katsella niin siitä vaan vastaan sinulle. Kun runkkaat kullini niin nostelen lantioni samaan tahtiin..ooh, miten hyvältä se tuntuu. Olet niin taitava Muru sanon..

Alkuperäinen kirjoittaja nella-78:
On aivan pakko nyt hyväillä kullin housujeni päältä kun se seisoo niin kovana..
Onneksi olen nyt yksin täällä.

Laitoin vessapaperia stringiehin ettei kostuisi läpi ja näkyisi takapuolesta.

Kaikki keinot ovat käytettävissä;) Olisi ihanaa nuolla nyt kosteaa pillusi..nam!

Mitä se haittaa vaikka kaikki näkyy, se vaan kiihottaa lisää. Minähän istun kulli kovana joten jos joka nauttii katsella niin siitä vaan vastaan sinulle. Kun runkkaat kullini niin nostelen lantioni samaan tahtiin..ooh, miten hyvältä se tuntuu. Olet niin taitava Muru sanon..

[/quote]

Jotenkin jännän kiihoittava tilanne, mutta koska myös sinä olet lähes alasti niin myönnyn. Pyydän pysähdy johonkin ja ota sinäkin housusi pois. Jätä vain paitasi avoinna päälle.

Jotenkin jännän kiihoittava tilanne, mutta koska myös sinä olet lähes alasti niin myönnyn. Pyydän pysähdy johonkin ja ota sinäkin housusi pois. Jätä vain paitasi avoinna päälle.

[/quote]

Tilanne on erittäin kiihottavaa ja välittömästi otankin housuni pois kun pyydät. Ainaoastaan paitani on nyt päällä..ja kulli seisoo kovana. Kuiskaan Muru halun että sinä otat minut...

[
Tilanne on erittäin kiihottavaa ja välittömästi otankin housuni pois kun pyydät. Ainaoastaan paitani on nyt päällä..ja kulli seisoo kovana. Kuiskaan Muru halun että sinä otat minut...[/quote]

Käännyn penkillä ja kumarrun syliäsi kohti , nuolen terskasi päätä ja hitaasti painan sen suuhuni . Nojaudut taakaeppäin penkissä ja siirrät sitä taaemmas. Huomaat miten välillä joku ohikulkija pysähtyy katsomaan hetkeksi.

[
Tilanne on erittäin kiihottavaa ja välittömästi otankin housuni pois kun pyydät. Ainaoastaan paitani on nyt päällä..ja kulli seisoo kovana. Kuiskaan Muru halun että sinä otat minut...

Käännyn penkillä ja kumarrun syliäsi kohti , nuolen terskasi päätä ja hitaasti painan sen suuhuni . Nojaudut taakaeppäin penkissä ja siirrät sitä taaemmas. Huomaat miten välillä joku ohikulkija pysähtyy katsomaan hetkeksi.

[/quote]

Välittömästi käyt kullini kimppuun, nuolet tummanpunaista terskani ja hittasti otat sen suuhun...mmm. Minä nojaan taaksepäin ja siirän tuolin toiseen asentaan. Sinä imet ja leikit kullini kanssa ja hengitän raskaasti. Välillä kuiskaat ihana kova kulli ja näen kuinka hyäilet pillusi toiseella kädellä.. Välillä joku ohikulkija jää katselemaan meitä ja voin vaan miettiä mitä ne ajattelee, tai haluaa...

Välittömästi käyt kullini kimppuun, nuolet tummanpunaista terskani ja hittasti otat sen suuhun...mmm. Minä nojaan taaksepäin ja siirän tuolin toiseen asentaan. Sinä imet ja leikit kullini kanssa ja hengitän raskaasti. Välillä kuiskaat ihana kova kulli ja näen kuinka hyäilet pillusi toiseella kädellä.. Välillä joku ohikulkija jää katselemaan meitä ja voin vaan miettiä mitä ne ajattelee, tai haluaa...[/quote]

Kuiskaat ime minun kulliani haluan sitä . Ja hyväile samalla pilluasi... kääntyessäni kohti sinua helmani on laskeutunut pyllyni päälle... olen kontallani penkillä...

Alkuperäinen kirjoittaja nella-78:
Välittömästi käyt kullini kimppuun, nuolet tummanpunaista terskani ja hittasti otat sen suuhun...mmm. Minä nojaan taaksepäin ja siirän tuolin toiseen asentaan. Sinä imet ja leikit kullini kanssa ja hengitän raskaasti. Välillä kuiskaat ihana kova kulli ja näen kuinka hyäilet pillusi toiseella kädellä.. Välillä joku ohikulkija jää katselemaan meitä ja voin vaan miettiä mitä ne ajattelee, tai haluaa...

Kuiskaat ime minun kulliani haluan sitä . Ja hyväile samalla pilluasi... kääntyessäni kohti sinua helmani on laskeutunut pyllyni päälle... olen kontallani penkillä...[/quote]

Olet niin seksikkään näköinen kun olet kontillasi ja imeet niin taitavasti kullini. Hyväilet nopeammin pillusi toisella kädellä ja voikit kovalla äänellä...koko sinä oikein väriset kiimasta...

Yhteistyössä