J
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja putkiasentaja:Alkuperäinen kirjoittaja Nella-78:Putkiasentaja paikalla?
Täällä kyllä olen! Kiva "nähdä" sinutkin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Nella-78:Alkuperäinen kirjoittaja putkiasentaja:Alkuperäinen kirjoittaja Nella-78:Putkiasentaja paikalla?
Täällä kyllä olen! Kiva "nähdä" sinutkin![]()
Sori, olin palaverissa. Nyt paikalla Muru!
Alkuperäinen kirjoittaja Nella-78:Ei hätää. Pakko hoitaa työtkin. Kiva kun olet paikalla Muru![]()
Alkuperäinen kirjoittaja putkiasentaja:Alkuperäinen kirjoittaja Nella-78:Ei hätää. Pakko hoitaa työtkin. Kiva kun olet paikalla Muru![]()
Juu tuli kutsu yllättäin. Miten viikonloppu meni+
Alkuperäinen kirjoittaja Nella -78:Auttoiko veskissä käynti yhtään?
Alkuperäinen kirjoittaja Nella-78:Ahaati, olisin ollut vapaaehtoinen siihen. Arvaappas oliko hurja olo kun kaalimato kiemurteli siellä.
Alkuperäinen kirjoittaja putkiasentaja:Alkuperäinen kirjoittaja Nella-78:Ahaati, olisin ollut vapaaehtoinen siihen. Arvaappas oliko hurja olo kun kaalimato kiemurteli siellä.
Uskon kyllä että olisit ollut vapaaehtoinen ja olisin antanut kaikki tulla ihan minne haluaisit![]()
Voin kyllä kuvitella mikä kiimainen olo sinulla oli kun kaalimato teki "töitä".
Alkuperäinen kirjoittaja Nella-78:quote]
Tein sen loppuun kotonani, hieman ennen kuin lähdin tanssimaan. Leikittelin koko alkuillan kiimoissani, sinua ajatellen.
Alkuperäinen kirjoittaja Nella-78:Pahastutko jos kerron , että eräs mies lähti saattamaan minut kotiin?
Alkuperäinen kirjoittaja putkiasentaja:Alkuperäinen kirjoittaja Nella-78:Pahastutko jos kerron , että eräs mies lähti saattamaan minut kotiin?
En ollenkaan. Onhan se hyvä että pääsit turvallisesti kotiin.
Alkuperäinen kirjoittaja Nella-78:IKhan mukava kaveri, muttei mitenkään pitempiaikainen minulle...
Poistun tänään jo klo 15 , mutta huomenna haluaisin heti kun sinulle vain sopii jutella lisää. Haluatko että laitan hamee tai jotain mikä sinua miellyttäisi päälleni?
Alkuperäinen kirjoittaja Nella-78:OK, laitan hameen.
Juu oli ihan ok, ukkomies kertoi vaimon olevan laivaristeilyllä.